føler mig ikke gravid mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

VIPpigen

Syntes nu også du lige skal gribe telefonen og ringe. Her er jeg begyndt at mærke liv, fik bløde spark sidste tirsdag, og igen i går da vi var til fødselsdag. Så ring lige og bare få tjekket op

Og syntes bestemt du burde føle dig gravid med hele 2 stk på det 5* hotel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

Samme her - var selv ved at gå i panik forleden, havde ikke mærket liv i 3 dage, men guldklumpen har taget revance (stave)

Må der virkelig gå 3 dage? Er der ikke noget med at når man først har mærket liv så skal man mærke liv hver dag, men det måske pga din moderkage?

Anmeld

14. juli 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Må der virkelig gå 3 dage? Er der ikke noget med at når man først har mærket liv så skal man mærke liv hver dag, men det måske pga din moderkage?

Problemet med de tre dage var: at jeg havde været meget aktiv, så havde nok ikke mærket noget, når der var et lille spark pga moderkagen. Men nu mærker jeg liv næsten hele tiden

Anmeld

14. juli 2010

marhemor

sofie85 skriver:

Jeg har fået at vide at man først skal forvente at mærke liv HVER dag, når man er i 28.+, så er derfor ikke voldsomt bekymret hvis der går en dag eller to inden der igen er liv...

Jeg mærkede først liv i 21+ også pga moderkagen, som lå så fint over bebsen... Men nu er der liv og glade dage, og spark der kan ses og mærkes udenpå

fingre for trådstarter, og ville også få ro i sindet ved at søge læge og et scanningsapparat!

fra marhemor (25+6)

Anmeld

14. juli 2010

mullesmith2

jeg har scanning fredag. er da helt nervøs nu. håber bare på at se to små sprællemænd igen, de fejlede ikke noget i sidste uge til scanning der var de begge lige store og sprællende. Er bare nervøs over at maven pludselig er mere blød end den plejer og at jeg ikke har mærket liv endnu.

Anmeld

14. juli 2010

<3

mullesmith2 skriver:

jeg har scanning fredag. er da helt nervøs nu. håber bare på at se to små sprællemænd igen, de fejlede ikke noget i sidste uge til scanning der var de begge lige store og sprællende. Er bare nervøs over at maven pludselig er mere blød end den plejer og at jeg ikke har mærket liv endnu.

Tror du bliver nødt til at enten være nervøs og så blive skannet hurtigst muligt ELLER slå koldt vand i blodet og så vente til fredag.

Det er ikke sundt for dig at gå og være nervøs over om der er liv eller ej

.

Anmeld

14. juli 2010

henh01

mullesmith2 skriver:

Min mave ændre sig også, tror dels det er pga hvad jeg spiser, mængden og hvordan lillemanden ligger. Prøv at drik noget koldt og læg dig på ryggen, så tror jeg der kommer gang i de små De kan jo også have lidt sværere ved at markere sig når pladsen ikke er så stor.

Kram Henriette 21+4

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

mullesmith2 skriver:

Jeg har bare haft det underligt i maven på det sidste. føler slet ikke den er vokset eller at der er noget derinde mere, har heller ikke mærket liv og er 19+2 med tvillinger. Jeg syntes ik jeg føler min mave er gravid bare overvægtig og tyk som før jeg blev gravid, døjer dog stadig med bækkenet så lidt symptomer er der dog. Men syntes det er vildt uhyggeligt at jeg ikke føler noget som helst

Altså nu er der jo forskel på hvordan den følelse præsic er. Men har det altså selv sådan indimellem og lige nojagtigt det du skriver med at maven ikke vokser synes jeg godt kan snyde en.

Håber det bare er helt naturlig bekymring og at drengerne har det dejligt i mors mave

Anmeld

15. juli 2010

Stephanie3

Jeg var godt nok også smuttet ud for at blive scannet.

Anmeld

15. juli 2010

mullesmith2

Altså jeg er ikke så bekymret har jo ingen blødning eller noget somhelst, føler bare maven er blevet blødere og så føler jeg mig ikke så gravid som før men det er jeg jo nu nok eftersom der ikke er nogen tegn på at der skulle være noget galt. Bortset fra at jeg ikke har mærket liv endnu men der er da tid at løbe på endnu med hvornår man skal mærke liv er 19+3 idag.... Troede bare jeg ville mærke noget nu hvor der er to derinde... men nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.