wee endelig kunne baby mærkes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Hehe hvor lækkert De fleste siger at vi nok får en dreng, pga billederne fra NF scanningen.. Meeen nu får vi at se Hehe... Ja det er da ikke fair at du ikke må shoppe babytøj Hihi.. Man kan jo altid købe noget som er neutralt Vi har ikke shoppet noget endnu. Jeg har en masse babytøj fra min ældste datter men intet fra hendes lillesøster Det er en længere historie, den kan du altid få hvis det lyster Smiler..

i får det måske ikke at vide 100% før du har født ?

overhovedet ikke så har fået min mor til at strikke noget i alt hemmelighed
sys det er så svært at finde noget ordenligt i en neutral farve

smiler kender godt det der med at gemme. har en hel kiste med mig eget, meget af det kommer nok ikke i brug men der er da en del som er vildt sødt (hvis det bliver en pige)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

i får det måske ikke at vide 100% før du har født ?

overhovedet ikke så har fået min mor til at strikke noget i alt hemmelighed
sys det er så svært at finde noget ordenligt i en neutral farve

smiler kender godt det der med at gemme. har en hel kiste med mig eget, meget af det kommer nok ikke i brug men der er da en del som er vildt sødt (hvis det bliver en pige)

Nej ikke medmindre jeg møder nogen som har lyst til at betale for en kønsscanning ggg.. Så det tror jeg ikke at vi skal regne med at få det af vide FØR jeg har født.. Desværre.. Men baby er sund og rask og det blev vi rigtig glade for Ja ok jeg har ikke noget af mit eget, men meget af det som jeg har fra min ældste datter, er vildt sødt, men der er osse meget jeg ikke har fået brugt. Vi fik jo en masse tøj fra venner og bekendte i sin tid, eksen og mig. Men jeg drømmer dog tit at jeg føder en dreng Så lad os håbe at drømme bliver til virkelighed hihi..

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Nej ikke medmindre jeg møder nogen som har lyst til at betale for en kønsscanning ggg.. Så det tror jeg ikke at vi skal regne med at få det af vide FØR jeg har født.. Desværre.. Men baby er sund og rask og det blev vi rigtig glade for Ja ok jeg har ikke noget af mit eget, men meget af det som jeg har fra min ældste datter, er vildt sødt, men der er osse meget jeg ikke har fået brugt. Vi fik jo en masse tøj fra venner og bekendte i sin tid, eksen og mig. Men jeg drømmer dog tit at jeg føder en dreng Så lad os håbe at drømme bliver til virkelighed hihi..

ja det er rigtig nok, det betyder mest helt sikkert..
hvor dejligt så er man fri for at skulle købe så meget hhvis det da bliver en pige.. tihi
jamen det bliver da spændene.. sidst drømte jeg at der var 5 små babyer der var kommet 4 mere siden NF scanningen.. hehe mega spooky.. men det er sku underligt med alle de drømme man får..

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

ja det er rigtig nok, det betyder mest helt sikkert..
hvor dejligt så er man fri for at skulle købe så meget hhvis det da bliver en pige.. tihi
jamen det bliver da spændene.. sidst drømte jeg at der var 5 små babyer der var kommet 4 mere siden NF scanningen.. hehe mega spooky.. men det er sku underligt med alle de drømme man får..

Ja ok hihi Jeg havde på et tidspunkt en drøm hvor jeg havde født og få timer efter fødslen begyndte barnet at snakke og gå osv.. Og jeg tænkte bare WHAT? ggg... Det var rimelig klamt ggg.. Hvor er du fra ? Hvis jeg må spørge

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok hihi Jeg havde på et tidspunkt en drøm hvor jeg havde født og få timer efter fødslen begyndte barnet at snakke og gå osv.. Og jeg tænkte bare WHAT? ggg... Det var rimelig klamt ggg.. Hvor er du fra ? Hvis jeg må spørge

wow vildt nok, godt det kun var en drøm
jeg er fra Brørup (Ligger mellem Esbjerg og Kolding i Jylland&nbsp

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

wow vildt nok, godt det kun var en drøm
jeg er fra Brørup (Ligger mellem Esbjerg og Kolding i Jylland&nbsp

Ok ja jeg er så vokset op i en by der hedder Brøndby Strand, og nu bor jeg så i Taastrup Og ja godt at det BARE var en drøm/mareridt ggg...

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Ok ja jeg er så vokset op i en by der hedder Brøndby Strand, og nu bor jeg så i Taastrup Og ja godt at det BARE var en drøm/mareridt ggg...

nårh over omkring KBH ?
hehe

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

nårh over omkring KBH ?
hehe

Ja Hihi.. Lige præcis Er det så jeres/dit første barn ?

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Ja Hihi.. Lige præcis Er det så jeres/dit første barn ?

Ja det er vores første og det er også de kommende bedsteforældres barnebarn.. så det er bare super spændene.. nu er vi jo heller ikke så gamle endnu

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

Ja det er vores første og det er også de kommende bedsteforældres barnebarn.. så det er bare super spændene.. nu er vi jo heller ikke så gamle endnu

Hehe jeg var 21 jeg fik min første datter, så jeg betragter stadig mig selv om ung mor selvom jeg er 26 nu hihi... Ja det er bare skønt at glæde bedsteforældrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.