Hvornår sagde i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.310 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Anonym trådstarter

"jeg elsker dig" til jeres kæreste.

Hvor længe havde i været sammen, og hvordan reagerede den anden halvdel?

Og er der en uskreven regl, om hvor tidligt, man kan sige disse 3 ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

oo

efter et par uger. jeg var lige ved at komme til at sige det en aften hvor vi lå i min seng og alting bare var så perfekt: jeg lå og læste og Søren lå og spillede poker på nettet og August lå i smørhullet og snorkede. men så blev jeg helt flov og lod være. da jeg så sagde det, sagde Søren "AJ! jeg har gået og tænkt og tænkt at jeg ville sige det og så kom du først!"  nu siger vi det mange gange i løbet af dagen. jeg er ikke vokset op med, at man fik at vide, at man var elsket, min mor har altid sagt, at det da var noget vi vidste. men den dag idag gør jeg og alle mine søskende meget ud af, at sige at vi elsker hinanden, fordi det er så DEJLIGT at få det at vide - ordret og hele svineriet

Anmeld

15. juli 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Ha.... Jeg er utrolig god til i et forhold at sige: Jeg holder meget af dig. Eller "jeg holder utrolig meget af dig" og så er det kæresten der siger det først.

Her der gik 3 måneder før ordene kom over vores læber, og jeg var helt paf da kæresten sagde det, og sagde jeg ikke ville have han sagde det hvis han ikke mente det, for fra min side af er det meget stærke ord at bruge... 

Anmeld

15. juli 2010

Fam. Madsen

puha det er jo længe siden efter som vi har været sammen i 5 år nu efter hånden. men tror vi havde været sammen i et par uger for jeg viste bare det skulle være os. så ja jeg synes det er noget man siger når man føler for det jeg har kun sagt (jeg elsker dig) til to mænd i mit liv  

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

Vi havde kendt hinanden i 4 måneder, men kærestet i halvanden... Vi havde lige haft sex og han kigger på mig, og siger at han elsker mig.. Siger at jeg også elsker ham.. Og ved du hvad? Ved det knald blev vores søn til - det må da siges at være et uplanlagt kærlighedsbarn ;o)

Anmeld

15. juli 2010

Muzs

Anonym skriver:

Min mand sagde det efter to uger. Det var i en brandert og han tog det tilbage fordi han var fuld. jeg gik i to dage efter og ventede og ventede på han skulle sige det igen. Så endelig sagde han det igen, men vi blev desværre afbrudt af hans arbejde, men siden har vi også sagt det til hinanden mange gange om dagen. Og vi elsker begge to at hører de tre små ord

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

efter et par uger. jeg var lige ved at komme til at sige det en aften hvor vi lå i min seng og alting bare var så perfekt: jeg lå og læste og Søren lå og spillede poker på nettet og August lå i smørhullet og snorkede. men så blev jeg helt flov og lod være. da jeg så sagde det, sagde Søren "AJ! jeg har gået og tænkt og tænkt at jeg ville sige det og så kom du først!"  nu siger vi det mange gange i løbet af dagen. jeg er ikke vokset op med, at man fik at vide, at man var elsket, min mor har altid sagt, at det da var noget vi vidste. men den dag idag gør jeg og alle mine søskende meget ud af, at sige at vi elsker hinanden, fordi det er så DEJLIGT at få det at vide - ordret og hele svineriet

Min mor har heller ikke rigtig brugt det. Så jeg går meget op i at sige det til mit barn

Hvor sjovt, han havde gået og tænkt på det. Tror også man kan være bange for om den anden har det på samme måde.

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

puha det er jo længe siden efter som vi har været sammen i 5 år nu efter hånden. men tror vi havde været sammen i et par uger for jeg viste bare det skulle være os. så ja jeg synes det er noget man siger når man føler for det jeg har kun sagt (jeg elsker dig) til to mænd i mit liv  

Jeg tænker det i mig, fordi tænker nok lidt over om kæresten er kommet så langt.

Vi har været sammen i et par mdr nu

Anmeld

15. juli 2010

Sissel

Jeg vidste fra starten af at jeg ville falde for Kasper og komme til at elske ham hvis han lod mig gøre det
Men jeg ventede til han sagde det først, og så ventede jeg lige en uges tid mere Jeg tror vi havde været sammen i to måneder da han sagde det første gang.. Og så hviskede jeg det i hans øre på en café en aften vi var ude.. Han blev glad, han voksede lige en halv meter.. kan stadig huske det meget tydeligt..

Anmeld

15. juli 2010

gruener

Hej.

Jeg sagde det til min kæreste i en mega brandert på en pub i Søborg ...  Jeg tror vi havde været sammen 2-3 mdr.. Han sagde det tilbage.. Dagen efter var jeg mega nervøs om han nu mente det, men han sagde det heldigvis igen til mig samme dag på arbejdet.. Vi er stadig sammen..Puha 4 år siden snart.. Og elsker ham bare mere og mere!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.