Dåbsgaver til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.010 visninger
38 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

mafalck

Min brors søn skal døbes og de er enormt kræsne med hvad de gerne vil have til ham, tilmed har de ikke givet nogen ønskeliste, blot en liste over hvad de IKKE ønsker sig..

1. Må IKKE være graveret
  2. Ingen tøj
  3. Ingen legetøj
  4. Vil ikke have bøger
  5. Ikke noget med navn

Altså alt i alt noget der kan byttes...

Hvad skal jeg finde på??
(dåben er den 01-08-10)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Svei

Et frugttræ...det fik mine, sød idé synes jeg...og så har jeg givet en fin cognac(tror jeg det var) til en lille baby...den var fra samme år som han var født og kunne så ligge til han skal giftes eller hvornår man synes den skal åbnes...

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Det er i hvert fald anderledes....

Hvor finder jeg sådan en hvis det var?

Anmeld

19. juli 2010

Svei

mafalck skriver:

Det er i hvert fald anderledes....

Hvor finder jeg sådan en hvis det var?

Nemlig og det er da lidt cool, ikke... alt det der med tøj og andet kedeligt som bare forgår, det er der ikke meget sjov ved...gaven blev de meget meget glade for...

Anmeld

19. juli 2010

Susanne79

Du kan jo give bestik eller et flag fra Piet Hein. Vi gav vores venners søn et gavekort til en fotograf i dåbsgave.

Anmeld

19. juli 2010

AD

Øhhhh det er godt nok ikke nemt:-S

Hvad med en lille sølvflagstang - det har vi fået til begge vores børn (godt nok med navn men det kan jo undlades). Børnene er super glade for dem især når de findes frem til deres fødselsdag:-)

Ellers synes jeg ikke jeg kan komme på noget.

God fornøjelse med at finde på!

Kh Dina

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

Eva. skriver:

Et frugttræ...det fik mine, sød idé synes jeg...og så har jeg givet en fin cognac(tror jeg det var) til en lille baby...den var fra samme år som han var født og kunne så ligge til han skal giftes eller hvornår man synes den skal åbnes...

kanon fed gave..

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Jeg ved at min brors og min mormor og morfar giver et flag med gravering, det har hun nemlig fortalt mig - for det fik jeg selv til min datters barnedåb af dem...

Anmeld

19. juli 2010

Malthesmoar

mafalck skriver:

Jeg ved at min brors og min mormor og morfar giver et flag med gravering, det har hun nemlig fortalt mig - for det fik jeg selv til min datters barnedåb af dem...

Hmmm et gavekort el penge!?

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Jeg tror også det er sådan noget jeg ender ud med..

Men det er jo ikke noget han kan tage fram og 20 år og sige: Det her fik jeg af min faster i dåbsgave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.