K&S skriver:
Hejsa 
Ej, jeg synes ikke, man kan tillade sig at skrive sådan, uden så at ønske sig nogle specifikke ting...! Det lyder næsten som om de helst bare vil have penge eller gavekort...!
Den er godt nok svær, for kan da godt forstå, at du som faster gerne vil give lillemanden en gave, han kan mindes 
Hvad med en møntsamling fra 2010?
Katja
Nej det synes jeg heller ikke at de kan...
Jeg fik to ønsker og selvom jeg godt ved at det var i sjov så gik de sådan her, holmegaard glas xx mærke og global bestik... så fik min bror bare af vide at det var deres ønsker og dem kunne jeg ikke bruge til noget.. Jeg har også sagt til ham at han kan ikke forvente at folk komme med noget af det de ikke vil have, når de ikke giver nogle ønsker...
Selv brugte jeg rigtig lang tid på at finde individuelle ønsker til hver invitation jeg sendte ud, så der kun var tre fælles ønsker, som penge til højstol, penge til børne opsparing og børnebøger.. ellers havde jeg virkelig brugt tid på at finde 15 forskellige ønsker, jeg ved da godt det ikke er let..
De går meget op i hvordan deres hjem er indrettet (sort/hvis/sølv og så turkis, pga den bette) andre farver må der ikke være...
Anmeld