Caroline86 skriver:
øv hvor træls, søde, at det skulle være SÅ slemt 
Jeg vil lige dele en lille historie med dig (og jo så egentlig også alle andre) som ikke mange kender...
Da jeg var 10 år døjede jeg altid med ekstrem hovedpine og trods mange besøg hos lægen mente han bare det var "vokseværk" 
Til sidst gik mine forældre uden om ham og tog mig med til øjenlægen...
+ 5 på begge øjne OG en bygningsfejl. De fortalte mine forældre at jeg desværre ville få ringere og ringere syn og at jeg nok ville være helt blind når jeg var 15
- det fik jeg naturligvis ikke at vide!
Jeg fik briller og brugte dem i 2 år inden jeg fik kontaktlinser og da jeg fik dem var mit syn faktisk blevet bedre!
Den dag i dag bruger jeg hverken briller eller linser. Sidst jeg var til optiker (for 2 års tid siden) havde jeg under +1 på begge øjne og min bygningsfejl er ikke noget der skal tages højde for længere
Jeg tror måske jeg har +0.25 måske 0.5 på begge øjne nu, men uanset hvad er jeg i hvert fald ikke blind!
Jeg håber af hele mit hjerte det samme kan gøre sig gældende for skønne lille Marcus! At hans syn vil rette sig langsomt over årene så det ikke skal være et handicap for ham med svagt syn! 
Nu skal I lige have lov at sluge beskeden. Heldigvis er Danmark gode til det med øjne 
Kæmpe knus fra mig!