Bedste serie - ever

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

lsvendsen

DK skriver:

Neeeej. Jeg blev sååå skuffet da de for et par år tilbage lavede filmen "stolthed og fordomme". Det der lille skvat til Mr. Darcy, han var jo ligesom bare slet ikke Colin Firth, vel?? SÅ skuffende! Hmf!!

Ja filmen.... GRRRR.... dont even get me started!!! Hold kæft, den er ringe... Hende kællingen der spiller Elizabeth (hvad er det nu det magre spetakkel hedder???) kunne hun være mere fejlcastet??? Nej, det tror jeg ikke!!! Og ja, hvad er det for et karakterløst skvat der spiller mr. Darcy ej ej ej, sikke en hollywood-brøler...

Den film kunne på INGEN måde måle sig med serien...

Tror snart at den skal en tur på dvdèn igen... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

lsvendsen

DK skriver:

HVAD???? Mr. Darcy er da TOTALT charmerende... Er du VIMMER jeg falder såååå meget i svime over hans alvorlige ydre, rene retskafne sind, og bløde hjerte! Ujjjjjj han er bare en ÆGTE gentleman og såå fantastisk!

Da jeg mødte Mikkel havde han lidt krøllet hår og bakkenbarter PRÆCIS som mr. Darcy. Vi mødtes om vinteren og han havde en lang sort uldfrakke på (alle havde ellers dynjakker dengang) med kraven slået op og så sagde han bare helt alvorligt "godaften frøken". JEG VAR SOLGT! Hallo! Mikkel er såååå meget min mr. Darcy!!! Nu er han desværre skaldet og ligner ikke mr. Darcy mere, udover at han stadig ser alvorlig ud, og er Hr. Retskaffen! Suk... Det er det eneste jeg savner ved at han ikke længere har hår. Han ligner altså ikke rigtig mr. Darcy længere.... 

EEEeeej nu må du lige holde op... De første 3 afsnit laver han da næsten ikke andet end ballade, husk han spolerer jo næsten janes forlovelse med mr. Bingley og så er han da en værre stivstikker, men som jeg sagde før så kan man ikke andet end falde for ham alligevel, for det er jo det der er så godt i den serie, karakterene siger en hel masse uden at råbe det ud i skærmen og uden at bøje det i neon for de sidste idioter... Man kan jo alligevel godt se på mr. Darcy at han ikke er så uberørt af Elizabeths charme som han siger.... åh, det er fantastisk.... im in love with mr. Darcy!!!! 

Anmeld

16. juli 2010

sarahb

HELT SIKKERT SEX AND THE CITY

Anmeld

16. juli 2010

Christina.78

SCI..

Anmeld

16. juli 2010

Christina.78

Christina.78 skriver:

SCI..

Nej da..CSI

Anmeld

16. juli 2010

lsvendsen

Christina.78 skriver:

Nej da..CSI

Hehe, du kunne ellers godt have narret mig...

Anmeld

16. juli 2010

Trolde_mor

Uh må indrømme at jeg ikke kun har en serie jeg syntes er den ultimative.

Men har måske nærmere serier til forskellige situationer / forskelligt humør..

Ghost whisperer - når jeg bare skal sidde i min helt egen verden, uden tanke på hvad der sker rundt om mig

Frinds - burg for tidsfordriv

American dad +Two and a half men - når der skal stenes og grines sammen med kæresten

Navy CIS - når der skal ses noget med kæresten og der skal spænding og diskussion til

House - når der skal stenes og grines sammen med kæresten.. og rystes på hovedet

De unge mødre - begrænset, men når jeg har behov for ikke at føle mig helt underlig og alian-like - eller bare er lidt for skruk hehe

24 timer - når jeg har ferie eller lign. og så bliver det bare stenet afsnit i træk hehe

Charmed/Heksene fra warren mannor - når der er kommet nye afsnit hehe.. har set dem alle Men er lidt det samme som med 24 timer.. når der er ferie eller lign. for kan ikke slippe det igen hehe

Gilmore Girls + My socalled life - tøsetid / alene hjemme..

Lige det jeg kunne komme i tanke om Uhhlyder bare som total tv-narkoman Men ser det dog på nettet

Anmeld

16. juli 2010

Nadia&Daniel

SPØRGSMÅL:

The young ande the restless??? hvad er det nu for en serie?? Den titel dukker ofte op i mit hovede, men kan ikke placer (stave) nogen som helst personer i den..

Anmeld

16. juli 2010

LilleMor10

HORTON SAGAEN !!

Anmeld

16. juli 2010

BineS

Nårh ja,og selvfølgelig klovn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.