Anonym skriver:
"jeg elsker dig" til jeres kæreste.
Hvor længe havde i været sammen, og hvordan reagerede den anden halvdel?
Og er der en uskreven regl, om hvor tidligt, man kan sige disse 3 ord?
Jeg synes nu ikke, at der er en uskreven regel... - man skal føle efter i hjertet... det er for mig, den eneste regel 
Men puha... det e rjo længe siden, at min mand og jeg sagde de gylsne tre ord til hinanden for første gang....! Vi er sammen på 9. år nu!!
Jeg gjorde meget ud af i starten at fortælle ham, at han aldrig skulle sige til mig, at han elsker mig, hvis han ikke mente det 100 procent!! Ordene betyder VIRKELIG meget for ig - og bestemt ikke noget man bare plaprer ud!!
Der gik ca. 4 måneder, før vi mand (dengang kæreste) sagde, at han elsker mig! Det var helt perfekt - ikke i en brandert og heller ikke pladder romantisk... men bare HELT perfekt.... !! Jeg havde selv gået rundt med lysten til at sige det til ham... men holdt det lidt tilbage, da jeg var lidt skræmt af mine MEGET STORE og helt uhæmmede følelser for ham .... (var kun 17 år dengang)
Jeg var verdens lykkeligste pige efter at have hørt manden i mit liv erklære mig sin kærlighed 
Vi er stadig dybt forelskede i hinanden, og både fortæller og viser hinanden hver eneste dag, at vi elsker hinanden!!! Kunne ikke være mere lykkelig... HE'S THE GREATEST!!!! 
Anmeld