dybt grænseoverskridende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Ranarupta

Uh, da jeg opdagede råmælken, havde jeg i forvejen en dårlig dag.

Da jeg så det der gennemsigtige pjat, satte jeg mig til at tude.
Jeg syntes pludselig, at min krop lavede alt muligt, jeg ikke kunne nå at følge med i. Det var ligesom om det hele blev mere virkeligt - og dér havde jeg nogle dage, hvor jeg var hunderæd for hvordan det skulle gå, når Bønne var kommet til verden...

Jeg håber, at du kan tage den/de pille/r inden du skal føde. Synes heller ikke, at du må føle dig forkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

TbCp

Jeg kan sagtens følge dig!

Jeg ville heller ikke have ammet og jeg synes bare det var rigtig rigtig væmmeligt da der begyndte at komme noget ud af brysterne

Og med din baggrund forstår jeg godt hvis det bare må være 100 gange værre!!!!

Er det først efter fødslen du kan få noget der stopper mælkeproduktionen?

Anmeld

15. juli 2010

Jules

Da jeg fødte Emil fik jeg pillen mange timer efter jeg havde født ham. Tror det var en 3-4 timer efter. Tror det var liiidt for sent... Men det er selvfølgelig ikke det første jordmorderen tænker på i mit tilfælde.

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg er begyndt at få råmælk. altså jeg har haft det i nogle uger, hvor det bare var gennemsigtigt væske, men igår skulle jeg se noget under mit bryst og fik foldet det hele sammen og dermed presset noget ud på fingrene og det var hvidt.

det er bare voldsomt grænseoverskridende for mig, at mine bryster...LAVER noget. altså...jeg kan ikke rigtig forklare det, men det har været virkelig svært for mig, at brystvorterne voksede og nu med råmælken...jeg får simpelthen kvalme, bare af at tænke på det

jeg er helt overbevist om, at jeg har taget den rigtige beslutning om at jeg IKKE skal amme nu!!

....det lyder måske voldsomt banalt det her, men det er bare virkelig et stort emne for mig, kan jeg mærke, så jeg skulle lige af med det. jeg sagde det til Søren igår aftes og han forstår det jo godt, men man sidder alligevel og føler sig så...forkert.

åh Trine, jeg får bare sådan lyst til at tæve det/de mennesker der har gjort dig ondt! det er ikke fair at du skal have det så skidt med sådanne ting!

du skal overhovedet ikke have det skidt over ikke at ville amme!

Anmeld

15. juli 2010

oo

TbCp skriver:

Jeg kan sagtens følge dig!

Jeg ville heller ikke have ammet og jeg synes bare det var rigtig rigtig væmmeligt da der begyndte at komme noget ud af brysterne

Og med din baggrund forstår jeg godt hvis det bare må være 100 gange værre!!!!

Er det først efter fødslen du kan få noget der stopper mælkeproduktionen?

ja, Søren kunne huske at jordmoderen havde sagt, at hun desværre ikke kunne give mig pillen før efter fødslen, da jeg snakkede med ham om det igår aftes

nu prøver jeg bare at lade bryster være bryster og ikke rode for meget, så kan råmælken komme når jeg IKKE ser det - forhåbentlig...

Anmeld

15. juli 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

åh Trine, jeg får bare sådan lyst til at tæve det/de mennesker der har gjort dig ondt! det er ikke fair at du skal have det så skidt med sådanne ting!

du skal overhovedet ikke have det skidt over ikke at ville amme!

det er så dumt, for jeg glemmer nogle gange at lade vreden gå videre, og så ender det med, at jeg sidder og siger til mig selv, at jeg er helt forkert, når jeg udmærket godt ved, at det er ikke et valg jeg har haft tak fordi du lige mindede mig om, at det ikke er MIG, jeg skal være vred på!!

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

det er så dumt, for jeg glemmer nogle gange at lade vreden gå videre, og så ender det med, at jeg sidder og siger til mig selv, at jeg er helt forkert, når jeg udmærket godt ved, at det er ikke et valg jeg har haft tak fordi du lige mindede mig om, at det ikke er MIG, jeg skal være vred på!!

åh Trine, jeg tror ikke jeg fik svaret på dit indlæg omkring det med at "tæske" sig selv...

men du er slet ikke forkert! du er helt rigtig! og du er normal!!!!!! og til og med et fantastisk menneske!

Anmeld

15. juli 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

åh Trine, jeg tror ikke jeg fik svaret på dit indlæg omkring det med at "tæske" sig selv...

men du er slet ikke forkert! du er helt rigtig! og du er normal!!!!!! og til og med et fantastisk menneske!

nu sidder jeg her og morgenflæber!

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nu sidder jeg her og morgenflæber!

det skal du ikke søde....

jeg kan kun forestille mig hvor svært det må være at føle sig SÅ forkert! uden at være det!!

stort knus

Anmeld

15. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhhh jeg kan godt huske det - det er SÅ grænseoverskridende!!! Jeg kan huske at jeg tudede første gang der kom en dråbe fordi jeg synes det var så klamt!!! Niklas grinede bare ad mig, men jeg syntes virkelig ikke det var sjovt, bare ulækkert...

Men jeg vil så sige at jeg vænnede mig til det  -efter fødslen-, og nu nyder jeg virkelig at amme...

Og du har jo helt sikkert taget den rigtige beslutning omkring amning (thumbs up for det), så selvom det er gustent lige  nu så synes jeg altså at man får et langt mere afslappet forhold til det når man har siddet med en sulten bebs der tydeligvis ikke synes det er andet end delish!

Knus herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.