Føler baby ikke kan være der!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Trolde_mor

Englebisse skriver:

Ej det må jeg altså lige prøve... Tusind tak for det råd Igår aftes følte jeg virkelig at maven ville springe, og min mand sagde også han var næsten bange for at rør for han kunne mærke mit maveskind var godt spændt. AV av

Så lidt Håber det hjælper dig, her var det i hvert fald guld værd.

Ja, det kan virkelig spænde. Måtte forleden tage et par pamoler for at falde i søvn fordi det bare spændte og gjorde ondt

Men ellers kan manden jo prøve at nusse maven der hvor baby ikke er så h*n rykker sig lidt - her følger Kian nemlig ens hånd / søger hen hvor der bliver nusset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Englebisse

Malene84 skriver:

hehe... uh ja den følelse havde jeg de sidste 2 måneder. Jeg var så seriøst også ved at springe. Slæbte rundt på 6,1 kilo samlet baby  og 18 kilo vand. Men det er helt normalt det du beskriver. Jeg tænkte, at jeg umuligt kunne blive større, det gjorde ondt alle steder i uge 30 - og jeg var sikker på jeg skulle føde. heh. Jeg fødte i uge 38+1 og BLEV MEGET STØRRE!!!

Ja igår følte jeg også snart jeg skulle føde fordi maven var så spændt. Men hun må meget gerne blive derinde lidt endnu... Heldigvis har jeg ikke fået vand i kroppen... Det havde jeg da jeg ventede min søn og det var bestemt ikke sjovt heller. Puha tanken om man kan blive større

Anmeld

23. juli 2010

Vial

Det er frygteligt!!!

Jeg er i 34 fulde uger med tvillinger i morgen, og jeg kan snart ikke være i min krop mere.. har lyst til at flytte hjemmefra indtil de er færdigbagte.

Mit skind er så stramt. En gang i mellem stritter sønnens numse en halv meter ud af maven (sådan føles det). Der resulterer i at datter må strække sit hoved samme vej ud af maveskindet. Av av av..

Drømte forleden nat (under en kort stund med søvn), at der røg en fod ud gennem maven... Sådan føles det nemlig til tider, og en eller anden dag, så får de da brudt igennem, tænker jeg.. hehe.

Kan ikke sidde ved et bord, kan ikke ligge på siden, så hopper de små i madrassen. Kan ikke stå pga vand i benene. Kan kun ligge på ryggen (hvilket de på hospitalet er ret rystet over.. da man normalt ikke kan det). Så ligger jeg som en strandet hval - uden tøj og bredt ud som et møllehjul og med en blæser kørende på højeste styrke.. så  kan jeg lige være her!!

Adoption er stærkt undervurderet!

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

Trolde_mor skriver:

Så lidt Håber det hjælper dig, her var det i hvert fald guld værd.

Ja, det kan virkelig spænde. Måtte forleden tage et par pamoler for at falde i søvn fordi det bare spændte og gjorde ondt

Men ellers kan manden jo prøve at nusse maven der hvor baby ikke er så h*n rykker sig lidt - her følger Kian nemlig ens hånd / søger hen hvor der bliver nusset

Når ja det kunne man da også prøve... Ih dejligt med en masse tip. Jeg må igang iaften når maven spænder værst

Anmeld

23. juli 2010

Trolde_mor

Når ja det kunne man da også prøve... Ih dejligt med en masse tip. Jeg må igang iaften når maven spænder værst

Hehe, så lidt

Du må lige skrive og give update på om det virker

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

KaMa skriver:

Det er frygteligt!!!

Jeg er i 34 fulde uger med tvillinger i morgen, og jeg kan snart ikke være i min krop mere.. har lyst til at flytte hjemmefra indtil de er færdigbagte.

Mit skind er så stramt. En gang i mellem stritter sønnens numse en halv meter ud af maven (sådan føles det). Der resulterer i at datter må strække sit hoved samme vej ud af maveskindet. Av av av..

Drømte forleden nat (under en kort stund med søvn), at der røg en fod ud gennem maven... Sådan føles det nemlig til tider, og en eller anden dag, så får de da brudt igennem, tænker jeg.. hehe.

