Fra Vejle til Kbh S...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Shibby

Enayia skriver:

Er det ikke reportage med Kaare sand?

Tak skal du ha'

Sålidt (:

Det er det vidst (:

Så lidt ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Shibby

Moar'en skriver:

Oki, var os bare nysgerrig. Og dejligt i er kommet godt til kbh

Håber du fik stillet din nysgerrighed  Tak!

Anmeld

17. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Tillykke med at du har fundet manden i dit liv.

Og Peter ER en sød fyr. Det var han i hvert fald som barn. Jeg gik i parallelklasse med ham og i klasse med hans tvillingebror Thomas, så var det super sjovt at se ham i de unge mødre.

Har en enkelt gang som 12 årig besøgt dem. Hehe...

Anmeld

17. juli 2010

pussekat

Enayia skriver:

Er det ikke reportage med Kaare sand?

Tak skal du ha'

hejsa

jo det er og jeg skal ikke lave mere med den k.....hat vi er kun god nok så han kan kom i tv det give jeg /vi ikke men kaare vil godt lave når med os vis vi bliv gravid men nej for så skal han med  og give ikke være med for han kan kom i tv så her sige til mand at han ikke skal ring til kaare vis jeg bliv gravid igen her lige 2 sa så tro jeg vil have ro på vis næste gang lykke

og hvorfor Tak skal du ha' ???

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

RGN skriver:

Tillykke med at du har fundet manden i dit liv.

Og Peter ER en sød fyr. Det var han i hvert fald som barn. Jeg gik i parallelklasse med ham og i klasse med hans tvillingebror Thomas, så var det super sjovt at se ham i de unge mødre.

Har en enkelt gang som 12 årig besøgt dem. Hehe...

Tak-he is

Der er faktisk ikk den vilde lighed imellem dem meen nu er de også tveæggede

Skal nok hilse hvis han kan genkende dit billede

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

pussekat skriver:

hejsa

jo det er og jeg skal ikke lave mere med den k.....hat vi er kun god nok så han kan kom i tv det give jeg /vi ikke men kaare vil godt lave når med os vis vi bliv gravid men nej for så skal han med  og give ikke være med for han kan kom i tv så her sige til mand at han ikke skal ring til kaare vis jeg bliv gravid igen her lige 2 sa så tro jeg vil have ro på vis næste gang lykke

Det lyder som noget lort det der...

Du skrev at vi er et sødt par,-derfor skrev jeg tak skal du have

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

pussekat skriver:

hejsa

Nu blev jeg helt forvirret. Det var fordi jeg citerede noget shibby have skrevet. Derfor jeg skrev tak, fordi der blev skrevet, håber du falder til i jylland.

Jeg tror lige jeg skal tibage og læse igen om jeg har misforstået noget eller om min hjerne er brændt helt sammen

Anmeld

17. juli 2010

Happiness

Hehe... Har så først nu opdaget at du er hende fra De unge mødre... Flot Camilla! Hehe... Kunne jo have nærstuderet billedet...

Nu blir jeg jo rigtig nysgerrig...  Hvor er det vildt i er flyttet sammen! Stort tillykke! Og al mulig held og lykke fremover! Håber inderligt at du nu har fundet manden i dit liv! Du har sgu været igennem så meget.

Tænker I så på at få et barn sammen? Eller har I nok i de 2 vildbasser

Anmeld

17. juli 2010

Dansker I Holland

Shibby skriver:

Så er vi sgu flyttet!! Kæft det var hårdt at sige farvel..!

Nu sidder jeg her,- 242 km fra vores gamle hjem,familie og venner. Var oppe ved peters mormor i går som sagde jeg måtte være godt forelsket siden jeg havde taget springet! Hell ja!

Vi er såen kommet ok på plads. Vi har såå psycomeget tøj der skal vaskes at det fylder det meste af køkkenet. Peter faldt o mkuld på sengen for en lille time siden og drengene glor tegnefilm på væreslet (som er færdigt!!!)-mens jeg sidder her og kobler af inden jeg fortsætter

Det er hårdt at flytte-men at flytte sammen med en..Det er sgu ikk så let endna. Det er to hjem der skal blive til et,troede sgu ikk det var så svært men here we go Må nok sotere ud i mit lort eeeeen gang til så det ikk fylder så meget

Vi bor på Amager! Her havde jeg aldrig tropet jeg skulle ende med at bo Men hvorend peter er-der er jeg hjemme  

Farvel til jylland.....

& Gooooodaaaag sjællaaaaand  

Hehe velkommen til Djælveøen som man kalder sjælland hihi... Vil lige spørge om noget selvom det sikkert ikke vedkommer mig Men hvis man ikke spørger så får man intet at vide Hvordan går det med kampen om Mikkels lillebror ?

Anmeld

17. juli 2010

pussekat

Nu blev jeg helt forvirret. Det var fordi jeg citerede noget shibby have skrevet. Derfor jeg skrev tak, fordi der blev skrevet, håber du falder til i jylland.

Jeg tror lige jeg skal tibage og læse igen om jeg har misforstået noget eller om min hjerne er brændt helt sammen

hejsa

ja  det er jo det når man svar på flere på engang tro det være til mig og ja jeg er glad for jylland

ja og i er et sød par og jeg håb det vil gå jer godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.