dybt grænseoverskridende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Karo

Herhjemme løb mælken også til inden jeg fødte. Man føler sig bare så charmerende når man er stor og så ovenikøbet vågner op med store våde pletter på blusen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

sarahb

Tjuhl skriver:

jeg snakkede med hende om amningen allerede ved første besøg og der sagde hun, at pga min fortid med incest, så ville hun slet ikke forsøge at overtale mig til at amme, fordi hun vidste at incestbørn kunne få traume af amning af deres egne børn, så hun foreslog at jeg fik pillen og skrev det også ned i mine papirer

jeg forstår din beslutning helt og aldeles.
Min veninde er også incest offer, og hun prøvede at amme, men hun kunne spimpelthen ikk pga hendes fortid.
Så jeg synes det er sejt du siger fra allerede nu

Anmeld

15. juli 2010

oo

sarahb skriver:

jeg forstår din beslutning helt og aldeles.
Min veninde er også incest offer, og hun prøvede at amme, men hun kunne spimpelthen ikk pga hendes fortid.
Så jeg synes det er sejt du siger fra allerede nu

tak Sarah

Anmeld

15. juli 2010

ooo

Åhh, Trine, hvor er det forfærdeligt det den/de har gjort mod dig. Det er så forfærdeligt, at jeg ligesom Karina bare har lyst til at sparke den/de der har gjort det mod dig hårdt over skinnebenet. (Pænt sagt)

Bliver så ked af at du skal have det sådan.

Jeg synes at det viser en kæmpe selvindsigt at du allerede fra starten sagde fra mht amning. Det ville være forfærdeligt hvis du forsøgte at amme, og så gik ned på det.

Et kæmpe til dig, seje Trine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.