Hvornår er det tid til at se på barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

misslea

Riksen skriver:

Hej!

Mine forældre vil gerne give os en barnevogn - skønt! Vi glæder os rigtig meget til vi skal ud og tjekke markedet, men hvornår er det tid til det?

Hvornår gjorde I det?

Jeg er 13+6 i dag, og i tirsdags var vi til nakkefoldscanning.

- Rikke

Hejsa

Mine forældre har også betalt vores....!!! Vi var selv ude at kigge da jeg var ca. i 16-17. uge....!!! Vi  besluttede os for, hvilken én det skulle være, og var så ude med mine forældre og bestille den da jeg var ca. 24 uger henne!!! Nu står den i butikkens lager og vente rpå at blive hentet, når lillepigen er kommet til verden...!!!

I kan jo sagtens tage ud og kigge, og så liiiiige vente lidt med at bestille én!!!

Mange hilnser fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

smokin

Riksen skriver:

Ja, det skal man da lige være opmærksom på. Men hvis vi venter til umiddelbart efter md-scanningen, så burde der i hvert fald være tid nok.

Kan det betale sig at tage til Sverige og købe barnevogn?

Det kommer stærkt an på hvilken barnevogn du gerne vil have... De har rigtig mange lækre og jeg gik efter en helt speciel.

Emmaljunga mondial duo combi i white croc.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2010

Stepmom87

Nu ved jeg ikke hvilket mærke du går efter (eller hvornår du har termin) men Emmaljunga får jo nye barnevogne + klapvogne den 1/10-2010, så 2010-modellerne kan der ikke bestilles flere af medmindre de har dem liggende på fabrikkerne (eller de har dem stående i butikken)..

Anmeld

18. juli 2010

DK

Søde Riksen, det er tid til at kigge på barnevogn liiiige når i har lyst til det! Mikkel og jeg skal til jdm på onsdag og bagefter kører vi til Århus og turer rundt i baby-butikkerne! Vi skal blandt andet kigge på den barnevogn som vi allerede ved vi skal have. Vi bestiller den fra England da den er meget billigere derovre, men det er jo meget rart lige at tjekke den ud IRL inden. Vi bestiller den nok først engang i løbet af efteråret, men man må jo godt kigge nu... 

Mht at købe vogne i udlandet, så skal du være opmærksom på at det næsten kun er i Danmark at man kan købe de "store almindelige" barnevogne, da man i udlandet næsten udelukkende køber kombivogne da vi er de eneste tosser der ligger børnene ud i haven og sover

Tag da ud og kig nu! Og så kan i jo evt. vente med at købe til efter d. 1/10 hvor den nye kollektion fra Emmaljunga kommer. Måske kan i allerede se den nu på nettet og se om den er federe...

Knus og god kigge lyst- Ditte

Anmeld

18. juli 2010

Muzs

Jeg nærmer mig uge 24 og vi har ikke købt noget til vores lille prins endnu, men tro mig det kribler i fingerene hver gang jeg er ude og kigge på ting til ham. Men efter ferien skal vi også ud og finde den helt rigtige vogn.

Anmeld

18. juli 2010

Mai-pigen

Vi har lige købt vores vogn for 14 dage siden, da jeg var 28+4.. Det var bare så dejligt at være ude og kigge og kunne mærke på kæresten at han også syntes det var dejligt.. Han begyndte lige pludselig at glæde sig meget mere, da han fik noget visuelt, at forholde sig til.

Jeg syntes også man skal købe vogn, når man har lyst, men foretrak selv at vente til indenfor de sidste 3 mdr.

Der er så mange lækre vogne, jeg måtte bare eje Emmaljunga Big Star Supreme i lys læder, og heldigvis havde de lige én tilbage i Ønskebørn..

Held og lykke med shoppingen..

Anmeld

18. juli 2010

Kløver

Jeg er ikke så langt henne, men ved allerede hvilken barnevogn jeg ønsker, tror sagtens man i god tid kan bestille den, og aftale, med dem hvornår den skal afhentes, min veninde som er ca 13 uger henne, har bestilt og betalt depositum, på deres barnevogn, som de så først vil hente efter fødslen.

Tror det er godt man er ude i god tid, hvis man vil have den fra ny. Men som sagt kan man jo aftale med stedet at man reserverer/bestiller en vogn, og så aftaler hvornår man ønsker at afhente den, feks 2 mdr før termin eller hvad der nu passer bedst, hvis man feks bor et sted med knap så meget plads, er det måske rart at få den senere

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Mor til David skriver:

Vi købte een for en måned siden (dvs. jeg var i uge 28-29) - der var udsalg så den skulle tages med med det samme... Så den står altså ude i skuret - det har jeg det fint med!

Men begyndte da at sondere terrænet efter nf ...

Ja, det gælder om at slå til, når man ser et godt tilbud.

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

misslea skriver:

Hejsa

Mine forældre har også betalt vores....!!! Vi var selv ude at kigge da jeg var ca. i 16-17. uge....!!! Vi  besluttede os for, hvilken én det skulle være, og var så ude med mine forældre og bestille den da jeg var ca. 24 uger henne!!! Nu står den i butikkens lager og vente rpå at blive hentet, når lillepigen er kommet til verden...!!!

I kan jo sagtens tage ud og kigge, og så liiiiige vente lidt med at bestille én!!!

Mange hilnser fra Lea

Ja, det kunne være at det var smart at tage en tur eller to, hvor vi kigger på udvalget og prøvekører dem vi kan lide. Så kan vi, som du siger, altid bestille og købe senere.

Uha, det bliver så spændende!

Anmeld

18. juli 2010

Riksen

Zette skriver:

Det kommer stærkt an på hvilken barnevogn du gerne vil have... De har rigtig mange lækre og jeg gik efter en helt speciel.

Emmaljunga mondial duo combi i white croc.

Ok. Vi har set lidt på Emmaljunga, men intet er fast besluttet. Tror vi skal prøvekøre en masse først og så se hvad vi føler mest for. Hvis det er Emmaljunga, skal vi nok en tur til Sverige.

Ps.: Det er en superflot vogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.