ikke så lidt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

haha, ja! jeg prøvede at sige at nej, det gør man altså ikke og der blev han  helt hvid i hovedet og sagde "jamen...det er jo vanvid!" - og det kan man jo kun give manden ret i. men jeg er sikker på der pludselig er en masse mavefornemmelse der melder sig og ellers så har vi jo JER

Naturligvis har I det...

Men vigtigst I har jer selv og hinanden. Meget af det bliver rigtigt bare fordi det er JER der beslutter det - I kender jo jeres barn bedst, så i virkeligheden er det vigtigste at stole på jer selv og jeres egen intuition.

Og så huske på at I er forskellige mennesker, der gør ting på forskellige måde, og der er som regel ikke en måde der er bedre end en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Milka

sarahb skriver:

Altså vi bør jo lige ved tingbjerg, og jeg har aldrig oplevet en snert af noget ubehageligt. Min mand er opvokset i Tingbjerg og kender mange der stadig bor der, og jo der er ballade, men der er ligeså meget på amager med skyderier og røverier på åben gade. Der er risikoer alle steder. Se nu i ringkøbing ellr hvor det var, hvor lille smilla blev tæsket, og de steder børnene er løbet ud af instutionerne. Eller i de inst. hvor der er fyret pædofile medarbejdere. Jeg ville slet ikk kunne stille det sådan op fordi det er i tingbjerg. Hvis inst. er god og pædagogerne er der for dine børn og dine børn er glade så ville jeg være tilfreds.

Bare lige lidt info og min mening.

faktisk har jeg samme holdning, altså at det må komme helt an på institutionen. tror aldrig jeg har været i tingbjerg og kender det kun af omdømme. så hvis jeg får tilbudt noget dér tjekker jeg det helt sikkert ud. men det har jo også noget at sige hvor bøvlet det er at komme dertil, har jo ikke bil og offentlig transport i myldretid er ikke altid en fest med en tvillingeklapvogn. plus det sted hvor pigerne er skrevet op er LIGE om hjørnet og er en lille integreret institution hvor de kunne blive til skolealderen ... og det vejer jo ret tungt.

Anmeld

15. juli 2010

oo

Skouboe skriver:

Naturligvis har I det...

Men vigtigst I har jer selv og hinanden. Meget af det bliver rigtigt bare fordi det er JER der beslutter det - I kender jo jeres barn bedst, så i virkeligheden er det vigtigste at stole på jer selv og jeres egen intuition.

Og så huske på at I er forskellige mennesker, der gør ting på forskellige måde, og der er som regel ikke en måde der er bedre end en anden.

du har helt ret! jeg kan huske min svoger sagde "jeg skal som nok få gjort alle de samme ting som Ditte (min søster) i løbet af dagen, de bliver bare gjort på min måde" da de havde fået Carla og det prøver jeg at huske på, for det er aldrig sjovt at have en anden til at stå og ånde een i nakken og give en følelsen af, at man ikke er ligeså god til babyen

Anmeld

15. juli 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

du har helt ret! jeg kan huske min svoger sagde "jeg skal som nok få gjort alle de samme ting som Ditte (min søster) i løbet af dagen, de bliver bare gjort på min måde" da de havde fået Carla og det prøver jeg at huske på, for det er aldrig sjovt at have en anden til at stå og ånde een i nakken og give en følelsen af, at man ikke er ligeså god til babyen

Præcist - det kræver bare at man er opmærksom på ikke at tage over hele tiden og samtidigt opmuntrer mænnerne til at gøre tingene. Det er jo ofte også nemmere for dem at overlade det til konen, fremfor selv at finde ud af hvordan man skal gøre tingene.

Anmeld

16. juli 2010

sarahb

Milka skriver:

faktisk har jeg samme holdning, altså at det må komme helt an på institutionen. tror aldrig jeg har været i tingbjerg og kender det kun af omdømme. så hvis jeg får tilbudt noget dér tjekker jeg det helt sikkert ud. men det har jo også noget at sige hvor bøvlet det er at komme dertil, har jo ikke bil og offentlig transport i myldretid er ikke altid en fest med en tvillingeklapvogn. plus det sted hvor pigerne er skrevet op er LIGE om hjørnet og er en lille integreret institution hvor de kunne blive til skolealderen ... og det vejer jo ret tungt.

Ja transporten er suuuper vigtig, det er også en af de ting der ligger højest på vores liste, ellers kan vores arbejde ikke hænge sammen med den tid offentligt transport tager. Så håber på vi får en børnehave i ordenlig afstand, eller i det mindste på vej på arbejde så man lige kan stå af og aflevere og hente igen. Bare det ikk er i den anden retning

Jeg håber virkelig i får noget tæt på og noget der kan hænge sammen.

Anmeld

16. juli 2010

mama09

Skouboe skriver:

Selvfølgelig gør I det.. desværre er den udarbejdet af IKEA, skrevet spejlvendt og på russisk... og den ændrer sig hele tiden

ha ha

Anmeld

16. juli 2010

Ida.

Milka skriver:

jeg vil prøve at ringe igen i morgen, men jeg fornemmer virkelig at der ikke er meget at gøre. måske fordi det er københavn? hende jeg snakkede med i dag var meget sådan hvad-vil-du-have-jeg-skal-gøre-ved-det-agtig...

Skal ikke kunne sige, om det har noget med byen at gøre...men oplevede det også, da jeg skulle have plads i Århus til Annika - der opstod der pludselig en plads ud af det blå, da jeg kontaktede dem for tredje gang på 10 dage...

Det samme var tilfældet for en veninde, der har adresse i Søborg - der var der også mirakuløst nok pludselig en plads til dem i ønskeinstitutionen...

Anmeld

17. juli 2010

lion

Milka skriver:

Jeg bor jo io Tingbjerg og har gjort det siden marts 2008 og selvom der har været ballade og det herude, har jeg ikk oplevet noget.

Cassandra har en super god vuggestue.

Men jo fra flintholm til Tingbjerg er en besværlig rute uden bil.

Krydser fingre for du snart får plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.