ikke så lidt frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Ida.

Milka skriver:

har lige snakket med dem og er blevet skrevet op på det der hedder en garantiliste som garanterer at jeg bliver tilbudt pladser inden der er gået 2 måneder (jvf den såkaldte pasningsgaranti).

de pladser kommer nok til at ligge nogle kilometer væk, sansynligvis i tingbjerg. det blev hun ved med at sige: "det bliver altså i tingbjerg, det skal du bare vide". jeg spurgte om det var en dårlig ting, hvortil hun svarede: "det er ikke mig der bestemmer det, det bestemmer du"

Altså - jeg synes da du skal ringe til dem igen i næste uge og høre, hvordan du står til en plads tæt på...smør gerne tykt på; du er alene med dem, har ingen bil og din og deres hverdag ikke ville hænge sammen med en institution, der ligger langt væk...og jadijadijadi...den første gang jeg kontakte pladsanvisningen i Viborg var de også MEGET afvisende ift. at det skulle være muligt at få begge pigerne i samme inst, men jeg INSISTEREDE og 10 dage efter første kontakt (og tre opringninger) havde jeg en plads til dem begge!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Skouboe

Der er noget snot - jeg antager at alle kommuner er ens

Der er nok ikke så meget at gøre andet end at blive ved med at ringe.

Du kan også flytte til Ølstykke - her bliver børnene skrevet op efter fødselsdag, så bøtterne ville stå øverst på listen...

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

øjs hvor nederen! ej de må sgu da kunne tilbyde noget bedre!

Anmeld

15. juli 2010

oo

woooow! det er vildt længe at vente  skal vi tage dem med hjem må mandag? så moderen kan få en (knalde)ferie? jeg tror også det ville være smart for Søren at få sådan nogle mellem hænderne - han sagde helt alvorligt i foregårs "jamen, vi får vel en manual af jordemoderen efter fødslen"

Anmeld

15. juli 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

woooow! det er vildt længe at vente  skal vi tage dem med hjem må mandag? så moderen kan få en (knalde)ferie? jeg tror også det ville være smart for Søren at få sådan nogle mellem hænderne - han sagde helt alvorligt i foregårs "jamen, vi får vel en manual af jordemoderen efter fødslen"

Selvfølgelig gør I det.. desværre er den udarbejdet af IKEA, skrevet spejlvendt og på russisk... og den ændrer sig hele tiden

Anmeld

15. juli 2010

oo

Skouboe skriver:

Selvfølgelig gør I det.. desværre er den udarbejdet af IKEA, skrevet spejlvendt og på russisk... og den ændrer sig hele tiden

haha, ja! jeg prøvede at sige at nej, det gør man altså ikke og der blev han  helt hvid i hovedet og sagde "jamen...det er jo vanvid!" - og det kan man jo kun give manden ret i. men jeg er sikker på der pludselig er en masse mavefornemmelse der melder sig og ellers så har vi jo JER

Anmeld

15. juli 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Altså - jeg synes da du skal ringe til dem igen i næste uge og høre, hvordan du står til en plads tæt på...smør gerne tykt på; du er alene med dem, har ingen bil og din og deres hverdag ikke ville hænge sammen med en institution, der ligger langt væk...og jadijadijadi...den første gang jeg kontakte pladsanvisningen i Viborg var de også MEGET afvisende ift. at det skulle være muligt at få begge pigerne i samme inst, men jeg INSISTEREDE og 10 dage efter første kontakt (og tre opringninger) havde jeg en plads til dem begge!!

jeg vil prøve at ringe igen i morgen, men jeg fornemmer virkelig at der ikke er meget at gøre. måske fordi det er københavn? hende jeg snakkede med i dag var meget sådan hvad-vil-du-have-jeg-skal-gøre-ved-det-agtig...

Anmeld

15. juli 2010

sarahb

Altså vi bør jo lige ved tingbjerg, og jeg har aldrig oplevet en snert af noget ubehageligt. Min mand er opvokset i Tingbjerg og kender mange der stadig bor der, og jo der er ballade, men der er ligeså meget på amager med skyderier og røverier på åben gade. Der er risikoer alle steder. Se nu i ringkøbing ellr hvor det var, hvor lille smilla blev tæsket, og de steder børnene er løbet ud af instutionerne. Eller i de inst. hvor der er fyret pædofile medarbejdere. Jeg ville slet ikk kunne stille det sådan op fordi det er i tingbjerg. Hvis inst. er god og pædagogerne er der for dine børn og dine børn er glade så ville jeg være tilfreds.

Bare lige lidt info og min mening.

Anmeld

15. juli 2010

Milka

Skouboe skriver:

Der er noget snot - jeg antager at alle kommuner er ens

Der er nok ikke så meget at gøre andet end at blive ved med at ringe.

Du kan også flytte til Ølstykke - her bliver børnene skrevet op efter fødselsdag, så bøtterne ville stå øverst på listen...

se, det er jo smart, at blive skrevet op efter fødselsdato..

Anmeld

15. juli 2010

Skouboe

Milka skriver:

se, det er jo smart, at blive skrevet op efter fødselsdato..

Det er nemlig rigtigt smart - noget af det eneste i Egedal, der er det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.