føler mig ikke gravid mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Halbschön

mullesmith2 skriver:

Altså jeg er ikke så bekymret har jo ingen blødning eller noget somhelst, føler bare maven er blevet blødere og så føler jeg mig ikke så gravid som før men det er jeg jo nu nok eftersom der ikke er nogen tegn på at der skulle være noget galt. Bortset fra at jeg ikke har mærket liv endnu men der er da tid at løbe på endnu med hvornår man skal mærke liv er 19+3 idag.... Troede bare jeg ville mærke noget nu hvor der er to derinde... men nej

Krydser  for at alt er som det skal være...

Jeg mærkede først liv omkring 23...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

mullesmith2

Renée88 skriver:

Krydser  for at alt er som det skal være...

Jeg mærkede først liv omkring 23...

ok så har jeg lige 3 ugers tid endnu mon ikke også de snart begynder at sparke vildt derinde ;-) glæder mig sådan til at mærke det nu... skal scannes i morgen og jeg tror da også det er som det skal være...

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

mullesmith2 skriver:

ok så har jeg lige 3 ugers tid endnu mon ikke også de snart begynder at sparke vildt derinde ;-) glæder mig sådan til at mærke det nu... skal scannes i morgen og jeg tror da også det er som det skal være...

Det er super fantastisk når man kan mærke dem! Så går det rigtigt op for en at man er gravid

Anmeld

15. juli 2010

Caracatita

mullesmith2 skriver:

Altså jeg er ikke så bekymret har jo ingen blødning eller noget somhelst, føler bare maven er blevet blødere og så føler jeg mig ikke så gravid som før men det er jeg jo nu nok eftersom der ikke er nogen tegn på at der skulle være noget galt. Bortset fra at jeg ikke har mærket liv endnu men der er da tid at løbe på endnu med hvornår man skal mærke liv er 19+3 idag.... Troede bare jeg ville mærke noget nu hvor der er to derinde... men nej

2. trimester er jo også anderledes end 1. og 3..... I første trimester har man (måske) en masse nye symptomer, kvalme, murren mm. I det sidste begynder det at blive mere tungt og besværet.... Husker tydeligt, at 2. trimester var mere roligt og afslappet. Jeg følte mig klart mere gravid i de andre trimestre....hvilket også står skrevet mange steder.

Jeg er da sikker på, at alt er vel!!! God fornøjelse med scanningen i morgen!!

Anmeld

16. juli 2010

mullesmith2

Det gik bare skide godt til den scanning idag de ser fine ud begge to så der var ikke noget at være bekymret for

Anmeld

16. juli 2010

Jibbe

Godt at høre at de har det super derinde dine to små drenge

Anmeld

16. juli 2010

Maria-s

Rigtig dejligt at høre at alt er godt. Blev da lige lidt bekymret på dine vegne et lille øjeblik... Det var der jo så heldigvis ikke nogen grund til!

Anmeld

17. juli 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Det gik bare skide godt til den scanning idag de ser fine ud begge to så der var ikke noget at være bekymret for

Pfew! Sikke en lettelse!

Anmeld

17. juli 2010

mamalicious

mullesmith2 skriver:

SKØNT at hører !!!!

Dejligt med 2 livlige bebser.... Håber følelsen vender tilbage ( følelsen af at være gravid ) - hvad en moderlig bekymring, ikke kan få underbevidsteheden til at tro hva altså !!

Anmeld

17. juli 2010

*A*

Super... Tillykke med at alt er som det skal være. Kunne de sige nogen årsag til at du ikke har mærket liv endnu? Jeg er 22+ og har mærket liv siden uge 20 på trods af at den ene moderkage ligger "foran".

Jeg venter også tvillingedrenge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.