kvalme hele tiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

muss1990

Camilla skriver:

Hej søs.
Jeg synes der er rigtig mange gode forslag her, men du skal selvfølgelig finde den der er bedst for dig. Jeg ved hvordan du har det, og efter hvad jeg har forstået har vi det nogenlunde på samme måde...
Håber dog vi vil komme til at støtte hinanden så meget det er muligt.
Håber for dig at kvalmen bare er kvalme og der ikke kommer opkast.
Kram til dig fra søs

jo tak milla :/ i lige måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

muss1990

FrøkenHedegaard skriver:

Heej...

Jeg var faktisk DØDsyg (( Hvis du altså lytter kun til mig )) de første uger, fra uge 7-10! Jeg lavede ikke andet end at brække mig hele dagen, i 3 uger  Jeg prøvede ALT:

Kakao - kiks - mandler osv. ALT det som folk siger, skulle hjælpe. Men intet hjalp på mig

Jeg snakkede med min læge, som udskrev nogle BRÆKpiller, som jeg kalder dem. De gør sådan, at det mad du spise passerer hurtigt igennem systemet, så du faktisk ikke når at kaste op og have kvalme..

De hedder EMPERAL - hvis det kan hjælpe. Snak med din læge - hvis det virkelig er så galt som f.eks. mit var!!

BRÆKhilsner Rikke (LIDT KLAMT, men alligevel sjovt)

puha det lyder til du har haft det rigtig slemt :/ jeg er dog ikke så syg heldigvis

Anmeld

25. juli 2010

muss1990

i skal have mange tak for alle forslagene! og har ondt af jer alle sammen at i har haft det sådan. jeg må prøve mig frem det værste er at spise kød. det får jeg mega meget kvalme af. Så jeg holder mig mest til grøntsager og frugt og det fungere meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.