Hvornår er det tid til at se på barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.624 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Riksen

Hej!

Mine forældre vil gerne give os en barnevogn - skønt! Vi glæder os rigtig meget til vi skal ud og tjekke markedet, men hvornår er det tid til det?

Hvornår gjorde I det?

Jeg er 13+6 i dag, og i tirsdags var vi til nakkefoldscanning.

- Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

NoName

Vi har også fået barnevogn af kærestens forældre, dejlig gave at få.

Altså vi kiggede udvalget ud ganske kort tid efter jeg testede positiv... kunne skisme ikke lade være, fandt da også et par stykker som vi godt kunne lide.

Var dog lidt over halvvejs da svigermog og jeg tog på shopping, jeg viste hende de to vi havde fundet, hun kunne ikke lide den ene, så det blev den anden og for mig var det hip som hap. Så nu er den købt og betalt og står i butikken og venter på at lillepigen gider komme ud til os...

Knus NoName 38+4

Anmeld

18. juli 2010

L.J.L

Vi købte først barnevogn 2 uger inden jeg skulle føde, men vi købte den også brugt så ikke noget med bestillingstid her

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

noname skriver:

Vi har også fået barnevogn af kærestens forældre, dejlig gave at få.

Altså vi kiggede udvalget ud ganske kort tid efter jeg testede positiv... kunne skisme ikke lade være, fandt da også et par stykker som vi godt kunne lide.

Var dog lidt over halvvejs da svigermog og jeg tog på shopping, jeg viste hende de to vi havde fundet, hun kunne ikke lide den ene, så det blev den anden og for mig var det hip som hap. Så nu er den købt og betalt og står i butikken og venter på at lillepigen gider komme ud til os...

Knus NoName 38+4

Ja, det er virkelig en dejlig gave at få.

Vi har også allerede tjekket nettet for mærker og modeller, men det er jo ikke helt det samme som at se dem live.

Måske vi skulle vente til efter md-scanningen, selvom vi er alt for ivrige efter at komme i gang.

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

linselouise skriver:

Vi købte først barnevogn 2 uger inden jeg skulle føde, men vi købte den også brugt så ikke noget med bestillingstid her

Ja, der er jo lige det med at beregne bestillingstiden med. Jeg ved endnu ikke om vi finder en brugt eller en ny, det må tiden vise.

Anmeld

18. juli 2010

NoName

Riksen skriver:

Ja, det er virkelig en dejlig gave at få.

Vi har også allerede tjekket nettet for mærker og modeller, men det er jo ikke helt det samme som at se dem live.

Måske vi skulle vente til efter md-scanningen, selvom vi er alt for ivrige efter at komme i gang.

orv, du er go til at lægge bånd på dig selv...

men glæder mig til at se billeder af den karet i vælger...

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

noname skriver:

orv, du er go til at lægge bånd på dig selv...

men glæder mig til at se billeder af den karet i vælger...

Tja... det ved jeg nu ikke rigtigt. Kunne sagtens styrte ud i morgen og finde en karet, men jeg er samtidig også en forsigtigper - tænk nu hvis det viser sig at der er noget galt til md-scanningen? Så vil jeg hellere vente...

Der er jo også kun 5 ugers tid endnu, så det burde jeg kunne holde til

Ja, jeg glæder mig også til at vise vognen frem, når vi finder den!

Anmeld

18. juli 2010

smokin

Der er nogle gange 10 ugers leveringstid (det siger de i hvert fald altid til kunden, men den kommer typisk efter 4-5 uger) Så bestil i god tid med mindre du vil nøjes med en af dem de har på lager 2 uger før tid..
Vi købte vores da jeg var 6 måneder henne og hentede den i Sverige

Anmeld

18. juli 2010

LinLin

Vi købte een for en måned siden (dvs. jeg var i uge 28-29) - der var udsalg så den skulle tages med med det samme... Så den står altså ude i skuret - det har jeg det fint med!

Men begyndte da at sondere terrænet efter nf ...

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Zette skriver:

Der er nogle gange 10 ugers leveringstid (det siger de i hvert fald altid til kunden, men den kommer typisk efter 4-5 uger) Så bestil i god tid med mindre du vil nøjes med en af dem de har på lager 2 uger før tid..
Vi købte vores da jeg var 6 måneder henne og hentede den i Sverige

Ja, det skal man da lige være opmærksom på. Men hvis vi venter til umiddelbart efter md-scanningen, så burde der i hvert fald være tid nok.

Kan det betale sig at tage til Sverige og købe barnevogn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.