KatjaRenee skriver:
Hej...
PUUUUUUUUHAAAA du må være træt kan huske det fra min egen datter (som nu er snart 2)
Nu kan jeg jo ikke sige det hjælper men med vores datter da hun sov inde ved os vågnede hun også mange gange om natten selv om hun var mæt.. Hun havde det alt for varmt og vores zzzzz- lyde + dyne/vende-lyden vækkede hende da hun sov meget let...... Kan være det kan være det der giver den bette lidt søvn besvær, jeg ved det ikke men sådan var det med hende.. men min søn på ½ år vågner i tide og utide og er ked af det til jeg sidder med ham.. og nu er vi under tjek med hans ører og har fundet ud af at han har fladt tryk på trommehinderne - hvilket betyder han har avs i de små ører og det forstyrre selvfølgelig hans nattesøvn... han er ikke så voldsomt plaget af det om dagen men om natten uha uha uha så mens undersøgelsen står på (skal til 3. tjek om 4 uger) får han 2ml pænodil jr til at sove på, men jeg syntes du skal ringe lægen og hører ad om det mon kan være de bette ører der gør ondt når han ligger....
..
her fra
Jeg tror også mere og mere på at det er os selv der vækker ham om natten, hmm hvad søren gør man lige når man ikke har mulighed for at stille ham i et andet værelse og sove, øv!
Det med ørerne har jeg også tænkt på at det kunne være. Han har tidligere haft væske i ørerne som gik væk af sig selv efter en måneds tid, men har lidt på fornemmelsen at det kunne være kommet igen, han lægger hele tiden hovedet over til venstre side.. Kunne være jeg skulle ringe og få ham tjekket hos lægen.
Tak for dit svar, håber vores børn snart finder god ro om natten

Anmeld