Bedste serie - ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Maria.

Ranarupta skriver:

Sex & the City

og

Californication

Den hopper jeg også med på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

lsvendsen

Tjuhl skriver:

jeg fik jubilæums udgaven af Søren da vi blev gift - og han så alle afsnit sammen med mig bagefter (og sagde jeg lignede Elizabeth) så jeg vidste jeg havde giftet mig med den rette

Nice gave at få af manden, men det var jo bare endnu større at han så gad se den sammen med dig bagefter

Herhjemme har manden sat grænsen ved SATC, men det er nu også hyggeligt at han syns den er sjov at se... Hvem ved måske får jeg skoboxen den dag vi bliver gift...

Anmeld

15. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

KatjaRenee skriver:

Jeg er tosset med serier

Charmed - heksene fra warren mannor

Lille doktor på prærien - Dr. Quine the medicin woman

venner

one tree hill

langt fra las vegas

beverly Hills 90210

Rosanne

cosby og co

two and a half men

Bare lidt af de serier jeg godt kan lide, men har set mange mange gode...... ELSKER serier er bare ikke så god til det med der er et klokslet jeg skal holde for at se dem...

i farten glemte jeg da lige mit elskede rejsehold og DUM sidder klistret til skærmen der

Anmeld

15. juli 2010

lsvendsen

line melias mor skriver:

aner slet ikke hvad det er for en men nu bliver jeg da helt nysgerrig. er det den med ham fra dirty dancing?

Det er med Colin Firth(ham som også spiller med i Bridget Jones dagbog) som Mr. Darcy, åååååååååh, en mere charmerende skuespiller skal man lede længe efter...

Karakteren mr. Darcy er ikke videre charmerende, men man kan ikke andet end falde for ham alligevel, ÅH, køb den køb den, FANTASTISK SERIE!!! Sommetider kan man få den i kvickly til kun 80 kr

Anmeld

15. juli 2010

saxa

Altså jeg springer også lige med på

" Sex & the city" (Har boxen, og er faktisk halvvejs igennem den for 117.gang)

" Desperate Housevifes" Eeeelsker alt den drama, bortset fra deres måde at lave sæson afslutning på - blev jo nød til at gå ind og tjekke hvem der døede, for der er alt for lang tid til efteråret..

" Kongen af Queens" Er helt vild med Doug og Carries vanvittige forhold.

" Friends" Det er jo bare en klassiker

" Klovn" Frank Hvam er da bare for griner..

Anmeld

15. juli 2010

Sakris

Favoritterne er

The big bang theory

Heroes

Men har også fulgt med i

Friends, Rejseholdet og ørnen

Anmeld

15. juli 2010

betski

saxi skriver:

Altså jeg springer også lige med på

" Sex & the city" (Har boxen, og er faktisk halvvejs igennem den for 117.gang)

" Desperate Housevifes" Eeeelsker alt den drama, bortset fra deres måde at lave sæson afslutning på - blev jo nød til at gå ind og tjekke hvem der døede, for der er alt for lang tid til efteråret..

" Kongen af Queens" Er helt vild med Doug og Carries vanvittige forhold.

" Friends" Det er jo bare en klassiker

" Klovn" Frank Hvam er da bare for griner..

Åhh ja glemte da helt Kings Of Queens klasse serie

Anmeld

15. juli 2010

Millesmammi

horton sagaen & beverly hills.

selvom horton sagaen er den mest platte serie, er den ikke til at komme fra alligevel

Anmeld

15. juli 2010

ooo

Søddepødde skriver:

Helt klart Charlot og Charlotte. Nogen der ved om man kan købe den.

Æææælsker også The extras. Lavet af ham fra the office. Bare endnu sjovere. Og elsker Little Britain.

Jeg har lige set alle afsnittene af Extras sammen med manden, den er bare genial den serie. Elsker afsnittet med Kate Winslet, det er så sjovt!

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

Jeg har en drøm om at se SATC... Jeg har set ét afsnit, og synes det var sjovt... Men har altså ikke set flere, hvilket mine veninder siger gør mig til en "uopdragen kvinde"

Vi har set meget King of Queens herhjemme. Jeg synes det er ret sjodt. Er begyndt at se Greys om aftenen, for det passer med at der er ro i afdeligen, når jeg er på aftenvagt. Så kan jeg lige smække stængerne op og se det + at de er begyndt forfra, og jeg har aldrg set det før!

Gilmore Girls ønsker jeg mig på dvd. Har set mange afsnit, men vil gerne se dem fra en ende..

Beverly hills er min ubestridte vinder, den ar jeg skamset i tv, hver eftermiddag i maaaange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.