Dåbsgaver til drenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

mafalck

K&S skriver:

Hejsa

Ej, jeg synes ikke, man kan tillade sig at skrive sådan, uden så at ønske sig nogle specifikke ting...! Det lyder næsten som om de helst bare vil have penge eller gavekort...!

Den er godt nok svær, for kan da godt forstå, at du som faster gerne vil give lillemanden en gave, han kan mindes

Hvad med en møntsamling fra 2010?

Katja

Nej det synes jeg heller ikke at de kan...

Jeg fik to ønsker og selvom jeg godt ved at det var i sjov så gik de sådan her, holmegaard glas xx mærke og global bestik... så fik min bror bare af vide at det var deres ønsker og dem kunne jeg ikke bruge til noget.. Jeg har også sagt til ham at han kan ikke forvente at folk komme med noget af det de ikke vil have, når de ikke giver nogle ønsker...

Selv brugte jeg rigtig lang tid på at finde individuelle ønsker til hver invitation jeg sendte ud, så der kun var tre fælles ønsker, som penge til højstol, penge til børne opsparing og børnebøger.. ellers havde jeg virkelig brugt tid på at finde 15 forskellige ønsker, jeg ved da godt det ikke er let..

De går meget op i hvordan deres hjem er indrettet (sort/hvis/sølv og så turkis, pga den bette) andre farver må der ikke være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

mafalck

Trolde_mor skriver:

Det er godt nok også svært.. Hmm..

• Hvad med en aluminium fotoramme til billeder måned for måned og når han er et år.
  • Digital fotoramme, med/til billeder af den lille nevø.
  • Gavekort til at få din nevø tegnet.

Den er nemlig meget sværd...

Ang det med gavekort beløb, det kommer jo helt an på i hvilken forbindelse man har til barnet... Jeg fik af en veninde en bamse og et gavekort på 250kr til ønskebørn - som gik til hjælp til at købe en tripp trapp stol..

Til min veninde, som jeg skal være gudmor for hendes dreng, jamen han får en stor gave. Nu vil jeg ikke skrive hvor stor/meget fordi hun er bruger herinde..

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

mafalck skriver:

Ang det med gavekort beløb, det kommer jo helt an på i hvilken forbindelse man har til barnet... Jeg fik af en veninde en bamse og et gavekort på 250kr til ønskebørn - som gik til hjælp til at købe en tripp trapp stol..

Til min veninde, som jeg skal være gudmor for hendes dreng, jamen han får en stor gave. Nu vil jeg ikke skrive hvor stor/meget fordi hun er bruger herinde..

Ja, det har også en stor betydning hvis barnedåb det er, hvor tæt man er på forældrene osv.

Ellers må du høre dem om ikke de kunne komme med nogle ting de i så fald ønsker sig, fordi du syntes det er svært?

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Trolde_mor skriver:

Ja, det har også en stor betydning hvis barnedåb det er, hvor tæt man er på forældrene osv.

Ellers må du høre dem om ikke de kunne komme med nogle ting de i så fald ønsker sig, fordi du syntes det er svært?

Jeg har prøvet til mange gange og hver gang jeg spørge får jeg bare svaret: du må være lidt kreativ...

Jeg synes jeg er yderst kreativ, men noget til en dreng - puha.. selv fik jeg til Gry, en kæde med et hjerte vedhæng og et hjerte smykkeskin...

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

mafalck skriver:

Jeg har prøvet til mange gange og hver gang jeg spørge får jeg bare svaret: du må være lidt kreativ...

Jeg synes jeg er yderst kreativ, men noget til en dreng - puha.. selv fik jeg til Gry, en kæde med et hjerte vedhæng og et hjerte smykkeskin...

De gør det virkelig heller ikke let

Ellers må i slå jer sammen nogle stykker og så give dem en tur til fotografen?

Der er jo nok en del der som jer har problemer med at finde på en gave, så de ville jo nok gerne hoppe med på idéen, og en tur til fotografen kan man altid bruge

Anmeld

19. juli 2010

MoarTNoah

mafalck skriver:

nøøjj.. hvem er da det?  

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

mafalck skriver:

Jeg fik to ønsker og selvom jeg godt ved at det var i sjov så gik de sådan her, holmegaard glas xx mærke og global bestik... så fik min bror bare af vide at det var deres ønsker og dem kunne jeg ikke bruge til noget.. Jeg har også sagt til ham at han kan ikke forvente at folk komme med noget af det de ikke vil have, når de ikke giver nogle ønsker...

lyder da godt nok bare som om de kun vil have ting til dem selv...

Men kom til at tænke på at du jo også kan give noget praktisk? Så som juniordyne + sengetøj.

(ved godt at det ikke er noget han kan se tilbage på og sige han har fået fra sin faster.. men ja.. )

Anmeld

19. juli 2010

Sakris

Hm, det kan man da sige at begrænse sine gæster. Hvad med at købe en rigtig sej sparegris, som man gider have stående fremme?

http://minguldsmed.dk/index.php/917-Sparebosse-Fortinnet-Gravko

De har rigtig mange inde på overstående side.

Sikke en opgave du er kommet på!

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Sakris skriver:

Hm, det kan man da sige at begrænse sine gæster. Hvad med at købe en rigtig sej sparegris, som man gider have stående fremme?

http://minguldsmed.dk/index.php/917-Sparebosse-Fortinnet-Gravko

De har rigtig mange inde på overstående side.

Sikke en opgave du er kommet på!

Tak for den jeg kigger på den....

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Trolde_mor skriver:

lyder da godt nok bare som om de kun vil have ting til dem selv...

Men kom til at tænke på at du jo også kan give noget praktisk? Så som juniordyne + sengetøj.

(ved godt at det ikke er noget han kan se tilbage på og sige han har fået fra sin faster.. men ja.. )

Alt skal være perfekt i deres øjne... og det gør lidt ondt at der ikke er noget af det man kommer med der er godt nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.