Hvad er det?? Inkl. Billed!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

VIPpigen

Macaab skriver:

Det kan være "det" der ikke længere er plads til, der hvor baby ligger nu.. Det skal jo andre steder hen

Og set fra oven, så ligner det min mave, når jeg spændte mavemusklerne mens jeg var gravid

Hvor er det altså skægt, så kan det faktisk ses nu, og hun fylder åbenbart godt derinde så, når hun allerede ligger så langt oppe...

Havde ikke turde tro på hun allerede kunne ses deroppe af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

VIPpigen

albertesmor skriver:

jeg tror det er en lille numse eller fod

Hihi... Må se om hun ligger ligeså i morgen, der skal vi til MD, så skal det nok blive skægt

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

A'er du meget din mave og snakker til hende?

Det gjorde jeg ved min mave da jeg var gravid og om aftenen fik jeg også den bule, som om at nu er det hygge putte tid og nu vil jeg gerne nusses mor... og hun elsker og ligge på mig og putte og blive nusset...

Så jeg tror det er hendes hoved eller røv der "titter" frem af...

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

mafalck skriver:

A'er du meget din mave og snakker til hende?

Det gjorde jeg ved min mave da jeg var gravid og om aftenen fik jeg også den bule, som om at nu er det hygge putte tid og nu vil jeg gerne nusses mor... og hun elsker og ligge på mig og putte og blive nusset...

Så jeg tror det er hendes hoved eller røv der "titter" frem af...

Jeg nusser den rigtig tit, for ligger meget på sofaen, da jeg samtidig har en dårlig fod. Den skal op, både pga varmen, og graviditeten, så den ikke hæver for meget, og kæresten nusser også rigtig meget. Så du kan godt have fat i noget der. Men hold op hvor er det altså skægt... Er helt oppe at køre, det er jo vidunderligt...

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

Tror altså også godt det kunne være en fin mås der stritter lidt

Men bliver spændende hvad de siger til MD imorgen - der kan du jo spørge?

Anmeld

19. juli 2010

mafalck

Det er også dejligt, savner det helt at være gravid...

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Trolde_mor skriver:

Tror altså også godt det kunne være en fin mås der stritter lidt

Men bliver spændende hvad de siger til MD imorgen - der kan du jo spørge?

Tror jeg også lige jeg gør... Hvis jeg husker det... hehe

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

mafalck skriver:

Det er også dejligt, savner det helt at være gravid...

Hihi. Må indrømme jeg nyder det også bare, men har svært ved at forstå jeg nu er halvvejs, og der ligger en lille pige inde i maven, det er sq da noget underligt noget. Og en helt vild tanke når kæresten og jeg snakker om at hende har VI lavet....

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Tror jeg også lige jeg gør... Hvis jeg husker det... hehe

Mon ikke? Når du sådan ligger og strutter med maven hehe..

Ellers må du lige få kæresten til at hjælpe dig, med at huske det

Anmeld

19. juli 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Hihi. Må indrømme jeg nyder det også bare, men har svært ved at forstå jeg nu er halvvejs, og der ligger en lille pige inde i maven, det er sq da noget underligt noget. Og en helt vild tanke når kæresten og jeg snakker om at hende har VI lavet....

Smiler.. ja, det er vildt at noget så vidunderligt har man selv lavet med den man elsker, og det bliver nok endnu mere vildt når den lille ligger i ens arme

Tror det under hele graviditeten er svært at forstå at man har en lille baby inde i maven (syntes selv det er ret alian-like hehe )

Et rigtig lille kærlighedsbarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.