Hvad gør jeg med lånetøjet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Mai-pigen

Jeg står med et lille problem. Min kærestes søster er kommet med rigtig meget tøj fra hendes 3 børn, som vi må låne.

Jeg kender ikke kønnet på vores lille pus, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op med alt det tøj, der er både drenge og pige tøj fra str.56.. Vil jo gerne ha sorteret lidt i det, og evt gjort lidt klar.. Men det er lidt svært, når jeg ikke kender kønnet...

Hvad ville du gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

smokin

ARGH jeg hader lånetøj - hvem fanden har opfundet det? I min verden giver man det væk eller beholder lortet selv! Ikke det der med at låne - tænk hvis det gik i stykker eller der kom pletter på...

Men jeg ville nok købe mit eget.... istedet for det der lånehalløj!

Anmeld

17. juli 2010

Mai-pigen

Har det lidt på samme måde..

Anmeld

17. juli 2010

misslea

Mai-pigen skriver:

Jeg står med et lille problem. Min kærestes søster er kommet med rigtig meget tøj fra hendes 3 børn, som vi må låne.

Jeg kender ikke kønnet på vores lille pus, så jeg ved ikke lige hvad jeg skal stille op med alt det tøj, der er både drenge og pige tøj fra str.56.. Vil jo gerne ha sorteret lidt i det, og evt gjort lidt klar.. Men det er lidt svært, når jeg ikke kender kønnet...

Hvad ville du gøre??

Hmm tjaa... jeg er heller ikke mega fan af lånetøj!! For ærlig talt - så blir børnetøj slidt, nusset og plettet med tiden, og det virker lidt fjollet at skulle aflevere det tilbage igen!!

Jeg har faktisk sagt pænt nej tak til det meste, borset fra det, jeg har FÅET af min søster...  

Desuden synes jeg også det kan være lidt svært, hvis man arver/låner/får en hel sæk tøj, som bare ikke lige er sagen.... heheh!! Det er meget nemmere at købe det selv...

Plus.... så får man jo utrolig meget af folk i barselsgaver osv!!

Det skal ikke lyde som om, at jeg ikke ville være taknemmelig for tøjet.... for det er jo skønt, at folk tænker på én!!

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Mai-pigen skriver:

Hvad ville du gøre??

Hvis du endelig vil bruge det så gjorde vi følgende: (blot med vores eget tøj til nr. 2)

Delte det op i poser str. 50-56, unisex, lyserødt og kombi og så har vi fundet poserne frem her efter, at vi fik en lille pige

Anmeld

17. juli 2010

XXSS

Mai-pigen skriver:

Hvad ville du gøre??

Men altså nu forventer de vel ikke at tøjet skal være totalt clean når det skal returneres? For det er jo en baby du får og det kan man jo ikke altid lige love

Anmeld

17. juli 2010

bette

tænker det samme som de andre.. ville med glæde modtage brugt tøj eller købe det, men ville aldrig låne det..

men ja del det op i størrelse og dreng, pige samt unisex tøj.. så går du ikke galt i byen

Anmeld

17. juli 2010

frk Jensen

Zette skriver:

ARGH jeg hader lånetøj - hvem fanden har opfundet det? I min verden giver man det væk eller beholder lortet selv! Ikke det der med at låne - tænk hvis det gik i stykker eller der kom pletter på...

forstår heller ikke princippet i lånetøj..

Anmeld

17. juli 2010

mariamiss6

Mai-pigen skriver:

Hvad ville du gøre??

Sorter det i pige tøj og drengetøj... Bagefter sorterer du det i størrelser, stadig delt pigetøj og drengetøj (og evt det neutrale for sig også)

Og så er det jo "bare" at finde et sted du kan opbevare det sikkert, og nemt få fat i det igen

Anmeld

17. juli 2010

SpunkenJo

Zette skriver:

Helt enig!!!
af ting/tøj man kan/ska låne, er jakker, overtøj, lift, bumbostole og andre ting i den stil.
Tøj, nej tak! Så hellere selv købe, for ja, hva nu hvis der gik hul, kom pletter på, man vaskede forket, eller det bare i det hele taget blev slidt og sørgeligt.....
Men ellers kan man jo lige scanne mavsen, og finde ud af hvad der ligger derinde 

Helt enig!!!

af ting/tøj man kan/ska låne, er jakker, overtøj, lift, bumbostole og andre ting i den stil.Tøj, nej tak! Så hellere selv købe, for ja, hva nu hvis der gik hul, kom pletter på, man vaskede forket, eller det bare i det hele taget blev slidt og sørgeligt.....

Men ellers kan man jo lige scanne mavsen, og finde ud af hvad der ligger derinde 

- Det vil gøre sorteringen nemmere.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.