Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så er vi sgu flyttet!! Kæft det var hårdt at sige farvel..!
Nu sidder jeg her,- 242 km fra vores gamle hjem,familie og venner. Var oppe ved peters mormor i går som sagde jeg måtte være godt forelsket siden jeg havde taget springet! Hell ja!
Vi er såen kommet ok på plads. Vi har såå psycomeget tøj der skal vaskes at det fylder det meste af køkkenet. Peter faldt o mkuld på sengen for en lille time siden og drengene glor tegnefilm på væreslet (som er færdigt!!!)-mens jeg sidder her og kobler af inden jeg fortsætter
Det er hårdt at flytte-men at flytte sammen med en..Det er sgu ikk så let endna. Det er to hjem der skal blive til et,troede sgu ikk det var så svært men here we go Må nok sotere ud i mit lort eeeeen gang til så det ikk fylder så meget
Vi bor på Amager! Her havde jeg aldrig tropet jeg skulle ende med at bo Men hvorend peter er-der er jeg hjemme
Farvel til jylland.....
& Gooooodaaaag sjællaaaaand
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen velkommen til Amager. Håber du kommer til at trives.
Er selv tilflytter, dog kun fra nordsjælland af
Men her er skam meget dejligt, tror ikke jeg flytter herfra af egen fri vilje
Tark Alt er lige i nærheden. Det er sgu lækkert..Og busserne køre gver 4 MINUT..!!!! I vejle hvor jeg boede kørte de 1 sølle gang i time
Er helt glad ved tanken om at den tid er forbi..!
Jeg elsker københavn!
Velkommen til kbh
Håber du kommer til at trives herovre... Og det er da dejligt at i har det så godt sammen at i nu har valgt at flytte sammen
Hvor jeg føler med dig (på den gode måde).. Var helt sikker på jeg aldrig og jeg mener ALDRIG skulle flytte til amager.. Der var jo der alle dullerne med kamphundene og store pumpede gutter gik rundt. Så mødte jeg jo selv manden i mit liv og vupti bor på amager og kunne aldrig drømme om at flytte herfra igen!
Risen skriver: Hvor jeg føler med dig (på den gode måde).. Var helt sikker på jeg aldrig og jeg mener ALDRIG skulle flytte til amager.. Der var jo der alle dullerne med kamphundene og store pumpede gutter gik rundt. Så mødte jeg jo selv manden i mit liv og vupti bor på amager og kunne aldrig drømme om at flytte herfra igen!
haha..samme opfattelse ...eller..næsten..Troede jeg skulle gå med skudsikker vest for at handle
Kbh er okay
Tror vi bliver glade for stedet.. Føler mig hjemme-selvom savnet til vejle pt er stort. Jeg mangler min familie,jeg savner min gamle lejlighed,jeg mangler at mine venner er lige i nærheden..Men det bliver bedre. For peter vil jeg gøre...ja..alt? Utroligt at et møde med en mand kan ændre SÅ meget! Havde never ever troet jeg skulle være her!
Du har fortjent medgang... Endelig, og det har du fået, at du så har skulle flytte for det, det er vel den pris man betaler engang i mellem. Alt det rod der har været i jeres liv håber jeg nu falder på plads. Og jeg håber i får en hverdag op at køre, og det hele bare køre som på skinner. Du og mikkel (Peter og Lucas) har altså fortjent lykke som alle andre oplever. Så håber jeres negative uheld med alt er færdigt, og et overstået kapittel...
Held og lykke søde. Det fortjener du.
Shibby skriver: Tark Alt er lige i nærheden. Det er sgu lækkert..Og busserne køre gver 4 MINUT..!!!! I vejle hvor jeg boede kørte de 1 sølle gang i time Er helt glad ved tanken om at den tid er forbi..! Jeg elsker københavn!
Ej undskyld jeg spørg men hvor i Vejle boede du lige hvor busserne kørte så sjældent?? Alle de steder jeg har boet har der været max 15 min i mellem busserne.
VIPpigen skriver: Du har fortjent medgang... Endelig, og det har du fået, at du så har skulle flytte for det, det er vel den pris man betaler engang i mellem. Alt det rod der har været i jeres liv håber jeg nu falder på plads. Og jeg håber i får en hverdag op at køre, og det hele bare køre som på skinner. Du og mikkel (Peter og Lucas) har altså fortjent lykke som alle andre oplever. Så håber jeres negative uheld med alt er færdigt, og et overstået kapittel... Held og lykke søde. Det fortjener du.
Tark Irene
Det blir hårdt. Det blir rigtig hårdt her i starten!
Men ja..Vi fortjener det..Der har sgu været meget lort!
Tiderne ændre sig og hurra for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128