føler mig ikke gravid mere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.813 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

mullesmith2

Jeg har bare haft det underligt i maven på det sidste. føler slet ikke den er vokset eller at der er noget derinde mere, har heller ikke mærket liv og er 19+2 med tvillinger. Jeg syntes ik jeg føler min mave er gravid bare overvægtig og tyk som før jeg blev gravid, døjer dog stadig med bækkenet så lidt symptomer er der dog. Men syntes det er vildt uhyggeligt at jeg ikke føler noget som helst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

smokin

mullesmith2 skriver:

Jeg har bare haft det underligt i maven på det sidste. føler slet ikke den er vokset eller at der er noget derinde mere, har heller ikke mærket liv og er 19+2 med tvillinger. Jeg syntes ik jeg føler min mave er gravid bare overvægtig og tyk som før jeg blev gravid, døjer dog stadig med bækkenet så lidt symptomer er der dog. Men syntes det er vildt uhyggeligt at jeg ikke føler noget som helst

Det lyder da også uhyggeligt! Er du sikker på du ikke skulle tage forbi fødegangen og blive scannet?

skal du i hvert fald have!

KH
Zette

Anmeld

14. juli 2010

kkk

Hmm... ved du hvordan moderkagen er placeret? Hvis den ligger foran, tager det længere tid før fosterbevægelserne kan mærkes. Og så opfører babyer sig forskelligt - allerede i fosterstadiet!

Min første mærkede jeg liv hos i 18 uge (som der står i bøgerne) og hun virkede sådan meget almindeligt aktiv.

Nr. to mærkede jeg liv hos allerede i 16 uge. Hun var super aktiv hele vejen og kunne på forunderligste vis gøre min mave helt skæv. Her tænkte jeg at det nok var fordi det var anden gang, at maveskind og muskler nok var helt slatne og uden modstand længere:-)

Men nr. tre kunne jeg faktisk først mærke liv hos i uge 20 (og tro mig! jeg nåede at blive meget bekymret og forestillede mig at jeg ventede et multihandicappet, lamt barn...). Hun var meget rolig gennem hele graviditeten - lykkedes hende fx aldrig at 'sparke igennem' så maven blev skæv.

Min historie hjælper selvfølgelig ikke på at få mere gang i dine babyer, og jeg kan ikke berette om tvillingegraviditeter. I din situation ville jeg ringe til jordmoder/læge og fortælle om min bekymring, med ønsket om at få nogen til at lytte efter hjertelyd/blive scannet, så du kan få ro på igen!

Anmeld

14. juli 2010

mullesmith2

Syntes også det er en underlig følelse skal heldigvis scannes på fredag og igen på tirsdag så jeg kan nok vente. Syntes bare det er så underligt.

Anmeld

14. juli 2010

Nadia&Daniel

mullesmith2 skriver:

Syntes også det er en underlig følelse skal heldigvis scannes på fredag og igen på tirsdag så jeg kan nok vente. Syntes bare det er så underligt.

Personligt - så have jeg ringet med det samme og kommet til scanning..

Har selv fået af vide af min Jordemoder - pga en vandcyste - lige så snart jeg får ondt eller ikke mærker liv, så skal jeg ringe..

Anmeld

14. juli 2010

eliasogmor

synes du skal få ringet og blive undersøgt....

Anmeld

14. juli 2010

sofie85

Nu ved jeg ikke om det er anderledes med tvillinger, men min jm sagde at man skal bare have mærket liv inden 26 uge, så der er vel noget tid at løbe på

Jeg er godt nok kun 17+2, men har heller ikke mærket liv endnu, bliver da lidt urolig over de andres svar...

Anmeld

14. juli 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Nu ved jeg ikke om det er anderledes med tvillinger, men min jm sagde at man skal bare have mærket liv inden 26 uge, så der er vel noget tid at løbe på

Jeg er godt nok kun 17+2, men har heller ikke mærket liv endnu, bliver da lidt urolig over de andres svar...

Jeg mærkede først liv i 20 uge.+ (pga min moderkage - billede)

Det er mere det med at hun ikke føler sig gravid og det er bedre at få svar, end at gå med en forkert følelse - for det kan godt påvirke en..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juli 2010

sofie85

Nadia&Daniel skriver:

Jeg mærkede først liv i 20 uge.+ (pga min moderkage - billede)

Det er mere det med at hun ikke føler sig gravid og det er bedre at få svar, end at gå med en forkert følelse - for det kan godt påvirke en..

Ja det er rigtig nok

Man har det også bare med selv at blive nervøs når man læser om andre som har en dårlig fornemmelse...

Anmeld

14. juli 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Ja det er rigtig nok

Man har det også bare med selv at blive nervøs når man læser om andre som har en dårlig fornemmelse...

Samme her - var selv ved at gå i panik forleden, havde ikke mærket liv i 3 dage, men guldklumpen har taget revance (stave)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.