DUM, hvem er jeres favorit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.519 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Mutti2

Ja, hvem er jeres favorit i programmet de unge mødre??

Og hvorfor??

Dette er ikke en tråd der er beregnet til at nedgøre nogle af de medvirkende i de unge mødre, eller komme med nogle trælse kommentarer.

Det er heller ikke en "konkurrence" om hvem i programmet der er den bedste mor.

Det er ren nysgerrighed

Min må helt klart være Nadja, som var med i sæson 1. Den unge mor, der nu er mor til 2 smukke drenge, har en skøn kæreste som støtter hende, og som kæmper imod Kræften.

Jeg har virkeligt meget respekt for hendes måde at takle livet og sygdommen på. Samt at hun kæmpede så meget for at få søn nr. 2.

Synes hun er en fantastisk stærk kvinde

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Stephanie3

Tror min farvorit er Camilla & Benjamin. Jeg synes de klare det SÅ godt med deres 5 dejlige unger.

Anmeld

18. juli 2010

Mutti2

Stephanie3 skriver:

Tror min farvorit er Camilla & Benjamin. Jeg synes de klare det SÅ godt med deres 5 dejlige unger.

De er også bare søde sammen

Nu har jeg ikke lige fyldt med i "de unge mødre's drøm". Men synes det er fedt at deres ægteskab blev reddet af det. De virker meget tættere og meget mere lykkelig nu

- Et fornuftigt ungt par

Knus

Anmeld

18. juli 2010

Annesofie.

underholdning/humor - Malou Stella.

jobbet som mor/forældre - camilla og benjamin. 

Anmeld

18. juli 2010

Stephanie3

Ja, jeg synes de virker både fornuftige og totalt overskudsagtige i forhold til alle de børn, og ja, tror det har hjulpet meget på deres forhold. Skønt.

Og Ja, undeholdningen må da klart gå til MS og Cola parret som en delt 1. plads.

Anmeld

18. juli 2010

Enayia

Min favirit og også Nadia =) Syntes hun er en af de mest naturlige

Anmeld

18. juli 2010

sarahb

Årrrhhh hvad er det de hedder:
Camilla og Christian, dem med Noah og den lille ny.
Jeg synes de har den fedeste humor og griner mange gange over dem og deres måde at tale til hinanden på.

Og så var der den fedeste scene da Cicelaya sked på "vennen" der tog del i hendes liv i starten.. NØJ jeg skreg af grin.

Anmeld

18. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Camilla og Christian eller Nadia:0)

Anmeld

18. juli 2010

L-Mortil3

Min favorit sådan, hvem jeg synes der gør det bedst, er der en delt førsteplads til Camilla/Benjamin og Camilla/Christian.

Undeholdning: ELSKER Glennie der var med i en af de tidligere afsnit

Anmeld

18. juli 2010

Sissel

Hende Camilla der også var med i De Unge Mødres drøm for at tabe sig.. Synes bare hun er så dejlig.. Og Katarina, tror det er det hun hedder, hun har en profil her inde.. Synes virkelig hun har været igennem meget, og hun tar det bare SÅ flot..
Og så er Malou Stella altså bare genial underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.