jeg ved ikke om i husker, at jeg – ikke længe efter pigerne fyldte ét år – besluttede mig for, at det var ved at være tid til at de kom i vuggestue.
jeg talte så med pladsanvisningen som fortalte at pigerne stod højt på listen, og at jeg nok ville få tilbudt pladser i april, senest maj.
jeg hørte intet men kunne se på nettet at vi stod som nummer 2 og 3, tænkte at nu kunne det ikke vare længe.
ringer så til selve institutionen her forleden og får at vide at de tidligst kan få plads i februar. februar!? what the fuck? der er over et halvt år til!!
de er bare så klar til at komme i vuggestue! og JEG er bare så mentalt klar til at overlade dem til andre og komme videre med mit liv. jeg har passet og plejet dem 24 timer i døgnet i halvandet år nu, hvilket har været godt, men nu har jeg ligesom set dem tage sine første skridt og hørt dem sige sine første ord. og de er blevet så store nu at jeg tænker at det næsten er en hindring for deres videre udvikling at de går herhjemme. de skal sguda ud blandt andre børn – og jeg skal for helvede da ud blandt andre voksne.
udover det er jeg træt af dem, og de er trætte af mig. hvis de havde flere ord til rådighed ville vi med garanti skændes. men det har de jo ikke, så de kaster sig bare ned på gulvet og laver drama i stedet.
suk. måtte bare læsse af. ringer til pladsanvisningen her kl. 13 når de åbner ...
Anmeld