Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieE skriver: Tak Ja, jeg er også helt ærgelig over den er gået til. Min egen datter kunne have været SÅ kær i den
Tak Ja, jeg er også helt ærgelig over den er gået til. Min egen datter kunne have været SÅ kær i den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
I får lige en mere af grine af, for hyggens skyld
Omkring børnehave klasse alder, og godt med rod, det ka vi li'!
Enayia skriver: Haha det er genialt. Det er sjovt at se hvad for tøj vi skulle lide under Det der er helt klart en klasikker Knus
Haha det er genialt. Det er sjovt at se hvad for tøj vi skulle lide under Det der er helt klart en klasikker
Knus
Jeg kan faktisk huske sættet. Se mine fine prikker
Puh, ved ikke lige hvor gammel jeg er, men i hvert fald fiiin med springvand i håret :-D
SpunkenJo skriver: Send da lige billedet i en mail til Snåfolk. Måske de vil lave printet, og så sende dig en bluse når den er klar??
Send da lige billedet i en mail til Snåfolk. Måske de vil lave printet, og så sende dig en bluse når den er klar??
Det var da en fed idé Det må prøves....
Lullaby skriver: Jeg kan faktisk huske sættet. Se mine fine prikker
Wow Polka Chock!
Tullen85 skriver: Puh, ved ikke lige hvor gammel jeg er, men i hvert fald fiiin med springvand i håret :-D
Såå fin
Enayia skriver: I får lige en mere af grine af, for hyggens skyld Omkring børnehave klasse alder, og godt med rod, det ka vi li'!
Hvor ser du sød ud!!
JulieE skriver: Hvor ser du sød ud!!
Hihi tak skal du ha
Øv ka ik sætte mit billed ind...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128