dybt grænseoverskridende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

oo

jeg er begyndt at få råmælk. altså jeg har haft det i nogle uger, hvor det bare var gennemsigtigt væske, men igår skulle jeg se noget under mit bryst og fik foldet det hele sammen og dermed presset noget ud på fingrene og det var hvidt.

det er bare voldsomt grænseoverskridende for mig, at mine bryster...LAVER noget. altså...jeg kan ikke rigtig forklare det, men det har været virkelig svært for mig, at brystvorterne voksede og nu med råmælken...jeg får simpelthen kvalme, bare af at tænke på det

jeg er helt overbevist om, at jeg har taget den rigtige beslutning om at jeg IKKE skal amme nu!!

....det lyder måske voldsomt banalt det her, men det er bare virkelig et stort emne for mig, kan jeg mærke, så jeg skulle lige af med det. jeg sagde det til Søren igår aftes og han forstår det jo godt, men man sidder alligevel og føler sig så...forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

LIZO

har du snakket med din jm om at få pillen for at stoppe mælken ved fødslen..  for tit løber det til kort efter fødslen. så du ikke skal det igemmen!

for nu er det jo kun råmælk. men mælken løb rigtig til 10 min efter liam er født. og de blev meget hurtig fyldt da liam ikke ville spise rigtig.. 

sender dig et KÆMPE

Anmeld

14. juli 2010

oo

LIZO skriver:

har du snakket med din jm om at få pillen for at stoppe mælken ved fødslen..  for tit løber det til kort efter fødslen. så du ikke skal det igemmen!

for nu er det jo kun råmælk. men mælken løb rigtig til 10 min efter liam er født. og de blev meget hurtig fyldt da liam ikke ville spise rigtig.. 

sender dig et KÆMPE

jeg snakkede med hende om amningen allerede ved første besøg og der sagde hun, at pga min fortid med incest, så ville hun slet ikke forsøge at overtale mig til at amme, fordi hun vidste at incestbørn kunne få traume af amning af deres egne børn, så hun foreslog at jeg fik pillen og skrev det også ned i mine papirer

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jeg snakkede med hende om amningen allerede ved første besøg og der sagde hun, at pga min fortid med incest, så ville hun slet ikke forsøge at overtale mig til at amme, fordi hun vidste at incestbørn kunne få traume af amning af deres egne børn, så hun foreslog at jeg fik pillen og skrev det også ned i mine papirer

Nu aner jeg intet om de piller - de kan vel ikke gives inden fødslen?

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

dejligt hun tar det så seriøst

Anmeld

14. juli 2010

oo

idamaria83 skriver:

Nu aner jeg intet om de piller - de kan vel ikke gives inden fødslen?

jae...det ved jeg faktisk ikke  det ku være jeg skulle prøve at snakke med hende om det

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

jae...det ved jeg faktisk ikke  det ku være jeg skulle prøve at snakke med hende om det

Altså HVIS du kan undgå at skulle gå rundt og føle dig forkert, så ville det da være det fedeste!

Anmeld

14. juli 2010

oo

idamaria83 skriver:

Altså HVIS du kan undgå at skulle gå rundt og føle dig forkert, så ville det da være det fedeste!

ja nemlig! jeg havde slet ikke overvejet at det måske kunne løses før fødslen

Anmeld

14. juli 2010

Ida.

Tjuhl skriver:

ja nemlig! jeg havde slet ikke overvejet at det måske kunne løses før fødslen

Jeg aner heller ikke om pillerne er fyldt med baby-farligt stads, men synes da det er værd at undersøge

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

tror først man må få dem efter.  som jeg husker det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.