DUM, hvem er jeres favorit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Bare mig..

Det er sjovt at se som folk egentlig er meget enige..

Min favorit må klart være Camilla og Christian, og det har de været fra starten af. Og så er de også bare så hammer sjove at hører på når de skændes.

Hvis der er nogen der simpelthen er for tossede at hører på og nok mest af alle topper med underholdningen er det skisme Peter og Christina. : Christina der simpelthen er blondine med STORT b. Den gang hun skulle på sexmæsse hvor hun ikke fattede det med den tyver der manglede, fordi hun havde købt en hotdog. Jeg skreg af grin... og så at der er SÅ rodet og de bare aldrig kom videre med deres oprydning, og peter der fulgte med i byen fordi christina ikke skulle gå i byen uden ham og han så "bare" skulle sidde derhjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Enayia

Man kan jo ligesom ikke spare op til både ferie og indskuld når man er på kontanthjælp. Citat: David.

Min søn får da grønsager han får da pommes fritter! Citat Christina Amager Lol

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

Trinehw skriver:

enig

enig

Anmeld

18. juli 2010

SHERO

synes der har været mange igennem tiden.... Men Camilla og Christian er SÅ hyggelige.. :-)

Ellers hende med guitaren som stillede op i xfactor(kan ikke huske hvad hun hedder :-D)

Anmeld

18. juli 2010

NLME<3

Tullen85 skriver:

synes der har været mange igennem tiden.... Men Camilla og Christian er SÅ hyggelige.. :-)

Ellers hende med guitaren som stillede op i xfactor(kan ikke huske hvad hun hedder :-D)

Line Cecilie hedder hun, ja hun er skøn

Anmeld

18. juli 2010

Vial

Sjovt at læse, at alle synes at Camilla og Christian er de bedste. De er uden tvivl nogle fantastiske forældre, men nej, hvor har jeg korset mig over hendes måde at tale til ham på, da de var på camping..

Tror dog at deres forhold har udviklet sig, så der er en lidt bedre tone.

Hende med kræften er nok den mest cool mor, synes jeg... sammen med ovenstående.

Det mest underholdende er selvfølgelig dem, som er spejlblanke... Der er heldigvise mange at vælge mellem der..

Anmeld

18. juli 2010

Liljesilas

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, hvem er jeres favorit i programmet de unge mødre??

Og hvorfor??

Dette er ikke en tråd der er beregnet til at nedgøre nogle af de medvirkende i de unge mødre, eller komme med nogle trælse kommentarer.

Det er heller ikke en "konkurrence" om hvem i programmet der er den bedste mor.

Det er ren nysgerrighed

Min må helt klart være Nadja, som var med i sæson 1. Den unge mor, der nu er mor til 2 smukke drenge, har en skøn kæreste som støtter hende, og som kæmper imod Kræften.

Jeg har virkeligt meget respekt for hendes måde at takle livet og sygdommen på. Samt at hun kæmpede så meget for at få søn nr. 2.

Synes hun er en fantastisk stærk kvinde

Knus Pernille

Hende fra Aalborg, synes hun er mest klar i hovedet, og så klarer hun sig flot i de nye programmer. Synes også Melissa klarer sig rigtig flot..

Anmeld

18. juli 2010

Ranarupta

linselouise skriver:

Synes nu også at Bente og David topper over underholdningsværdien, haha, hold da helt k... hvor er de bare blanke!!!!

"Do you take Danish money?" (Citat: David i Tyrkiet)

Ja, og den tyrkiske man spørger: "Euros?", hvortil David svarer "Yes, yes" fordi han ikke rigtigt ved, hvad han svarer på...

Alt for morsomt!

Anmeld

18. juli 2010

Chamomile

Camilla Framnes tror jeg.

Anmeld

19. juli 2010

L.J.L

Ranarupta skriver:

Ja, og den tyrkiske man spørger: "Euros?", hvortil David svarer "Yes, yes" fordi han ikke rigtigt ved, hvad han svarer på...

Alt for morsomt!

liige præcis, haha den dreng er simpelthen for sjov! (dreng, for der er da overhovedet ikke noget mand over ham!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.