wee endelig kunne baby mærkes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg var 21 jeg fik min første datter, så jeg betragter stadig mig selv om ung mor selvom jeg er 26 nu hihi... Ja det er bare skønt at glæde bedsteforældrene

jeg er 18 og han er 21..  
meget man skal bare passe på de vil gerne bestemme det hele. især hans forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

jeg er 18 og han er 21..  
meget man skal bare passe på de vil gerne bestemme det hele. især hans forældre

Ok ja så er i lidt unge hehe ... Men stadig myndige hihi..

Ok det problem har jeg så ikke... Ikke med min mor i hvert fald.. En af min mors veninder som hun ikke snakker med mere, vil gerne styre alt og alle osv.. F.eks min kæreste er fra holland, og vi snakker engelsk til hinanden. Og vi vil gerne opdrage vores barn med 3 sprog. Og det kan sagtens lade sig gøre. Og den eneste som er uenige med os i det er hende min mors veninde..

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Ok ja så er i lidt unge hehe ... Men stadig myndige hihi..

Ok det problem har jeg så ikke... Ikke med min mor i hvert fald.. En af min mors veninder som hun ikke snakker med mere, vil gerne styre alt og alle osv.. F.eks min kæreste er fra holland, og vi snakker engelsk til hinanden. Og vi vil gerne opdrage vores barn med 3 sprog. Og det kan sagtens lade sig gøre. Og den eneste som er uenige med os i det er hende min mors veninde..

ja præcis det sagde mine forældre også.. de tog det nu ikke så tungt..

eji hvor spændene, min mor er selv fra Tyskland godt nok kan vi alle tysk. men ville gerne hvis vi havde brugt det i dagligdagen
så syntes da bare i skal gøre det.. det er jo jeres barn..

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

ja præcis det sagde mine forældre også.. de tog det nu ikke så tungt..

eji hvor spændene, min mor er selv fra Tyskland godt nok kan vi alle tysk. men ville gerne hvis vi havde brugt det i dagligdagen
så syntes da bare i skal gøre det.. det er jo jeres barn..

Hehe er glad for at der er nogen som støtter om omkring det hihi.. Ja mit efter navn er tysk.. Mener det er min mors pigenavn, men aner ikke hvor hun har det fra, udover self fra min mormor. Det er osse mere for at lære kæresten dansk, at vi vil bruge alle 3 sprog..

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Hehe er glad for at der er nogen som støtter om omkring det hihi.. Ja mit efter navn er tysk.. Mener det er min mors pigenavn, men aner ikke hvor hun har det fra, udover self fra min mormor. Det er osse mere for at lære kæresten dansk, at vi vil bruge alle 3 sprog..

Det var sku da en skide smart måde at køre det ind på..

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

Det var sku da en skide smart måde at køre det ind på..

Hehe ja det synes jeg osse hihi... Men det mest basale sprog for baby skal nok være dansk, så har manden osse nemmere ved at lære det Men det var kanon hyggeligt lige at skrive med dig, men jeg vil smutte i seng nu. Har været oppe siden kl 6 imorges pga jeg skulle være på sygehuset kl kvart i otte, fordi de havde bestilt tid til sukkerbelastning til mig. Så er pænt bombet.. Vi kan jo lige snakkes hvis du har lyst ? Smiler

Knus Sussie 23+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.