wee endelig kunne baby mærkes :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Mikkel's mor <3

ja så skete det endelig. de længeventede luft bobler..
lå i sengen i aftes, og min lille hund (en mops) syntes lige at han skulle ligge på min mave.
skubbede ham væk fordi at det gjorde lidt ondt og så skete der noget i maven skal jeg da lige love for, det er som sagt første gang, så vækkede hurtig Michael og satte hans hånd på min mave, jeg regnede ikke rigtig med at han kunne mærke noget med det skulle da lige prøves tihi.
så kigger han forskrækket på mig og siger "ad skat hvad er det " :s da jeg så siger at det er baby begynder vi begge at tude..
utroligt at første gange kunne vi begge mærke den..
 puha det er da godt nok en vidunderlig følelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

trine3112

Åh, det er så dejlig en følelse at kunne mærke baby indeni. Og det bliver kun bedre, når det bliver afløst af spark og mosen rundt i maven

/Trine

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

trine3112 skriver:

Åh, det er så dejlig en følelse at kunne mærke baby indeni. Og det bliver kun bedre, når det bliver afløst af spark og mosen rundt i maven

/Trine

Glæder mig allerede.

Anmeld

19. juli 2010

Maria-s

Hehe kunne ikke lade være med at grine over din kærestes kommentar hehe

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

Maria-s skriver:

Hehe kunne ikke lade være med at grine over din kærestes kommentar hehe

hehe nej det var nu lidt morsomt

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

ja så skete det endelig. de længeventede luft bobler..
lå i sengen i aftes, og min lille hund (en mops) syntes lige at han skulle ligge på min mave.
skubbede ham væk fordi at det gjorde lidt ondt og så skete der noget i maven skal jeg da lige love for, det er som sagt første gang, så vækkede hurtig Michael og satte hans hånd på min mave, jeg regnede ikke rigtig med at han kunne mærke noget med det skulle da lige prøves tihi.
så kigger han forskrækket på mig og siger "ad skat hvad er det " :s da jeg så siger at det er baby begynder vi begge at tude..
utroligt at første gange kunne vi begge mærke den..
 puha det er da godt nok en vidunderlig følelse

Griner Ja fed kommentar fra din kæreste da Hvornår er du sat til at skulle føde ? Jeg er sat til den 15 november. Kæresten mærkede vores lille pige/dreng i fredags for første gang sådan rigtigt... Det var skønt Hvor mange uge er du henne? Jeg er 23+0 idag

Knus Sussie

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Griner Ja fed kommentar fra din kæreste da Hvornår er du sat til at skulle føde ? Jeg er sat til den 15 november. Kæresten mærkede vores lille pige/dreng i fredags for første gang sådan rigtigt... Det var skønt Hvor mange uge er du henne? Jeg er 23+0 idag

Knus Sussie

Ja ikk !
Jeg har termin d. 13.12.. og er 19+0 uger henne så skal til MD scanning på torsdag..

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

Ja ikk !
Jeg har termin d. 13.12.. og er 19+0 uger henne så skal til MD scanning på torsdag..

Ej det bliver da lækkert med en MD scanning Smiler.. Vil I så vide kønnet eller? Vi vil gerne vide det men baby havde samlede ben, så det gættede hun på var en pige ggg...

Knus Sussie

Anmeld

19. juli 2010

Mikkel's mor <3

NR3ønskebarn skriver:

Ej det bliver da lækkert med en MD scanning Smiler.. Vil I så vide kønnet eller? Vi vil gerne vide det men baby havde samlede ben, så det gættede hun på var en pige ggg...

Knus Sussie

Jeps jeg kan heller ikke vente længere.. min bedre halvdel siger at jeg ikke må kigge eller shoppe babytøj før scanningen er overstået.. Dumme dumme ham! hehe
ja vi vil vide hva det bliver, vi tror selv på at det bliver en lille pige har fået at vide at jeg skal spise en masse der indeholder rigtig meget sukker, så skulle den være mest aktiv, og chancen for at den skulle ligge med samlede ben var heller ikke så stor, så det skal prøves ellers køber vi os til det..

Anmeld

19. juli 2010

Dansker I Holland

Jennifer skriver:

Jeps jeg kan heller ikke vente længere.. min bedre halvdel siger at jeg ikke må kigge eller shoppe babytøj før scanningen er overstået.. Dumme dumme ham! hehe
ja vi vil vide hva det bliver, vi tror selv på at det bliver en lille pige har fået at vide at jeg skal spise en masse der indeholder rigtig meget sukker, så skulle den være mest aktiv, og chancen for at den skulle ligge med samlede ben var heller ikke så stor, så det skal prøves ellers køber vi os til det..

Hehe hvor lækkert De fleste siger at vi nok får en dreng, pga billederne fra NF scanningen.. Meeen nu får vi at se Hehe... Ja det er da ikke fair at du ikke må shoppe babytøj Hihi.. Man kan jo altid købe noget som er neutralt Vi har ikke shoppet noget endnu. Jeg har en masse babytøj fra min ældste datter men intet fra hendes lillesøster Det er en længere historie, den kan du altid få hvis det lyster Smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.