Bedste serie - ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

line melias mor

Linek skriver:

horton sagaen & beverly hills.

selvom horton sagaen er den mest platte serie, er den ikke til at komme fra alligevel

åh ja gode gamle horton. jeg så det HVER dag da jeg var gravid haha tror ikke de er noget meget længere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

*A*

Sopranos

og

Gavin & Stacey 

Anmeld

15. juli 2010

FrkT

Jeg er en serieFREAK.... så jeg har mange serier jeg elsker... men skal jeg vælge nogle ud må det blive:

Delt 1. plads:

• 7th Heaven
  • Anne fra Grønnebakken
  • Heksene fra Warren Manor (Charmed)
  • Desperate Housewives
  • Ugly Betty

Delt 2. plads:

• Once & Again
  • Beverly Hills 90210
  • Gilmore Girls

Anmeld

15. juli 2010

FrkLarsen

Ghost Whisperer & House  

Anmeld

15. juli 2010

DK

OH MY GOD! hvordan ku jeg glemme BBC's stolthed og fordom?!

Uhhh Det må klart være serie nummer ET. Men på den anden side er den næsten alt for god til "bare" at være en serie. Det er da mere en slags film i 6 dele.

Knus Ditte der har de 6 dele på DVD. Århhh totalt yndlings dvd...

Hvis det skal være mere "serie" agtigt, altså i mange sæsoner må det være Lost

Herefter: SATC, og så så jeg engang meget 7th heaven og skadestuen. Jeg har også altid godt kunne lide at stene til ER/skadestuen eller nu CSI. Men de er ikke de bedste... Ikke sådan at jeg venter i spænding på næste afsnit, det har kun været Lost der har kunne få mig til det af sådan de "rigtige serier".

Anmeld

15. juli 2010

Sissel

Og Bones sgu da

Anmeld

15. juli 2010

DK

lsvendsen skriver:

Det er med Colin Firth(ham som også spiller med i Bridget Jones dagbog) som Mr. Darcy, åååååååååh, en mere charmerende skuespiller skal man lede længe efter...

Karakteren mr. Darcy er ikke videre charmerende, men man kan ikke andet end falde for ham alligevel, ÅH, køb den køb den, FANTASTISK SERIE!!! Sommetider kan man få den i kvickly til kun 80 kr

HVAD???? Mr. Darcy er da TOTALT charmerende... Er du VIMMER jeg falder såååå meget i svime over hans alvorlige ydre, rene retskafne sind, og bløde hjerte! Ujjjjjj han er bare en ÆGTE gentleman og såå fantastisk!

Da jeg mødte Mikkel havde han lidt krøllet hår og bakkenbarter PRÆCIS som mr. Darcy. Vi mødtes om vinteren og han havde en lang sort uldfrakke på (alle havde ellers dynjakker dengang) med kraven slået op og så sagde han bare helt alvorligt "godaften frøken". JEG VAR SOLGT! Hallo! Mikkel er såååå meget min mr. Darcy!!! Nu er han desværre skaldet og ligner ikke mr. Darcy mere, udover at han stadig ser alvorlig ud, og er Hr. Retskaffen! Suk... Det er det eneste jeg savner ved at han ikke længere har hår. Han ligner altså ikke rigtig mr. Darcy længere.... 

Anmeld

15. juli 2010

Munder

Hvor er det fantastisk at læse, at så mange er vild med BBC's serie Stolthed og Fordom. Det er da bare en af de bedste serier der er lavet. der er da ingen andre end Colin Firth der kan spille rollen som Mr. Darcy. Når jeg er syg og ynkelig er det klart den der bliver smækket på dvd'en!

Derudover er mine yndlingsserier:

The Tudors og Rome (hmm, gad vide hvorfor det er de engelske serier der fanger)

Og selvfølgelig Matador...all time bedste danske serie EVER (jeg er vild med Lise Nørgaard)

Jeg er normalt ikke så glad for serier, da det binder en for meget til den der firkantede kasse inde i stuen

Anmeld

15. juli 2010

DK

Munder skriver:

Hvor er det fantastisk at læse, at så mange er vild med BBC's serie Stolthed og Fordom. Det er da bare en af de bedste serier der er lavet. der er da ingen andre end Colin Firth der kan spille den rolle. Når jeg er syg og ynkelig er det klart den der bliver smækket på dvd'en!

Derudover er mine yndlingsserier:

The Tudors og Rome (hmm, gad vide hvorfor det er de engelske serier der fanger)

Og selvfølgelig Matador...all time bedste danske serie EVER (jeg er vild med Lise Nørgaard)

Jeg er normalt ikke så glad for serier, da det binder en for meget til den der firkantede kasse inde i stuen

Neeeej. Jeg blev sååå skuffet da de for et par år tilbage lavede filmen "stolthed og fordomme". Det der lille skvat til Mr. Darcy, han var jo ligesom bare slet ikke Colin Firth, vel?? SÅ skuffende! Hmf!!

Anmeld

15. juli 2010

Munder

Neeeej. Jeg blev sååå skuffet da de for et par år tilbage lavede filmen "stolthed og fordomme". Det der lille skvat til Mr. Darcy, han var jo ligesom bare slet ikke Colin Firth, vel?? SÅ skuffende! Hmf!!

NETOP!!! og så Kiera Nightley som Elisabeth Bennet...der mangler ligesom lidt kavalergang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.