Føler baby ikke kan være der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.321 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Englebisse

Hey Kvinder..

Jeg er gået ind i uge 32 og synes virkelig min mave spænder helt vildt. Føler det er som om lille pigen ikke kan være der inde. Det er begyndt at gøre ret ondt. Ved ikke om det er fordi hun rykker rundt derinde og igang med at gøre sig klar til at lægge med hovedet nedad. Min mave sidder højt oppe denne gang og da jeg ventede min søn sad min mave lavt. Kan det være derfor det gøre mere ondt og spænder sådan fordi den sidder højt???

Kom endelig med råd svar osv....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Bare mig..

Hej...

Det er helt normalt.. Jeg følte i uge 30, at jeg snart ville springe, og følte slet ikke jeg kunne blive større, men tro mig, det kan man...

Det første billede er fra 30+0 og det andet er fra 39+4.. Måske du kan se en forskel, der var i hvertfald en kæmpe forskel i virkeligheden...

Så bare rolig, den bette kan være der, og der er desværre ikke så meget at gøre ved det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2010

3xM

åhh føler med dig, har det på samme måde her i uge 33 har jeg det som om der ikke er plads mere, og mine ribben føltes meget trykkede-hvor gør det ondt ...

så du er ikke alene

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

Havde jordmoder på besøg igår og har nemlig også ind imellem rigtig ondt og føler ikke han kan være der.

Jeg spurgte om der ikke er noget jeg kan gøre når det gør så ondt, og hun sagde at når han har hovedet op ad (som han havde det igår) kan det sagtens gøre rigtig ondt, og når det bliver for meget kan jeg stille mig på alle fire, med benene godt bagud så der er plads til maven, på den måde har han mulighed for at slå en kolbøtte og ligge sig som han gerne vil, uden at skulle kæmpe lige så meget for det, så jeg sidder og har ondt.

Prøvede det igår aftes, og det hjalp - så måske det kan hjælpe dig?

Anmeld

23. juli 2010

lululupo

ja man tror det er løgn, men de har plads nok, ellers møver de bare lidt ekstra, og det kan mærkes!!!

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hej...

Det er helt normalt.. Jeg følte i uge 30, at jeg snart ville springe, og følte slet ikke jeg kunne blive større, men tro mig, det kan man...

Det første billede er fra 30+0 og det andet er fra 39+4.. Måske du kan se en forskel, der var i hvertfald en kæmpe forskel i virkeligheden...

Så bare rolig, den bette kan være der, og der er desværre ikke så meget at gøre ved det

Ja man tænker virkelig man ikke kan blive større. Puha synes godt nok det hårdt denne gang. For som jeg skrev da jeg ventede min søn følte jeg ikke på noget tidspunkt ,at der ikke var plads nok. Det gør jeg hvertfald denne gang. Maven sidder selvfølgelig også anderledes....

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

mariaogmarcus skriver:

åhh føler med dig, har det på samme måde her i uge 33 har jeg det som om der ikke er plads mere, og mine ribben føltes meget trykkede-hvor gør det ondt ...

så du er ikke alene

Lyder godt jeg ikke er den eneste der har det på den måde. Puha hvor gør det ondt især hen ad aften....  Nu er man også ved at være godt træt af være gravid synes jeg.

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

Trolde_mor skriver:

Havde jordmoder på besøg igår og har nemlig også ind imellem rigtig ondt og føler ikke han kan være der.

Jeg spurgte om der ikke er noget jeg kan gøre når det gør så ondt, og hun sagde at når han har hovedet op ad (som han havde det igår) kan det sagtens gøre rigtig ondt, og når det bliver for meget kan jeg stille mig på alle fire, med benene godt bagud så der er plads til maven, på den måde har han mulighed for at slå en kolbøtte og ligge sig som han gerne vil, uden at skulle kæmpe lige så meget for det, så jeg sidder og har ondt.

Prøvede det igår aftes, og det hjalp - så måske det kan hjælpe dig?

Ej det må jeg altså lige prøve... Tusind tak for det råd Igår aftes følte jeg virkelig at maven ville springe, og min mand sagde også han var næsten bange for at rør for han kunne mærke mit maveskind var godt spændt. AV av

Anmeld

23. juli 2010

Malene84

Englebisse skriver:

Hey Kvinder..

Jeg er gået ind i uge 32 og synes virkelig min mave spænder helt vildt. Føler det er som om lille pigen ikke kan være der inde. Det er begyndt at gøre ret ondt. Ved ikke om det er fordi hun rykker rundt derinde og igang med at gøre sig klar til at lægge med hovedet nedad. Min mave sidder højt oppe denne gang og da jeg ventede min søn sad min mave lavt. Kan det være derfor det gøre mere ondt og spænder sådan fordi den sidder højt???

Kom endelig med råd svar osv....

hehe... uh ja den følelse havde jeg de sidste 2 måneder. Jeg var så seriøst også ved at springe. Slæbte rundt på 6,1 kilo samlet baby  og 18 kilo vand. Men det er helt normalt det du beskriver. Jeg tænkte, at jeg umuligt kunne blive større, det gjorde ondt alle steder i uge 30 - og jeg var sikker på jeg skulle føde. heh. Jeg fødte i uge 38+1 og BLEV MEGET STØRRE!!!

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

lululupo skriver:

ja man tror det er løgn, men de har plads nok, ellers møver de bare lidt ekstra, og det kan mærkes!!!

Ja lige nu har jeg det sådan, at jeg næsten ikke tror der er mere pladsMen hvor gør det ondt når mit maveskind er spændt så godt ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.