Fra Vejle til Kbh S...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Shibby

Moar'en skriver:

Ej undskyld jeg spørg men hvor i Vejle boede du lige hvor busserne kørte så sjældent?? Alle de steder jeg har boet har der været max 15 min i mellem busserne.

Ud mod skibet-der køre den kun 1 gang i timen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

pussekat

Shibby skriver:

haha..samme opfattelse ...eller..næsten..Troede jeg skulle gå med skudsikker vest for at handle

Kbh er okay

Tror vi bliver glade for stedet.. Føler mig hjemme-selvom savnet til vejle pt er stort. Jeg mangler min familie,jeg savner min gamle lejlighed,jeg mangler at mine venner er lige i nærheden..Men det bliver bedre. For peter vil jeg gøre...ja..alt? Utroligt at et møde med en mand kan ændre SÅ meget! Havde never ever troet jeg skulle være her!

hejsa

haha ja jeg sige at jeg ike skulle flytte fra fyn af om så jeg fik 1 mio får det hihi så kom mand i min liv og  nu bor jeg i jylland ( horsens) og nu vil jeg ikke flytte her fra

???? her kaare så være med til jer flytte ???

og i er et sød par

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

pussekat skriver:

hejsa

haha ja jeg sige at jeg ike skulle flytte fra fyn af om så jeg fik 1 mio får det hihi så kom mand i min liv og  nu bor jeg i jylland ( horsens) og nu vil jeg ikke flytte her fra

???? her kaare så være med til jer flytte ???

og i er et sød par

Fra fyn til horsens..Tja..Det er et stort spring..Væk fra alt..Men vil man ha manden må man jo lissom flytte!

Yep. Vi blev filmet-vi afrunder og gøre nu klar til vores afslutning i de unge mødre

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

Shibby skriver:

Så er vi sgu flyttet!! Kæft det var hårdt at sige farvel..!

Nu sidder jeg her,- 242 km fra vores gamle hjem,familie og venner. Var oppe ved peters mormor i går som sagde jeg måtte være godt forelsket siden jeg havde taget springet! Hell ja!

Vi er såen kommet ok på plads. Vi har såå psycomeget tøj der skal vaskes at det fylder det meste af køkkenet. Peter faldt o mkuld på sengen for en lille time siden og drengene glor tegnefilm på væreslet (som er færdigt!!!)-mens jeg sidder her og kobler af inden jeg fortsætter

Det er hårdt at flytte-men at flytte sammen med en..Det er sgu ikk så let endna. Det er to hjem der skal blive til et,troede sgu ikk det var så svært men here we go Må nok sotere ud i mit lort eeeeen gang til så det ikk fylder så meget

Vi bor på Amager! Her havde jeg aldrig tropet jeg skulle ende med at bo Men hvorend peter er-der er jeg hjemme  

Farvel til jylland.....

& Gooooodaaaag sjællaaaaand  

Tillykke med den nye lejlighed. Håber det bedste for jer i fremtiden!

Er selv vokset op på vesterbro og kender det meste af Kbh, man skal lige vænne sig til tanken om en storby.

Kan godt savne fisketorvet og alle de hyggelige brogede gader!

Men held og lykke !

Knus Enayia

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

Enayia skriver:

Tillykke med den nye lejlighed. Håber det bedste for jer i fremtiden!

Er selv vokset op på vesterbro og kender det meste af Kbh, man skal lige vænne sig til tanken om en storby.

Kan godt savne fisketorvet og alle de hyggelige brogede gader!

Men held og lykke !

Knus Enayia

Mange tak

Hvorfor flyttede du herfra  

Anmeld

17. juli 2010

pussekat

Shibby skriver:

Fra fyn til horsens..Tja..Det er et stort spring..Væk fra alt..Men vil man ha manden må man jo lissom flytte!

Yep. Vi blev filmet-vi afrunder og gøre nu klar til vores afslutning i de unge mødre

hejsa

øvvvv stop i  de unge møder ja vi her jo også lave når med kaare er jo gift med søren som vil med i  Trucker søger mage og jeg / vi give ikke lave mere samme med rene som være med  

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

Shibby skriver:

Mange tak

Hvorfor flyttede du herfra  

Jamen vi flyttede fra Vesterbro til jylland, over til min far. Så boede vi her ovre. Da jeg var 16 flyttede jeg til Nordsjælland, og brugte en del tid i Kbh da min mormor har boedet i Istedgade i mange år.

Da jeg fyldte 18, flyttede jeg tilbage til Jylland (der var familen og vennerne) Så flyttede min mormor også herover kort tid efter

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

pussekat skriver:

hejsa

øvvvv stop i  de unge møder ja vi her jo også lave når med kaare er jo gift med søren som vil med i  Trucker søger mage og jeg / vi give ikke lave mere samme med rene som være med  

Hvad er trucker søger mage..? Det lyder grineren

Enayia: Håber du er glad for jylland,der er din familie jo og det er klart en fordel 

Anmeld

17. juli 2010

Enayia

Shibby skriver:

Hvad er trucker søger mage..? Det lyder grineren

Enayia: Håber du er glad for jylland,der er din familie jo og det er klart en fordel 

Er det ikke reportage med Kaare sand?

Tak skal du ha'

Anmeld

17. juli 2010

Moar'en

Shibby skriver:

Ud mod skibet-der køre den kun 1 gang i timen!

Oki, var os bare nysgerrig. Og dejligt i er kommet godt til kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.