Nogen der har set Shutter Island..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.381 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juli 2010

Findusinde

Nogen der har set den? Vi så den i går, og nøøøøøj hvor er den fed!! Uhada! Det er længe siden jeg har set så spændende en film... Og den er bare scary! ikke på den uhyggelige måde, men på den psykologiske måde! Den kære Leonardo spiller SÅ godt!

Kan varmt varmt anbefales!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

tinasmor

Personlig synes jeg, at det var en af de dårligste film jeg har set i meget lang tid. Havde store forventninger fordi alle havde sagt den var så god. Der gik kun en halv time inde i filmen før jeg havde gættet det meste af plottet og jeg synes bare overhoved ikke den var spændende eller uhyggelig. Jeg havde håbet på en film ala "Seven" (altså thriller momentet)

Anmeld

17. juli 2010

Findusinde

tinasmor skriver:

Personlig synes jeg, at det var en af de dårligste film jeg har set i meget lang tid. Havde store forventninger fordi alle havde sagt den var så god. Der gik kun en halv time inde i filmen før jeg havde gættet det meste af plottet og jeg synes bare overhoved ikke den var spændende eller uhyggelig. Jeg havde håbet på en film ala "Seven" (altså thriller momentet)

Det er sjovt hvordan man kan opfatte den samme film fuldstændig anderledes..

Anmeld

17. juli 2010

LinLin

Jeg kunne også godt lide den

Anmeld

17. juli 2010

NinaNymannMadsen

den er rigtig god men lidt forvirrende.

Anmeld

17. juli 2010

Riksen

Jeg synes også den var helt fantastisk god. Godt plot, gode skuespilpræstationer, godt twist, god spændning, god uhygge... den har det hele!

Anmeld

17. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Super fed film!

Anmeld

17. juli 2010

Laulund87

Rigtig god, men havde nu også hurtigt gættet hele plottet

Men stadig god og elsker når der er en masse psykologisk i det og det ikke bare er blod og splatter.

Anmeld

17. juli 2010

SpunkenJo

tinasmor skriver:

Er du sikker på du fangede plottet?

Jeg ser virkelig mange film, og den her havde både gode skuespillere, location og et fantastisk twist til aller sidst.

Jeg syns filmen er go!!!!

Kan anbbefale en go actionfilm jeg lige så igår. "Taken" med Liam Neeson. (hvis man er til sådan noget....)

go dag.

Anmeld

17. juli 2010

Tropez

Findusinde skriver:

Nogen der har set den? Vi så den i går, og nøøøøøj hvor er den fed!! Uhada! Det er længe siden jeg har set så spændende en film... Og den er bare scary! ikke på den uhyggelige måde, men på den psykologiske måde! Den kære Leonardo spiller SÅ godt!

Kan varmt varmt anbefales!

hejsa jeg synes også bare det var en af de fedeste film og kunne sagtens se den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.