kvalme hele tiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.407 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

muss1990

Jeg har kvalme næsten hele dagen og jeg kan ikke spise noget. jeg er 7+6  Jer der har haft kvalme, hvad kunne i spise? hvis i har nogle gode råd vil jeg meget gerne høre dem

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

Mine morgener som gravid var som følger= drøne ud af sengen og løbe ned på wc, på vejen satte jeg mit hår fast under en bh-strop., ud og brække mig og så iskold cacao bagefter, det hjælp...i det hele taget kunne jeg holde en del kvalme væk med cacao dagen lang og marcipanbrød... jeg var en tromle..

Anmeld

22. juli 2010

Koen.

Jeg kunne holde kvalmen væk det meste af tiden med toastbrød m. smør og ved at drikke kærnemælk Spøjs blanding men bare det virker!

Anmeld

22. juli 2010

Dansker I Holland

muss1990 skriver:

Jeg har kvalme næsten hele dagen og jeg kan ikke spise noget. jeg er 7+6  Jer der har haft kvalme, hvad kunne i spise? hvis i har nogle gode råd vil jeg meget gerne høre dem

knus

Hejsa jeg har hørt at mandler skulle virke på kvalme og halsbrand Bare et forslag Det virkede for min veninde ... Ikke for mig da jeg ikke har kvalme

Sussie 23+3

Anmeld

22. juli 2010

Lotus86

Jeg har hørt mange snakke om 'skub-op-is'. Ikke at det er så skide nærende, men det er jo fint nok hvis det hjælper lidt på din kvalme.

Anmeld

22. juli 2010

oo

hos mig var der intet der virkede, desværre. til sidst fik jeg nogle stikpiller af min læge, som tog det allerværste. ellers er der jo også de der seabands (som ikke virkede for mig heller). kakao og knækbrød og mariekiks er der også mange som har held med. senere i graviditeten har sun lolly is hjulpet enormt meget på min kvalme

Anmeld

22. juli 2010

dipetersen

Jeg har osse kvalme hver dag, ikke kun om morgen men hele tiden. Det er forfærdeligt. Især når man skal være på arbejde.

Men jeg har fundet noget der har holdt min kvalme nede de 2 sidste dage. Salmiakki lakrids

Håber du finder noget der hjælper for dig:-)

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Intet mad har hjulpet på mig.

Min første graviditet hjalp akupunktur på min 24:7 kvalme 

Min anden graviditet hjælper akupunktur + kvalmestillende piller. 

Anmeld

22. juli 2010

muss1990

tak for de gode råd  så har jeg lidt at prøve af

Anmeld

22. juli 2010

mamalicious

Frisk frugt , og masser at drikke !!!

Havde en banan til at ligge ved siden af min seng, som kunne fortæres med det samme jeg vågnede...... ellers kunne jeg ikke stå ud af sengen.... mandler og ingefær gives på hospitalet mod kvalme....

Håber at du finder det , der liiige hjælper DIG mod den grumme kvalme!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.