Hvornår sagde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Amelia<3

Anonym skriver:

Ja er bare bange for det måske kan skræmme. Hvis du forstår

Er man ikke altid det?

Kan også huske hvor bange/nervøs jeg var da jeg sagde det første gang, men det er jo en hel normalt følelse at have når man siger det første gang uanset hvor længe man venter

Ikke hold det tilbage. Det er jo super dejligt at du elsker din kæreste og jeg er også sikker på at han vil blive glad for at høre det

Men held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

CiSo

vi havde været sammen i omkring 2 måneder, da han en dag ud af det blå sagde til mig " jeg elsker dig fanme" og sagde selvfølgelig jeg elsker også dig..

I min familie gør vi også meget ud af at sige det til hinanden! Da jeg boede hjemme, sagde min mor da hun puttede mig hver aften (og det gjorde hun altså indtil jeg var 17) Jeg elsker dig, og tilbage jeg elsker også dig mor.. så herhjemme siger vi det hele tiden.

Anmeld

15. juli 2010

morethanperfect

Min kæreste sagde det rigtig tideligt .. 

Jeg var på vej hjem fra ham , og var lige ved at lukke døren , da jeg hørte ham sige meget stille : Vi ses , jeg elsker dig ..

Og jeg sagde intet , gik bare , for var jo ikke sikkert jeg havde hørt rigtigt .. Men dagen efter spurgte jeg , og jeg havde hørt rigtigt .. Jeg elskede også ham , selvom vi ikke havde været sammen særlig længe <3

Anmeld

15. juli 2010

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Jeg tænker det i mig, fordi tænker nok lidt over om kæresten er kommet så langt.

Vi har været sammen i et par mdr nu

Jeg lever efter den regl (staves) vi lever kun engang så hvorfor vente med noget spring ud i det og vi finder ud af om det er det rigtige  

Anmeld

15. juli 2010

line melias mor

da jeg havde kendt ham i hele tre dage. vi havde skrevet sammen over nettet i ca en måned. jeg vidste det bare.  tror det tog lidt længere tid for ham men husker det ikke helt.

Anmeld

15. juli 2010

line melias mor

morethanperfect skriver:

Min kæreste sagde det rigtig tideligt .. 

Jeg var på vej hjem fra ham , og var lige ved at lukke døren , da jeg hørte ham sige meget stille : Vi ses , jeg elsker dig ..

Og jeg sagde intet , gik bare , for var jo ikke sikkert jeg havde hørt rigtigt .. Men dagen efter spurgte jeg , og jeg havde hørt rigtigt .. Jeg elskede også ham , selvom vi ikke havde været sammen særlig længe <3

åh hvor det smukt altså

Anmeld

15. juli 2010

Stephanie3

Tror det gik 2 uger her, så fortalte han mig det, og jeg havde det på samme måde. Vi er nu gift og har 3 skønne piger.

Anmeld

16. juli 2010

nannanadja

Jeg kan ikke helt huske hvornår jeg sage jeg elsker dig for første gang, man kan mærke det i maven og kroppen når man går fra jeg kan li dig til jeg elsker dig   det første jeg elsker dig sætning kan godt være lidt svær at sige syntes jeg men det er vel forde det killer i maven osv

men nu har vi været sammen i  6år og vi fortæller hinanden hver dag at vi elsker hinanden...

Anmeld

25. juli 2010

AnnaB.

Vi sagde det først efter 1½ år . Kan godt være at det lyder som meget lang tid at vente, og vi vidste det begge to længe inden vi sagde det. Jeg mener ikke, man kan elske uden at kende rigtigt, og hvad ved man egentlig om hinanden efter 2 uger? Men det er selvfølgelig individuelt, og det der føles rigtigt for én selv, er det der er vigtigst. 

For mig er det lidt ærgeligt, hvis det bliver sagt hele tiden, da jeg synes værdien af det aftager lidt, hvis det bliver brugt hele tiden. Hvis man hele tiden siger "jeg elsker dig" - hvad siger man så, når de der specielle øjeblikke, hvor man bare VIRKELIG føler at man elsker hinanden, opstår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.