Føler baby ikke kan være der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Englebisse

mariaogmarcus skriver:

århh hvor er det da skønt at læse om alle jer, så er man sikker på man ikke er ene og unormal ha ha ha

Ja det er rart at hører om andre som har det på samme måde  

Nogle gange føler man at man er den eneste i verden. Især når ens mand prøver at være medfølende, men alligevel er uforstående overfor hvad der sker med ens krop...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

3xM

Englebisse skriver:

Ja det er rart at hører om andre som har det på samme måde  

Nogle gange føler man at man er den eneste i verden. Især når ens mand prøver at være medfølende, men alligevel er uforstående overfor hvad der sker med ens krop...

akkurat, det virker lidt fladt at fortælle om alle tingende og nok ikke lige ham man snakker evt. uflåd med ha ha ha ( så er han nok turned off)

Anmeld

24. juli 2010

Englebisse

Trolde_mor skriver:

Hehe, så lidt

Du må lige skrive og give update på om det virker

Hey jeg prøvede at stå på alle fire igår, og tror bestemt hun har rykket sig. Desværre bare på langs tror jeg. Så nu føles det hun presser ud mod siderne af maven  Hmm kunne være jeg skulle prøve igen så hun vender hele vejen rundt

Anmeld

24. juli 2010

Trolde_mor

Englebisse skriver:

Hey jeg prøvede at stå på alle fire igår, og tror bestemt hun har rykket sig. Desværre bare på langs tror jeg. Så nu føles det hun presser ud mod siderne af maven  Hmm kunne være jeg skulle prøve igen så hun vender hele vejen rundt

Altså... godt at hun rykkede sig, men det skulle jo ikke blive til værre. Men ja, du må prøve igen i aften

Kæmpede selv med min dreng igår aftes.. uhh han var altså lidt dum

Anmeld

24. juli 2010

kristinards

KaMa skriver:

Det er frygteligt!!!

Jeg er i 34 fulde uger med tvillinger i morgen, og jeg kan snart ikke være i min krop mere.. har lyst til at flytte hjemmefra indtil de er færdigbagte.

Mit skind er så stramt. En gang i mellem stritter sønnens numse en halv meter ud af maven (sådan føles det). Der resulterer i at datter må strække sit hoved samme vej ud af maveskindet. Av av av..

Drømte forleden nat (under en kort stund med søvn), at der røg en fod ud gennem maven... Sådan føles det nemlig til tider, og en eller anden dag, så får de da brudt igennem, tænker jeg.. hehe.

Kan ikke sidde ved et bord, kan ikke ligge på siden, så hopper de små i madrassen. Kan ikke stå pga vand i benene. Kan kun ligge på ryggen (hvilket de på hospitalet er ret rystet over.. da man normalt ikke kan det). Så ligger jeg som en strandet hval - uden tøj og bredt ud som et møllehjul og med en blæser kørende på højeste styrke.. så  kan jeg lige være her!!

Adoption er stærkt undervurderet!

Hehe hvordan ved du hva der er sønne-numse og hva der er datter-hovede?    

Anmeld

25. juli 2010

Vial

kristinards skriver:

Hehe hvordan ved du hva der er sønne-numse og hva der er datter-hovede?    

Det er meget let

Som tvillingegravid bliver man scannet i tide og utide. Jeg ved, at min datter bor i venstre side af maven, hendes numse er nedad og hun ligger først for. I højre side bor min søn. Han vender med hoved nedad. Den sidste måned eller mere har de været så store, at de ikke kan svømme rundt. De står ret fast.

Det eneste som jeg kan blive i tvivl om er, om det er hans fødder eller hendes arme, der bokser ud af maveskindet lige til venstre fra navlen. Jordemoder siger, at det er begge dele. Nu er deres fødder så store, at det de sidste dage, har været tydeligt, at det er en fodplade, der stritter ud. Kan tage fat om den. Ret syret.

En af mine veninder var på besøg i torsdag. Hun sagde, at hun aldrig havde oplevet en gravidmave være så levende og hvor man så tydelig kunne mærke børnene. Sådan er det vel bare, når der er to.

Sikke en smøre...

Anmeld

25. juli 2010

kristinards

KaMa skriver:

Det er meget let

Som tvillingegravid bliver man scannet i tide og utide. Jeg ved, at min datter bor i venstre side af maven, hendes numse er nedad og hun ligger først for. I højre side bor min søn. Han vender med hoved nedad. Den sidste måned eller mere har de været så store, at de ikke kan svømme rundt. De står ret fast.

Det eneste som jeg kan blive i tvivl om er, om det er hans fødder eller hendes arme, der bokser ud af maveskindet lige til venstre fra navlen. Jordemoder siger, at det er begge dele. Nu er deres fødder så store, at det de sidste dage, har været tydeligt, at det er en fodplade, der stritter ud. Kan tage fat om den. Ret syret.

En af mine veninder var på besøg i torsdag. Hun sagde, at hun aldrig havde oplevet en gravidmave være så levende og hvor man så tydelig kunne mærke børnene. Sådan er det vel bare, når der er to.

Sikke en smøre...

Ej hvor sejt!

Ville sg gerne vide hva der stritter ud, men det har jeg ingen anelse om...

Har os altid ønsket mig tvillinger, der var så en fordel mere ved det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.