Hvad gør jeg med lånetøjet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Da jeg skulle have min første barn så fik jeg 6-8 store kasser af min søster med blandet pige og drenge babytøj som jeg måtte låne. Jeg sorterede det i pige og drengetøj samt størrelse og mærkede alt tøjet med blåsytråd i vaskeanvisningen så jeg kunne kende det igen, det var et meget stort og hårdt arbejde.  Jeg fik en dreng og jeg afleverede alt pigetøjet tilbage. Da min dreng så voksede ud af tøjet og min søster skulle have det tilbage så ville hun ikke have det alligevel da hun ikke havde plads til alle de kasser mere. Jeg blev lidt ærgelig over det pga alt det arbejde jeg havde lagt i at mærke alt tøjet. Men jeg er da glad for at have beholdt det nu når jeg skal bruge det igen. Det jeg egenlig ville sige med indlægge var, at de måske vil ikke have det tilbage alligevel når i har brugt det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

quity

Nu hvor der kommet så mange negative kommentare om låne tøj, så kan jeg sige at jeg låner også mit baby/børne tøj ud. Jeg giver det ikke væk, da jeg ved, jeg ikke er færdig med at få børn. Men har en veninde brug for noget tøj, så låner de af mig. Hvis der så går hul på det eller det ikke kan vaskes rent, så er det bare ærgeligt ærgeligt, ingen sure miner herfra.

Jeg har selv fået utrolig meget tøj til min datter, faktisk så meget at jeg ikke behøver købe noget til hende før hun bliver 3-4 år. Dette er jeg meget taknemlig for. De sagde også at jeg kunne bruge det jeg ville, og folk ved også at alle ikke har samme smag

Anmeld

19. juli 2010

slettet_7530

merethe skriver:

Da jeg skulle have min første barn så fik jeg 6-8 store kasser af min søster med blandet pige og drenge babytøj som jeg måtte låne. Jeg sorterede det i pige og drengetøj samt størrelse og mærkede alt tøjet med blåsytråd i vaskeanvisningen så jeg kunne kende det igen, det var et meget stort og hårdt arbejde.  Jeg fik en dreng og jeg afleverede alt pigetøjet tilbage. Da min dreng så voksede ud af tøjet og min søster skulle have det tilbage så ville hun ikke have det alligevel da hun ikke havde plads til alle de kasser mere. Jeg blev lidt ærgelig over det pga alt det arbejde jeg havde lagt i at mærke alt tøjet. Men jeg er da glad for at have beholdt det nu når jeg skal bruge det igen. Det jeg egenlig ville sige med indlægge var, at de måske vil ikke have det tilbage alligevel når i har brugt det.

jeg har gjort det samme så bare med en rød sytråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.