Hvad er det?? Inkl. Billed!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Smiler.. ja, det er vildt at noget så vidunderligt har man selv lavet med den man elsker, og det bliver nok endnu mere vildt når den lille ligger i ens arme

Tror det under hele graviditeten er svært at forstå at man har en lille baby inde i maven (syntes selv det er ret alian-like hehe )

Et rigtig lille kærlighedsbarn

Præcis... Man falder helt i svimer bare af tanken... Og så er det jo vidunderligt som kæresten også følger med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Præcis... Man falder helt i svimer bare af tanken... Og så er det jo vidunderligt som kæresten også følger med...

Ja, det er så fantastisk at kunne dele graviditeten på den måde med sin kæreste

Går han meget op i at mærke løbende igennem dagen og nusse osv. om aftenen, eller er det stadig ret underligt for ham?

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

VIPpigen skriver:

Hihi. Må indrømme jeg nyder det også bare, men har svært ved at forstå jeg nu er halvvejs, og der ligger en lille pige inde i maven, det er sq da noget underligt noget. Og en helt vild tanke når kæresten og jeg snakker om at hende har VI lavet....

Det kan jeg godt forstå at i er... bare vent til i holder hende i jeres arme første gang... Det er kærlighed ved første blik...  og det smukkeste i hele verden..

Jeg var ikke så heldig at have faren til min pige ved min side (er han stadigvæk ikke - ønsker ham heller ikke længere) - Jeg kan sige heldigvis ligner hun mig som snydt ud af næsen på mig...  når jeg kigger på baby billeder af mig selv også kigger på min datter, er det som at se samme person... Det synes jeg jo er meget heldigt nok

Men jeg håber at hun får det bedste af jer begge to...

Anmeld

19. juli 2010

>>Carina<<

Tror det en en lille strut numse :-)

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Ja, det er så fantastisk at kunne dele graviditeten på den måde med sin kæreste

Går han meget op i at mærke løbende igennem dagen og nusse osv. om aftenen, eller er det stadig ret underligt for ham?

Han nusser den i løbet af dagen, og når vi kommer i seng om aftenen... Og så får hun en lille flyvelektion, og et lille kys... hihi

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

mafalck skriver:

Det kan jeg godt forstå at i er... bare vent til i holder hende i jeres arme første gang... Det er kærlighed ved første blik...  og det smukkeste i hele verden..

Jeg var ikke så heldig at have faren til min pige ved min side (er han stadigvæk ikke - ønsker ham heller ikke længere) - Jeg kan sige heldigvis ligner hun mig som snydt ud af næsen på mig...  når jeg kigger på baby billeder af mig selv også kigger på min datter, er det som at se samme person... Det synes jeg jo er meget heldigt nok

Men jeg håber at hun får det bedste af jer begge to...

Åhh, har bare heller aldrig glædet mig så meget til efterår og vinter som jeg gør nu...

Er ked af han ikke vil være en del af jeres datters liv, men nogen gange er barn og mor bedst tjent uden far. Selvom det er sørgeligt. Men godt hun har så omsorgsfuld en mor, så er det jo alt som tæller.

Mobber kæresten med at jeg håber hun får lidt af hans udseende (undtaget næsen) og min intelligent....  Men det er jo heldigvis kærlig mobning, og håber bestemt også hun får det bedste fra os begge Og Tak.

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Carina1984 skriver:

Tror det en en lille strut numse :-)

Ihh... Hun vil gerne strutte med numsen, men helst ikke vise "ædle" dele under kønsscanning...  Bestemt pige vi får tror jeg.

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

Han nusser den i løbet af dagen, og når vi kommer i seng om aftenen... Og så får hun en lille flyvelektion, og et lille kys... hihi

Aww hvor sødt hun skal nok blive en rigtig flyve-pige, med lang tørklæde og flyverhjelm.. griner (ser lige en gammel dansk for mig, med Ghita Nørby griner... )

Hvor tit mærker du hende nu?

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Aww hvor sødt hun skal nok blive en rigtig flyve-pige, med lang tørklæde og flyverhjelm.. griner (ser lige en gammel dansk for mig, med Ghita Nørby griner... )

Hvor tit mærker du hende nu?

Hehe.... Arrr mon dog... Men så igen, det kan sq være...

Det er forskelligt, men har "bobler" i maven hver dag... Men sådan med sikkerhed, så har jeg den sidst uge mærket hende 5 dage... Det har bare været sådan et lille bump, jeg har fået, og specielt hvis det ikke lige behager hende det som der sker... hehe. Og så er jeg i tvivl om hun kan sparke til min nyre, for den får jeg nogen slag på en gang i mellem??

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Hehe.... Arrr mon dog... Men så igen, det kan sq være...

Det er forskelligt, men har "bobler" i maven hver dag... Men sådan med sikkerhed, så har jeg den sidst uge mærket hende 5 dage... Det har bare været sådan et lille bump, jeg har fået, og specielt hvis det ikke lige behager hende det som der sker... hehe. Og så er jeg i tvivl om hun kan sparke til min nyre, for den får jeg nogen slag på en gang i mellem??

Griner.. nej vel?

Hm.. din nyre? den sidder jo nærmere ryggen end maven/fronten.. og oppe under ribbene, så det tror jeg ikke hun kan...

Hvor dejligt

Glæder du dig ikke bare helt vildt til du mærker hende dagligt? Ihh det er så skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.