Hvornår er det tid til at se på barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Riksen

Stepmom87 skriver:

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du går efter (eller hvornår du har termin) men Emmaljunga får jo nye barnevogne + klapvogne den 1/10-2010, så 2010-modellerne kan der ikke bestilles flere af medmindre de har dem liggende på fabrikkerne (eller de har dem stående i butikken)..

Jeg har termin d.17. januar, så der er jo tid nok, men er bare så utålmodig efter at komme igang.

Jeg går ikke efter et speciel mærke. Det afhænger mere af vores behov og sikkerhed og lignende. Men tak for tippet mht. Emmaljunga.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

FrkLarsen

Jeg er i uge 38 og har stadig ikke fået købt vognen 

Den skulle have været købt for 2 uger siden, men der er hele tiden kommet noget i vejen, så nu må jeg snart en tur i byen!! 

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Søde Riksen, det er tid til at kigge på barnevogn liiiige når i har lyst til det! Mikkel og jeg skal til jdm på onsdag og bagefter kører vi til Århus og turer rundt i baby-butikkerne! Vi skal blandt andet kigge på den barnevogn som vi allerede ved vi skal have. Vi bestiller den fra England da den er meget billigere derovre, men det er jo meget rart lige at tjekke den ud IRL inden. Vi bestiller den nok først engang i løbet af efteråret, men man må jo godt kigge nu... 

Mht at købe vogne i udlandet, så skal du være opmærksom på at det næsten kun er i Danmark at man kan købe de "store almindelige" barnevogne, da man i udlandet næsten udelukkende køber kombivogne da vi er de eneste tosser der ligger børnene ud i haven og sover

Tag da ud og kig nu! Og så kan i jo evt. vente med at købe til efter d. 1/10 hvor den nye kollektion fra Emmaljunga kommer. Måske kan i allerede se den nu på nettet og se om den er federe...

Knus og god kigge lyst- Ditte

Hvor har du ret Men ville jo liiiige tjekke herinde hvornår det var mest passende.

Ja, jeg har godt hørt om at vi her i Danmark er ret enestående med børn, der sover udenfor. Umiddelbart er vi også mest til en kombivogn, men nu må vi se.

Jeg tror vi tager en tur i baby-butikker efter MD-scanningen d.23. - hvis ikke jeg kan lokke manden til at tage en tur i løbet af de næste par uger

Knus, og også god kiggelyst til jer!

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Muzs skriver:

Jeg nærmer mig uge 24 og vi har ikke købt noget til vores lille prins endnu, men tro mig det kribler i fingerene hver gang jeg er ude og kigge på ting til ham. Men efter ferien skal vi også ud og finde den helt rigtige vogn.

Uha, jeg kan godt forstå at det kribler! Det er da også længe at vente. Ih, det bliver spændende at se hvad det ender med - medmindre I allerede ved, hvilken vogn I skal have.

God fornøjelse!

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Mai-pigen skriver:

Vi har lige købt vores vogn for 14 dage siden, da jeg var 28+4.. Det var bare så dejligt at være ude og kigge og kunne mærke på kæresten at han også syntes det var dejligt.. Han begyndte lige pludselig at glæde sig meget mere, da han fik noget visuelt, at forholde sig til.

Jeg syntes også man skal købe vogn, når man har lyst, men foretrak selv at vente til indenfor de sidste 3 mdr.

Der er så mange lækre vogne, jeg måtte bare eje Emmaljunga Big Star Supreme i lys læder, og heldigvis havde de lige én tilbage i Ønskebørn..

Held og lykke med shoppingen..

Ja, jeg tænker også at det bliver mere virkeligt for min kæreste.

Jeg tror også vi venter med at bestille en vogn til vi er længere inde i 2. trimester, men det kan være at vi kigger lidt tidligere.

Uh, Big Star Supreme er også en rigtig flot vogn! Heldigt at de lige havde en tilbage.

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Maja84 skriver:

Jeg er ikke så langt henne, men ved allerede hvilken barnevogn jeg ønsker, tror sagtens man i god tid kan bestille den, og aftale, med dem hvornår den skal afhentes, min veninde som er ca 13 uger henne, har bestilt og betalt depositum, på deres barnevogn, som de så først vil hente efter fødslen.

Tror det er godt man er ude i god tid, hvis man vil have den fra ny. Men som sagt kan man jo aftale med stedet at man reserverer/bestiller en vogn, og så aftaler hvornår man ønsker at afhente den, feks 2 mdr før termin eller hvad der nu passer bedst, hvis man feks bor et sted med knap så meget plads, er det måske rart at få den senere

Fedt at du allerede ved hvilken vogn, du vil have. Jeg synes det er svært at finde ud af, hvad der er bedst for os, hvad der er sikrest og flottest osv. Men jeg håber da at det bliver lettere at finde ud af, når man står med en i hånden og kan mærke kvaliteten osv.

Ja, man kan selvfølgelig bare bestille den og få den opbevaret indtil man skal bruge den.

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

FrkLarsen skriver:

Jeg er i uge 38 og har stadig ikke fået købt vognen 

Den skulle have været købt for 2 uger siden, men der er hele tiden kommet noget i vejen, så nu må jeg snart en tur i byen!! 

Puha, du er da lidt sent ude. Det er modigt af dig - tror ikke jeg ville kunne, alt for stresset

Anmeld

18. juli 2010

Stepmom87

Riksen skriver:

Jeg har termin d.17. januar, så der er jo tid nok, men er bare så utålmodig efter at komme igang.

Jeg går ikke efter et speciel mærke. Det afhænger mere af vores behov og sikkerhed og lignende. Men tak for tippet mht. Emmaljunga.

Jeg kan godt forstå at du er utålmodig, det var jeg også.. Det er altid godt at have tingene klar i god tid i tilfælde af at man føder før tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.