Hvornår sagde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Jeg vidste fra starten af at jeg ville falde for Kasper og komme til at elske ham hvis han lod mig gøre det
Men jeg ventede til han sagde det først, og så ventede jeg lige en uges tid mere Jeg tror vi havde været sammen i to måneder da han sagde det første gang.. Og så hviskede jeg det i hans øre på en café en aften vi var ude.. Han blev glad, han voksede lige en halv meter.. kan stadig huske det meget tydeligt..

Jeg er nok også den der kommer til at vente på han siger det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

FrkT

Tjuhl skriver:

efter et par uger. jeg var lige ved at komme til at sige det en aften hvor vi lå i min seng og alting bare var så perfekt: jeg lå og læste og Søren lå og spillede poker på nettet og August lå i smørhullet og snorkede. men så blev jeg helt flov og lod være. da jeg så sagde det, sagde Søren "AJ! jeg har gået og tænkt og tænkt at jeg ville sige det og så kom du først!"  nu siger vi det mange gange i løbet af dagen. jeg er ikke vokset op med, at man fik at vide, at man var elsket, min mor har altid sagt, at det da var noget vi vidste. men den dag idag gør jeg og alle mine søskende meget ud af, at sige at vi elsker hinanden, fordi det er så DEJLIGT at få det at vide - ordret og hele svineriet

Åhhh ja, jeg fik heller aldrig at vide af mine forældre at de elskede mig... og vil så også sige at jeg faktisk heller ikke troede at de elskede mig, så for mig er det meget vigtigt at sige det. Den dag i dag falder det mig stadig meget unaturligt at sige til mine forældre, fordi jeg aldrig selv fik det at vide, selvom jeg selvfølgelig elsker dem. Men jeg ved at den dag jeg får børn, så skal de komme til at høre det rigtig tit, de må aldrig blive i tvivl om hvorvidt jeg (eller VI) elsker dem.

Jens sagde til mig at han elskede mig ca. 1-1½ uge efter vi fandt sammen... og jeg sagde det tre dage efter han havde sagt det.

I dag siger vi det mange gange om dagen til hinanden. Og så har vi vores helt eget opfundne ord, som betyder "Jens elsker Thilde og Thilde elsker Jens", og det ord bruger vi ca. ligeså meget som "Jeg elsker dig"....

Anmeld

15. juli 2010

Elvers

Jeg kan se, at vi har været sent om at sige det til hinanden, for her gik der 6 måneder... så kunne jeg ikke holde det inde mere, så det kom faktisk også som et chok for mig selv, at jeg lige pludselig havde sagt de 3 ord! Jeg blev rigtig flov, men han kiggede mig bare dybt i øjnene og sagde, at han også elskede mig

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Jeg kan se, at vi har været sent om at sige det til hinanden, for her gik der 6 måneder... så kunne jeg ikke holde det inde mere, så det kom faktisk også som et chok for mig selv, at jeg lige pludselig havde sagt de 3 ord! Jeg blev rigtig flov, men han kiggede mig bare dybt i øjnene og sagde, at han også elskede mig

Nårh Ej godt han havde det på samme måde.

Jeg har været tæt på at sige det et par gange de sidste par dage, men slugt det igen

Anmeld

15. juli 2010

Amelia<3

Anonym skriver:

Nårh Ej godt han havde det på samme måde.

Jeg har været tæt på at sige det et par gange de sidste par dage, men slugt det igen

Hvis du elsker din kæreste så sys jeg da du skal sige det til ham

jeg sagde det tre ord til min kæreste efter vi har været sammen i 6 mdr. Jeg sagde det først )

Idag er vi gift og har en dejlig datter sammen)

Anmeld

15. juli 2010

Ann.

Puha - kan godt hører at vi har været tidligt ude

Min kæreste og jeg havde kun været kærester i ca. 4 dage, men datet i ca. 3 uger.

Det var nytårsaften og klokken var lige blevet 12, så vi stod og fik champange og så op på fyrværkeriet - så kiggede han mig i øjnene og sagde "Jeg elsker dig skat" - puha, smeltede fuldstændig sammen og sagde selvfølgelig også at jeg elskede ham

Det var den bedste nytårsaften nogensinde

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Amelisa <3 skriver:

Hvis du elsker din kæreste så sys jeg da du skal sige det til ham

jeg sagde det tre ord til min kæreste efter vi har været sammen i 6 mdr. Jeg sagde det først )

Idag er vi gift og har en dejlig datter sammen)

Ja er bare bange for det måske kan skræmme. Hvis du forstår

Anmeld

15. juli 2010

Ann.

Vi har nu været sammen i 2 år og 7 mdr

Vi har Lærke sammen og prøver at få nr. 2

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

TrineLærke skriver:

Vi har nu været sammen i 2 år og 7 mdr

Vi har Lærke sammen og prøver at få nr. 2

Hold da op Her er det så mig der har barn

Anmeld

15. juli 2010

misslea

Anonym skriver:

"jeg elsker dig" til jeres kæreste.

Hvor længe havde i været sammen, og hvordan reagerede den anden halvdel?

Og er der en uskreven regl, om hvor tidligt, man kan sige disse 3 ord?

Jeg synes nu ikke, at der er en uskreven regel... - man skal føle efter i hjertet... det er for mig, den eneste regel

Men puha... det e rjo længe siden, at min mand og jeg sagde de gylsne tre ord til hinanden for første gang....! Vi er sammen på 9. år nu!!

Jeg gjorde meget ud af i starten at fortælle ham, at han aldrig skulle sige til mig, at han elsker mig, hvis han ikke mente det 100 procent!! Ordene betyder VIRKELIG meget for ig - og bestemt ikke noget man bare plaprer ud!!

Der gik ca. 4 måneder, før vi mand (dengang kæreste) sagde, at han elsker mig! Det var helt perfekt - ikke i en brandert og heller ikke pladder romantisk... men bare HELT perfekt.... !! Jeg havde selv gået rundt med lysten til at sige det til ham... men holdt det lidt tilbage, da jeg var lidt skræmt af mine MEGET STORE og helt uhæmmede følelser for ham .... (var kun 17 år dengang) 

Jeg var verdens lykkeligste pige efter at have hørt manden i mit liv erklære mig sin kærlighed

Vi er stadig dybt forelskede i hinanden, og både fortæller og viser hinanden hver eneste dag, at vi elsker hinanden!!! Kunne ikke være mere lykkelig... HE'S THE GREATEST!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.