Hvad er det?? Inkl. Billed!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.260 visninger
50 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

VIPpigen

Se kæresten og jeg stod for sjovt og målte mave, og så sker der dette... Hvad er det, jeg buler ud lidt over navlen, og hele vejen ned. Jeg er "kun 19+6" så lillepigen burde ligesom ikke ligge så højt oppe... Har i andre set det før??

Første billed er taget oppe fra min synsvinkel, og det andet har jeg cirklet ind hvor det sidder. For det er ikke synligt hvis jeg ikke strutter rigtig med maven

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

VIPpigen

slet ingen med et bud??

Anmeld

19. juli 2010

Ranarupta

Jeg tror "bare" at det er bebs, der ligger skægt...

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Ranarupta skriver:

Jeg tror "bare" at det er bebs, der ligger skægt...

Men kan hun godt ligge så højt allerede... Syntes det er langt oppe, men ser skægt ud...

Anmeld

19. juli 2010

Ranarupta

VIPpigen skriver:

Men kan hun godt ligge så højt allerede... Syntes det er langt oppe, men ser skægt ud...

Det tror jeg. 
Det er meget forskelligt, hvordan kroppen er indrettet... 

Anmeld

19. juli 2010

mariamiss6

Jaaaah jeg tror også det bare er en gravid mave altså... At den bliver ligesom trekantet, kan måske være en plukve....

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

Ranarupta skriver:

Det tror jeg. 
Det er meget forskelligt, hvordan kroppen er indrettet... 

Ej hvor skægt... Vi har bare sådan grint af det herhjemme, for det ser helt vildt ud, og det er jo ikke heletiden jeg har den bule...

Anmeld

19. juli 2010

VIPpigen

mariamiss6 skriver:

Jaaaah jeg tror også det bare er en gravid mave altså... At den bliver ligesom trekantet, kan måske være en plukve....

Se det aner jeg jo så ikke... Hehe. Har ikke mærket noget til nogen plukveer endnu, så ved ikke hvad det føles som om, dog er jeg vågnet med ondt i maven de sidste 2 nætter når jeg har sovet på venstre side. Der er ikke noget hvis jeg ligger på ryggen, eller højre side....

Anmeld

19. juli 2010

slettet_7530

jeg tror det er en lille numse eller fod

Anmeld

19. juli 2010

Corn

Det kan være "det" der ikke længere er plads til, der hvor baby ligger nu.. Det skal jo andre steder hen

Og set fra oven, så ligner det min mave, når jeg spændte mavemusklerne mens jeg var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.