DUM, hvem er jeres favorit :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

mama09

sarahb skriver:

Årrrhhh hvad er det de hedder:
Camilla og Christian, dem med Noah og den lille ny.
Jeg synes de har den fedeste humor og griner mange gange over dem og deres måde at tale til hinanden på.

Og så var der den fedeste scene da Cicelaya sked på "vennen" der tog del i hendes liv i starten.. NØJ jeg skreg af grin.

enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

mor_sabina

Jeg synes Nadia er super. Christian og Camilla er bare så søde. Og så har jeg altid godt kunnet lidt Stine

Anmeld

18. juli 2010

L-Mortil3

sarahb skriver:

Årrrhhh hvad er det de hedder:
Camilla og Christian, dem med Noah og den lille ny.
Jeg synes de har den fedeste humor og griner mange gange over dem og deres måde at tale til hinanden på.

Og så var der den fedeste scene da Cicelaya sked på "vennen" der tog del i hendes liv i starten.. NØJ jeg skreg af grin.

Mener du Camilla og Christian, med Oliver? Synes ikke at kunne huske nogen med en Noah?

Anmeld

18. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Jeg syntes der er mange gode..

Men min ynglings er nu Camilla Framnes (mener jeg hun  hedder) Hende med sønnen Oliver..

Syntes bare hun er så rar at hører på og hun smiler og hun virker bare som en rigtig dejlig varm person..

Men som jeg sagde er der mange gode.. Jeg er en trofast seer .. jeg er selv (ung) mor til to så kender selv til en hård hverdag... Men hvis jeg skal kritisere noget ved den serier er det fandme DEN SKIDE PAUSE mit i det hele... hehe HADER DEN...

Anmeld

18. juli 2010

L.J.L

Synes nu også at Bente og David topper over underholdningsværdien, haha, hold da helt k... hvor er de bare blanke!!!!

"Do you take Danish money?" (Citat: David i Tyrkiet)

Anmeld

18. juli 2010

JustAnotherName

Jeg er mest rørt og medrevet, når det gælder Nadia. Hun har været meget igennem - både mht. sin sygdom, og baby som ikke klarede skærerne. Og så syntes jeg, at hun har en skøn personlighed og måde at gribe mor-rollen an på. Hun er så rolig (trods lidt temperament også) og meget mere moden, syntes jeg, sammenlignet med de andre der medvirker i programmet.

Og så kan jeg godt lide Camilla. Hun er vokset MEGET gennem forløbet, syntes jeg. Fra at sidde hos mor, når der var knas i tingene med Kiev, og så til at være den selstændige og beslutsomme pige, som hun er idag. Og så har hun en fantastisk ligetil måde at være på, og en skøn humor, syntes jeg.

Anmeld

18. juli 2010

mortil(nichlasogmathias)

jeg er vild med camilla og christian med lille oliver og den lille ny, de klare det bare så flot.

nadia er også bare fantastisk, hun klare bare sygdommen og børnene så godt..

også er der jo stine og benno, dem har jeg nu også hele tiden syntes godt om. isabella og benjamin er bare nogen skønne unger..

totalt ynglings serie..

knus karina med to fantastiske drenge..

Anmeld

18. juli 2010

Lunae

Jeg synes Camilla og Christian er helt fantastiske at følge! Camilla er bare så ligefrem og naturlig! Respekt til hende!

Nadia er virkelig også fantastisk at følge! Hun er så viljestærk og kæmper for hendes mål! Hende kan man ikke andet end at elske!

Anmeld

18. juli 2010

Maria.

Camilla Framnes!

Anmeld

18. juli 2010

CarinaSB

Jeg kunne bedst lide peter og christina da de var med .. Nadia syntes jeg var super urimlig da hende og Rene skulle flytte sammen .. Han fik jo ikk lov til at tage nogle af hans møbler med .. og hans com måtte han ikk tage med .. .. det syntes jeg var super synd for ham .. hvis det var mig ville jeg ikk føle at det også var mit hjem hvis der ikk var nogle af mine ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.