Dilemma!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

LC

Helt klart køb den..... babyting er dyre nok i forvejen, så det er med at spare der hvor man kan:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

LinLin

Jeg ville købe den - vi købte også "før tid" fordi vores var sat 2000 kr ned (godt nok kun for 1½ md siden, men det er ligemeget!)

Anmeld

25. juli 2010

Mettemus

Dilemma afsblæst! - barnevognen er nu købt og ankommer en af dagene. Er glad, den er flot og vi har sparet 2000 kr (ikke 1400, havde husket den oprindelige pris forkert). Oh happy day!

Anmeld

25. juli 2010

Mor-til-asta-09

Mettemus skriver:

Ja det er ikke verdens største problem jeg her vil præsentere for jer, men her kommer det alligevel!

Min kæreste og jeg er ellers nogenlunde enige om at vente med at investere i babygrej til efter 20. uge og MD-scanning (også pga af pladsmangel i vores lille lejlighed). Nu har jeg så alligevel fået mig snuset frem til den barnevogn vi er enige om på nettet hvor den er sat 1400 kr ned og nu kun koster 3999 kr.... SKAL/SKAL IKKE KØBE? Vi er enige om hvad vi vil have, så skal man slå til når det nu er så godt et tilbud? Om der kommer nye modeller betyder ikke så meget, da vi er fuldstændig enige om denne her - den er fin, god i tests og med SU-venlig pris... bum bum bum

Hvad ville i have gjort - tænkt "det er for tidligt, den kommer nok på tilbud igen" eller "den køber vi! 1400 kr er mange penge at spare selvom det godt nok er tidligt at købe vogn"

jeg kunne godt finde på at købe den nu.. Kan den evt opbevares hos nogle forældre eller venner?? Jeg er lidt overtroisk hvad det angår nemlig

Anmeld

25. juli 2010

Mettemus

forældre-til-Asta skriver:

jeg kunne godt finde på at købe den nu.. Kan den evt opbevares hos nogle forældre eller venner?? Jeg er lidt overtroisk hvad det angår nemlig

Jep, den kommer til at stå hos mine forældre eller svigerforældre. Ikke så meget fordi vi er overtroiske, men fordi vi ikke selv har plads til den lige nu.

Anmeld

25. juli 2010

Mor-til-asta-09

Mettemus skriver:

Jep, den kommer til at stå hos mine forældre eller svigerforældre. Ikke så meget fordi vi er overtroiske, men fordi vi ikke selv har plads til den lige nu.

Så skal du da helt klart købe den, også spare de 1400kr

Anmeld

25. juli 2010

Mettemus

Så skal du da helt klart købe den, også spare de 1400kr

Det gjorde vi også i går aftes. Opdage desuden at jeg havde husket prisen forkert i første omgang så den endte med at være 2000 kr billigere. Det var for mange penge til at vi kunne lade det være

Anmeld

25. juli 2010

Mor-til-asta-09

Mettemus skriver:

Det gjorde vi også i går aftes. Opdage desuden at jeg havde husket prisen forkert i første omgang så den endte med at være 2000 kr billigere. Det var for mange penge til at vi kunne lade det være

Så må man jo hellere sige tillykke med den nye vogn og 2000 kr rigere :d

Anmeld

25. juli 2010

Mettemus

Så må man jo hellere sige tillykke med den nye vogn og 2000 kr rigere :d

Tak tak  Og ja - 2000 kr lige i lommen! Det da en seng, regnslag + fluenet og puslebord "gratis". Lækkert!

Anmeld

25. juli 2010

baby2010

Køb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.