Da vi var børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

JulieE

bagger26 skriver:

Uha jeg har rigtig mange af mig som barn..

Hvor er du cute... Total prinsesse hårfager

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

oo

her er et af mig på min 3 års fødselsdag og et af Søren fra da han var cirka samme alder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2010

Enayia

Tjuhl skriver:

her er et af mig på min 3 års fødselsdag og et af Søren fra da han var cirka samme alder

Åhhhh, cute =)

Ihh det her er hyggeligt... Jeg burde tage en lur men er da bare for nysgerrig ;D

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Znuzke skriver:

Ligner Konrad dig ikke helt vildt meget??? (eller blander jeg Konrad og Bertram sammen her??)

Jo.. det gør han nok...det siger mine gamle mostre og onkler i hvert fald... men Bertram gør også en del, ikke så meget de har fået af deres far...

Anmeld

22. juli 2010

4kløver

jaah det så mig hehe

Du ligner dig selv  set på foto 3 og dit profil

Anmeld

22. juli 2010

Maddox

bagger26 skriver:

Uha jeg har rigtig mange af mig som barn..

Nårhh... hvor var du sød som lille - en rigtig lille Gjøltrold (staves?) på det sidste billede... Nurhhh

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

dejlig tråd

Jeg har mange billeder fra dengang jeg var lille, men på de fleste af dem ved jeg ikke hvem der er mig, da jeg er enægget tvilling, og min mor synes det var super sjovt at klæde os i det samme tøj

På dette billede ved jeg det er mig helt ude til venstre fordi jeg havde røde sløjfer på (jeg var altid rød og Lotte var blå)

Anmeld

22. juli 2010

Alberts/

mig da jeg var lille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2010

Maddox

Hvor er det da en fantastisk tråd - Hvor er I allesammen super søde at se på

Her er jeg som lille:

Anmeld

22. juli 2010

L.J.L

linselouise skriver:

dejlig tråd

Jeg har mange billeder fra dengang jeg var lille, men på de fleste af dem ved jeg ikke hvem der er mig, da jeg er enægget tvilling, og min mor synes det var super sjovt at klæde os i det samme tøj

På dette billede ved jeg det er mig helt ude til venstre fordi jeg havde røde sløjfer på (jeg var altid rød og Lotte var blå)

åh ja og her som bitte 70'er barn, nice outfit! ved ikke hvem der er mig, men en af de to i forgrunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.