Kan ikke sidde ved et bord, kan ikke ligge på siden, så hopper de små i madrassen. Kan ikke stå pga vand i benene. Kan kun ligge på ryggen (hvilket de på hospitalet er ret rystet over.. da man normalt ikke kan det). Så ligger jeg som en strandet hval - uden tøj og bredt ud som et møllehjul og med en blæser kørende på højeste styrke.. så  kan jeg lige være her!!

Adoption er stærkt undervurderet!

Jeg har kun en i maven, burde jo slet ikke brokke mig Det må virkelig være hårdt når de begge vil samme retning. Av av.

Ja jeg kan godt forstå de synes det er mærkeligt du kan ligge på ryggen. Føler jeg er ved at blive kvalt når jeg lægger på ryggen. Jeg kan kun ligge på sidderne og det gør jeg får så ondt i mine hofter fordí der så stor belastning på efterhånden.

Åhh hvor ville jeg ønske jeg havde sådan en blæser for så ville jeg også ligge sådan

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

Trolde_mor skriver:

Hehe, så lidt

Du må lige skrive og give update på om det virker

Ja det skal jeg nok

Anmeld

23. juli 2010

Vial

Englebisse skriver:

Jeg har kun en i maven, burde jo slet ikke brokke mig Det må virkelig være hårdt når de begge vil samme retning. Av av.

Ja jeg kan godt forstå de synes det er mærkeligt du kan ligge på ryggen. Føler jeg er ved at blive kvalt når jeg lægger på ryggen. Jeg kan kun ligge på sidderne og det gør jeg får så ondt i mine hofter fordí der så stor belastning på efterhånden.

Åhh hvor ville jeg ønske jeg havde sådan en blæser for så ville jeg også ligge sådan

Min blæser kostede 400 kr hos den lokale isenkræmmer. Rigtig gode penge givet ud.. det eneste problem er, at man får nogle kæmpe bussemænd og man får de tørreste øjne.. haha..

Men det er billigt sluppet, når man overvejer at immegrere til Grønland...

Jeg skal passe rigtig meget på med, hvad jeg spiser og hvor store mængder. Bliver jeg grebet af en stemning og tømmer en hel tallerken, så føler jeg mig også kvalt hele natten. Der er simpelthen ikke plads til både børn og fordøjelse!

Nøj, hvor skal jeg æde igennem, når de er kommet ud - og så skal jeg drikke en halv flaske Asti..  

Anmeld

24. juli 2010

3xM

århh hvor er det da skønt at læse om alle jer, så er man sikker på man ikke er ene og unormal ha ha ha

Anmeld

24. juli 2010

Englebisse

KaMa skriver:

Min blæser kostede 400 kr hos den lokale isenkræmmer. Rigtig gode penge givet ud.. det eneste problem er, at man får nogle kæmpe bussemænd og man får de tørreste øjne.. haha..

Men det er billigt sluppet, når man overvejer at immegrere til Grønland...

Jeg skal passe rigtig meget på med, hvad jeg spiser og hvor store mængder. Bliver jeg grebet af en stemning og tømmer en hel tallerken, så føler jeg mig også kvalt hele natten. Der er simpelthen ikke plads til både børn og fordøjelse!

Nøj, hvor skal jeg æde igennem, når de er kommet ud - og så skal jeg drikke en halv flaske Asti..  

Det var skisme billigt for en blæser.. Jeg har tit tænkt når jeg kom ind til byen jeg skulle købe en, men hver gang er jeg sku kommet uden og hjem med alt andet Ja nu begynder det at bliver køligere i vejret. Ej tror helt sikkert jeg skal have mig en...

Det må slet ikke være rart når man ikke kan få lov at spise igennem frygt for, at føle sig kvalt hele natten Har du følt det sådan hele graviditeten eller er det først nu?? Jeg har nemlig slet ikke kunne spise i denne graviditet. Kun meget små mægder, men søde sager ryger sku nemt ned Har kun taget 3 kilo på indtil videre. DEJLIGT....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.