Får dårlig samvittighed.. kender i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

Mor til L&S

Snuffler25 skriver:

Er glad for jeres svar!!

Og ja - ved bebser sover godt i barnevognen MEN MEN MEN - i denne varme?  Narh, kan ikke rigtig få Nicolaj til det.. jeg prøver mindst en gang om dagen. Men ofte ender det med han bliver lagt i hans lift i en stue vi har, hvor solen IKKE står på - med persienner trukket ned så der er lidt mørke + køligt.. og så lister moderen her ellers rundt på tæer for ikke at vække ham... ikke nemt! Men hellere det end at han ikke får sovet

Jeg satser også på at det næsten kun kan blive nemmere mht. søvn.. - dette må være et af de sværeste job-områder man oplever med en lille baby haha  Kunne jeg forestille mig...

Kan du ikke stille barnevognen i skyggen udenfor da??? Så er det da ikk så varmt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Snuffler25

Rollo skriver:

Kan du ikke stille barnevognen i skyggen udenfor da??? Så er det da ikk så varmt...

Det er svært - vores hus ligger rimelig meget i sol dagen lang :/ Og der hvor der er skygge, er sådan et dumt sted i forhold til at jeg ska holde øje med barnevognen .. bag huset og ud til en vej, er jeg ikk så glad for.

Men prøver. Har også et lille blommetræ hvor der er lidt skygge
Vi flyttede hertil for 5 år siden, så vores træer er ikke så høje endnu *s*

Anmeld

23. juli 2010

Mor til L&S

Snuffler25 skriver:

Det er svært - vores hus ligger rimelig meget i sol dagen lang :/ Og der hvor der er skygge, er sådan et dumt sted i forhold til at jeg ska holde øje med barnevognen .. bag huset og ud til en vej, er jeg ikk så glad for.

Men prøver. Har også et lille blommetræ hvor der er lidt skygge
Vi flyttede hertil for 5 år siden, så vores træer er ikke så høje endnu *s*

Nej det kan jeg godt se så.... Men prøv under blommetræet

Min datter sover middagslur under æbletræet i ca 3 timer

Anmeld

23. juli 2010

Na-Wi

Snuffler25 skriver:

Er glad for jeres svar!!

Og ja - ved bebser sover godt i barnevognen MEN MEN MEN - i denne varme?  Narh, kan ikke rigtig få Nicolaj til det.. jeg prøver mindst en gang om dagen. Men ofte ender det med han bliver lagt i hans lift i en stue vi har, hvor solen IKKE står på - med persienner trukket ned så der er lidt mørke + køligt.. og så lister moderen her ellers rundt på tæer for ikke at vække ham... ikke nemt! Men hellere det end at han ikke får sovet

Jeg satser også på at det næsten kun kan blive nemmere mht. søvn.. - dette må være et af de sværeste job-områder man oplever med en lille baby haha  Kunne jeg forestille mig...

Det bliver meget nemmere mht søvn det tør jeg godt love dig Min søn havde kolik de første 3 mdr og hold da op med dumme tanker jeg havde i hovedet når skrígeriet begyndte .. Det er simpelthen bare SÅ hårdt..

Efter de 3 mdr med kolik og ingen søvn til mor her var gået blev han en helt anden dreng, han begyndte at sove 10 timer om natten og nu hvor han er 8 mdr sover han fra kl 19 til 08:30..

Så bare rolig

Anmeld

23. juli 2010

Snuffler25

Naannaa87 skriver:

Det bliver meget nemmere mht søvn det tør jeg godt love dig Min søn havde kolik de første 3 mdr og hold da op med dumme tanker jeg havde i hovedet når skrígeriet begyndte .. Det er simpelthen bare SÅ hårdt..

Efter de 3 mdr med kolik og ingen søvn til mor her var gået blev han en helt anden dreng, han begyndte at sove 10 timer om natten og nu hvor han er 8 mdr sover han fra kl 19 til 08:30..

Så bare rolig

Ih det glæder mig at høre

Og ja, kender de dumme tanker og hader når de popper op i mit hovede - for mener dem jo ikke... Men er glad for andre tør indrømme, at de også har dem Så føler man sig ikke ligeså "slem" selv

Anmeld

23. juli 2010

Snuffler25

Rosa skriver:

Uha ja - især i starten, jeg måtte virkelig bide mig selv i tungen og af og til har jeg simpelthen bare kapituleret og oveerladt den skrigende (møg)unge til pappa og er stukket af ind i tv'et Men det er blevet MEGET bedre og nemmere, man lærer sig små tricks, f.eks. synes jeg det hjælper meget at nynne eller synge - så fokuserer man på teksten i sangen og får flyttet fokus lidt fra den skrålende lille stump

Held og lykke med det - det BLIVER nemmere!!!!

Tak for din ærlighed og for tippet.. - jeg burde lære nogle flere sang - tekster! Sært nok kan jeg en MASSE sange, men kun små dele af teksterne og så finder jeg selv på resten haha.. lyder temmelig mystisk nogle gange

Anmeld

23. juli 2010

Snuffler25

RGN skriver:

Det gjorde jeg faktisk til Loke var 5-6 måneder gammel.

Når han blev træt sørgede jeg for at have alt hvad jeg kunne få brug for inden for rækkevidde og så sad jeg ellers og slappede af mens han sov på skødet af mig. Lagde jeg ham fra mig gik der MAX 5 minutter før han vågnede. En dag kom det helt af sig selv. Så var han klar til at blive lagt ned i sin seng og sove til middag.

Hatten af for dig og din tålmodighed! At du kunne sidde så længe med din dreng i armene ad gangen! Hvad man ikke gør for sine små

Anmeld

23. juli 2010

Mira0911

Det tror jeg mere eller mindre alle kommer igennem....

Vi havde knap 3 mdr med Julie hver evig eneste aften hvor hun bare ikke vil sove.... Vi fik nogen råd fra SP og har virkelig hjulpet... ;)

Anmeld

23. juli 2010

Snuffler25

MoarJ skriver:

Det tror jeg mere eller mindre alle kommer igennem....

Vi havde knap 3 mdr med Julie hver evig eneste aften hvor hun bare ikke vil sove.... Vi fik nogen råd fra SP og har virkelig hjulpet...

Hvilke råd har du fået som hjalp?

Har ikke et vildt godt forhold til min SP - hun er lidt sær og meget forhaset..

Anmeld

24. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Snuffler25 skriver:

Hatten af for dig og din tålmodighed! At du kunne sidde så længe med din dreng i armene ad gangen! Hvad man ikke gør for sine små

Tak, men jeg vidste nu ikke hvad jeg ellers skulle gøre. Hehe...

Men han fik søvn og tryghed og jeg hyggede mig nu også meget godt med bare at sidde og slappe af. (Selvfølgelig i nærheden af en computer eller med en bog)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.