Nogen der har set Shutter Island..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

FrkT

Manden og jeg så den for en måneds tid siden, og vi var enige; SUPER FED FILM!  Kæft han spiller godt.... og så sad vi begge tilbage med tanken; "hvad var det rigtige og hvad var det forkerte?", altså var det rigtigt det konen havde gjort og at han var indlagt der, eller var det rigtigt at han var der som ham betjenten? Vi har opgivet at regne det ud... men nøj en fed film! Den fangede lige fra 1. sekund til EFTER den var slut!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

babyMark

Ja det er bare en fed film! Jeg drømte videre om natten efter at have set den, så den krøb da ind under huden!

Jeg kan godt lide de der film, hvor man bliver i tvivl om, hvad der er sandhed/virkelighed, og selvom man så finder frem til den, så er det ikke sikkert man vil erkende den!

Men altså efter jeg blev gravid og fik et barn har jeg næsten bare været overfølsom overfor alle slags uhyggelige film, og jeg elskede ellers gyserfilm før....det er godt nok gået over...

Anmeld

17. juli 2010

SpunkenJo

tinasmor skriver:

Ikke så svært at fange plottet

Jeg synes Leonardo spillede super godt. Men filmen genenrelt var bare slet ikke noget for mig.

Måske ikke, men twistet til sidst er en fin lille krølle syns jeg.

Og meget interessant film, hvis man til dagligt møder mange skizofrene mennesket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.