Da vi var børn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Ja... når mine forældre spurgte om jeg var sur så gjorde jeg sådan som på billedet og når de spurgte hvad jeg var sur over sagde jeg bare:FORDI-..... heldigvis er jeg blevet bedre til at sætte ord på..

Hehe, rigtig pige-sur..

Sådan var jeg også.... Vi har i familiealbummet et rigtig fint billede, hvor jeg ligger udenfor i ufattelig grim flyverdragt og sover.. Det var ekstremt koldt den dag og jeg var ude at lege.. Min far havde kaldt flere gange fordi jeg skulle ind og sove til middag(har vel været omkring 2-3år).. Men NEJ, jeg var i hvert fald ikke træt! Efter en kvarter kunne min far ikke finde mig, og ville så gå ud i haven og kigge efter mig.. Så havde jeg lagt mig til at sove foran døren på trapperne! ;o) Stædige æsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Hehe, rigtig pige-sur..

Sådan var jeg også.... Vi har i familiealbummet et rigtig fint billede, hvor jeg ligger udenfor i ufattelig grim flyverdragt og sover.. Det var ekstremt koldt den dag og jeg var ude at lege.. Min far havde kaldt flere gange fordi jeg skulle ind og sove til middag(har vel været omkring 2-3år).. Men NEJ, jeg var i hvert fald ikke træt! Efter en kvarter kunne min far ikke finde mig, og ville så gå ud i haven og kigge efter mig.. Så havde jeg lagt mig til at sove foran døren på trapperne! ;o) Stædige æsel!

Hihi...hvor godt... godt vi er vokset fra det pjat...

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Hihi...hvor godt... godt vi er vokset fra det pjat...

Jeps Eller stædig er jeg nok endnu Hehe...

Blev også en gang så sur da vi var ude at handle fordi jeg ikke måtte få et eller andet dumt legetøj at jeg gik ud i frugt afdeling, og tog en bid af over 15 æbler ;o)

Anmeld

22. juli 2010

Chalala85

Tullen85 skriver:

Puh, ved ikke lige hvor gammel jeg er, men i hvert fald fiiin med springvand i håret :-D

nøøøj hvor ser du sød ud

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Blev også en gang så sur da vi var ude at handle fordi jeg ikke måtte få et eller andet dumt legetøj at jeg gik ud i frugt afdeling, og tog en bid af over 15 æbler ;o)

Hold kæft hvor godt-griner- sidder her og klukker for mig selv...

Anmeld

22. juli 2010

Enayia

Renée88 skriver:

Ahahaha GENIALT det er det sjoveste jeg længe har hørt! Ihhh

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Eva. skriver:

Hold kæft hvor godt-griner- sidder her og klukker for mig selv...

Hehe, sådan kan det jo gå når jeg ikke får min vilje...! Så i stedet for at købe det jeg ville ha, måtte de gamle købe en masse æbler

Anmeld

22. juli 2010

Halbschön

Enayia skriver:

Ahahaha GENIALT det er det sjoveste jeg længe har hørt! Ihhh

Hehe Lidt en ballademager var man vel

Anmeld

22. juli 2010

Svei

Renée88 skriver:

Hehe, sådan kan det jo gå når jeg ikke får min vilje...! Så i stedet for at købe det jeg ville ha, måtte de gamle købe en masse æbler

Så kan de lære det....

Anmeld

23. juli 2010

Becks

Hold kæft hvor er I søde allesammen 

Her er lidt af mig

Billede 1: 5-6 mdr tror jeg

Billede 2: 3 år 

Billede 3: 4 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.