Dåbsgaver til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

mafalck

KatrineR skriver:

nøøjj.. hvem er da det?  

Du er da bare så NYSGERRIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

MoarTNoah

mafalck skriver:

Du er da bare så NYSGERRIG

nej da, overhovedet ikke.. hehe.. men ja, du ved jo hvor jeg holder til, og hvor du ikke skal skrive dine hemmeligheder såsom hvad Noah får i dåbsgave henne

Anmeld

19. juli 2010

Susanne79

Trolde_mor skriver:

Tillader mig lige at spørge

Hvor meget gav i for sådan et gavekort? (står nemlig selv og skal til dåb i starten af næste måned )

Vi fik lavet et gavekort på 700,- . men man bestemmer jo selv hvor stort et gavekort man vil give. Så er det jo bare op til forældrene at finde ud af hvor meget de selv vil ligge oven i. 

Jeg vil foreslå at man snakker med fotografen for at høre hvad det koster at få lavet nogle billeder, evt et album, og bestemmer derefter hvor meget man vil give.

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

mafalck skriver:

Alt skal være perfekt i deres øjne... og det gør lidt ondt at der ikke er noget af det man kommer med der er godt nok...

Det kan jeg godt forstå. Sådan en har vi også i familien

Man føler bare ikke man kan tilbyde / komme på noget der er godt nok, uanset hvor meget man prøver

Men det gør jo også samtidig at man noget så gerne vil komme med den mest fantastiske gave - i deres øjne.. At man bare så gerne vil vise overfor dem og en selv, at man godt kan finde en god gave - en gave der er god nok...

Men er også bare for meget at de så ikke laver en ønskeliste, nu de er så krævende..

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

Susanne79 skriver:

Vi fik lavet et gavekort på 700,- . men man bestemmer jo selv hvor stort et gavekort man vil give. Så er det jo bare op til forældrene at finde ud af hvor meget de selv vil ligge oven i. 

Jeg vil foreslå at man snakker med fotografen for at høre hvad det koster at få lavet nogle billeder, evt et album, og bestemmer derefter hvor meget man vil give.

Okay, på den måde..

Super! Tak for dit svar

Anmeld

20. juli 2010

mafalck

Trolde_mor skriver:

Det kan jeg godt forstå. Sådan en har vi også i familien

Man føler bare ikke man kan tilbyde / komme på noget der er godt nok, uanset hvor meget man prøver

Men det gør jo også samtidig at man noget så gerne vil komme med den mest fantastiske gave - i deres øjne.. At man bare så gerne vil vise overfor dem og en selv, at man godt kan finde en god gave - en gave der er god nok...

Men er også bare for meget at de så ikke laver en ønskeliste, nu de er så krævende..

Ja jeg synes heller ikke helt det er fair at de ikke har lavet en ønskeliste når der nu er noget de ikke vil have...

jeg er faldet over noget George Jensen børnebestik, som jeg synes er flot og måske lige er dem, men igen - ved jo ikke om det er godt nok

Anmeld

20. juli 2010

mafalck

KatrineR skriver:

nej da, overhovedet ikke.. hehe.. men ja, du ved jo hvor jeg holder til, og hvor du ikke skal skrive dine hemmeligheder såsom hvad Noah får i dåbsgave henne

Ja det er jo det jeg ved, derfor skriver jeg heller ikke hvad han får

Anmeld

20. juli 2010

Trolde_mor

mafalck skriver:

Ja jeg synes heller ikke helt det er fair at de ikke har lavet en ønskeliste når der nu er noget de ikke vil have...

jeg er faldet over noget George Jensen børnebestik, som jeg synes er flot og måske lige er dem, men igen - ved jo ikke om det er godt nok

Arh ja, det var da en god idé

for at det falder i deres smag

Anmeld

20. juli 2010

mafalck

Barnebestik Tias Eckhoff Stelton 3 dele

Jeg har fundet dette sæt bestik, da jeg ikke kan finde det fra george jensen jeg gerne ville have...
Dette er fra stelton til 300,-

Mening??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.