Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Haha, jeg føler mig dum Jeg havde overhovedet ikke regnet den ud - jeg blev helt "åååååååh " da twistet kom... Og jeg synes den er superfed...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super film, spændende og en af Leonardos bedste roller hidtil - trods han har lavet mange gode film efterhånden efter hans lange pause.
Medrivende, specielt som mor/far kan den godt gå lige i hjertet, men ellers bare rigtig god og spændende!
Jeg er også helt vild med den! Blandt andet fordi slutningen stadig er lidt åben og kan tolkes på to måder.
Og så har ham Leo bare haft et helt specielt sted i mit hjerte siden Titanic
Findusinde skriver: Nogen der har set den? Vi så den i går, og nøøøøøj hvor er den fed!! Uhada! Det er længe siden jeg har set så spændende en film... Og den er bare scary! ikke på den uhyggelige måde, men på den psykologiske måde! Den kære Leonardo spiller SÅ godt! Kan varmt varmt anbefales!
Nogen der har set den? Vi så den i går, og nøøøøøj hvor er den fed!! Uhada! Det er længe siden jeg har set så spændende en film... Og den er bare scary! ikke på den uhyggelige måde, men på den psykologiske måde! Den kære Leonardo spiller SÅ godt!
Kan varmt varmt anbefales!
Synes også den var fed ... Havde gåsehud på armene ind imellem ... Gode tegn ...
Åhhh er vild med den film og eeelsker i det hele taget Scorsese's film og Leo er Var til filmfestival i Berlin til verdens premiere på filmen - så viiiiiiiiild en oplevelse... Rød løber, interviwes og kindkys
Har en veninde der har skrevet en bog om Martin Scorsese teknikker og psykologien bag hans film med primært udgangspunkt i Shutter island
SUPER fed film og Leonardo DiCaprio spiller helt fantastisk...
Jeg har også lige set den her forleden aften og deler din begejstring!! Jeg fandt mig selv være ligeså forvirret som Leonardo haha.. man følte helt at man var i hans sko!
Jeg ELSKER den slags film, som kommer helt bag på en lige pludselig!!
Jeg syns den er super fed , men besværlig og finde rundt i
Ja det er en super fed film!
SpunkenJo skriver: Er du sikker på du fangede plottet?Jeg ser virkelig mange film, og den her havde både gode skuespillere, location og et fantastisk twist til aller sidst.Jeg syns filmen er go!!!!Kan anbbefale en go actionfilm jeg lige så igår. "Taken" med Liam Neeson. (hvis man er til sådan noget....)go dag.
Er du sikker på du fangede plottet?Jeg ser virkelig mange film, og den her havde både gode skuespillere, location og et fantastisk twist til aller sidst.Jeg syns filmen er go!!!!Kan anbbefale en go actionfilm jeg lige så igår. "Taken" med Liam Neeson. (hvis man er til sådan noget....)go dag.
Ikke så svært at fange plottet
Jeg synes Leonardo spillede super godt. Men filmen genenrelt var bare slet ikke noget for mig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128