Søde Riksen, det er tid til at kigge på barnevogn liiiige når i har lyst til det! Mikkel og jeg skal til jdm på onsdag og bagefter kører vi til Århus og turer rundt i baby-butikkerne! Vi skal blandt andet kigge på den barnevogn som vi allerede ved vi skal have. Vi bestiller den fra England da den er meget billigere derovre, men det er jo meget rart lige at tjekke den ud IRL inden. Vi bestiller den nok først engang i løbet af efteråret, men man må jo godt kigge nu... 
Mht at købe vogne i udlandet, så skal du være opmærksom på at det næsten kun er i Danmark at man kan købe de "store almindelige" barnevogne, da man i udlandet næsten udelukkende køber kombivogne da vi er de eneste tosser der ligger børnene ud i haven og sover
Tag da ud og kig nu! Og så kan i jo evt. vente med at købe til efter d. 1/10 hvor den nye kollektion fra Emmaljunga kommer. Måske kan i allerede se den nu på nettet og se om den er federe...
Knus og god kigge lyst- Ditte
Hvor har du ret
Men ville jo liiiige tjekke herinde hvornår det var mest passende.
Ja, jeg har godt hørt om at vi her i Danmark er ret enestående med børn, der sover udenfor. Umiddelbart er vi også mest til en kombivogn, men nu må vi se.
Jeg tror vi tager en tur i baby-butikker efter MD-scanningen d.23. - hvis ikke jeg kan lokke manden til at tage en tur i løbet af de næste par uger
Knus, og også god kiggelyst til jer!
Anmeld