hvordan gør i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Nej. Værre endnu. Han vil ammes.

Ja, jeg har ikke lært ham at falde i søvn selv.  Så sutter han som regel bare et par minutter hvortil han så falder i søvn igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hej...

PUUUUUUUUHAAAA du må være træt kan huske det fra min egen datter (som nu er snart 2)

Nu kan jeg jo ikke sige det hjælper men med vores datter da hun sov inde ved os vågnede hun også mange gange om natten selv om hun var mæt.. Hun havde det alt for varmt og vores zzzzz- lyde + dyne/vende-lyden vækkede hende da hun sov meget let...... Kan være det kan være det der giver den bette lidt søvn besvær, jeg ved det ikke men sådan var det med hende.. men min søn på ½ år vågner i tide og utide og er ked af det til jeg sidder med ham.. og nu er vi under tjek med hans ører og har fundet ud af at han har fladt tryk på trommehinderne - hvilket betyder han har avs i de små ører og det forstyrre selvfølgelig hans nattesøvn... han er ikke så voldsomt plaget af det om dagen men om natten uha uha uha så mens undersøgelsen står på (skal til 3. tjek om 4 uger) får han 2ml pænodil jr til at sove på, men jeg syntes du skal ringe lægen og hører ad om det mon kan være de bette ører der gør ondt når han ligger....

..  her fra

Anmeld

13. juli 2010

Lullaby

Tja Yazze sov ikke igennem før hun  var næsten 2

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

line melias mor skriver:

jeg vil bare sende dig et kram det må være såååå hårdt håber snart han sover igennem

tak hvor er du sød

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Jamen vælling skal man holde sig fra. Grøntsagsmosen er fin.

Hvorfor han vågner er pga.

sut - giv ham en 5-6 stykker rundt omkring ved hovedet eller der hvor han ligger og så når han vågner jamen så uden at sige noget andet end ssshhhh og uden at kigge ham i øjnene flyt hans hånd hen til en sut så han lærer at lede efter og finde den selv.

selskab - vær kedelig. Tænd ikke lyset, kig ham ikke i øjnene,ignorer ham mest muligt, tal ikke til ham andet end trøst, evt. flyt ham så langt væk fra jer og sengen som muligt. Evt med et skab, høj sengekant eller tæppe hængt op så han er afskærmet. Her har en sengehimmel været rigtigt god.

hold ud - træf en beslutning, fx. at han selv skal finde sin sut eller han skal ligge ned i sengen før du går derhen og hold fast i din beslutning hele tiden!

pøj pøj med det. Og husk at nyd han er en fest, for lige pludselig så er det dig der lurer om sengen fordi du savner hans løjer og ham der sover fra det hele.

FEDT! Elsker udfordringer Tak for tipsene Kirsten, håber noget af det virker!

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

RGN skriver:

Nej. Værre endnu. Han vil ammes.

Ja, jeg har ikke lært ham at falde i søvn selv.  Så sutter han som regel bare et par minutter hvortil han så falder i søvn igen.

Æv, jeg ammer "heldigvis" ikke mere, men her får han altså en flaske i aller yderste tilfælde, som kl. 4 i nat eks. havde brugt en time på at rejse mig og ligge mig i sengen....

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

KatjaRenee skriver:

Hej...

PUUUUUUUUHAAAA du må være træt kan huske det fra min egen datter (som nu er snart 2)

Nu kan jeg jo ikke sige det hjælper men med vores datter da hun sov inde ved os vågnede hun også mange gange om natten selv om hun var mæt.. Hun havde det alt for varmt og vores zzzzz- lyde + dyne/vende-lyden vækkede hende da hun sov meget let...... Kan være det kan være det der giver den bette lidt søvn besvær, jeg ved det ikke men sådan var det med hende.. men min søn på ½ år vågner i tide og utide og er ked af det til jeg sidder med ham.. og nu er vi under tjek med hans ører og har fundet ud af at han har fladt tryk på trommehinderne - hvilket betyder han har avs i de små ører og det forstyrre selvfølgelig hans nattesøvn... han er ikke så voldsomt plaget af det om dagen men om natten uha uha uha så mens undersøgelsen står på (skal til 3. tjek om 4 uger) får han 2ml pænodil jr til at sove på, men jeg syntes du skal ringe lægen og hører ad om det mon kan være de bette ører der gør ondt når han ligger....

..  her fra

Jeg tror også mere og mere på at det er os selv der vækker ham om natten, hmm hvad søren gør man lige når man ikke har mulighed for at stille ham i et andet værelse og sove, øv!

Det med ørerne har jeg også tænkt på at det kunne være. Han har tidligere haft væske i ørerne som gik væk af sig selv efter en måneds tid, men har lidt på fornemmelsen at det kunne være kommet igen, han lægger hele tiden hovedet over til venstre side.. Kunne være jeg skulle ringe og få ham tjekket hos lægen.

Tak for dit svar, håber vores børn snart finder god ro om natten

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

Lullaby skriver:

Tja Yazze sov ikke igennem før hun  var næsten 2

ØV!!! Håber sandelig ikke Lauritz har tænkt sig at være natteravn i så lang tid!!!

Anmeld

14. juli 2010

Sara.

Du kan ikke rykke jeres seng ind i stuen sådan han sover selv i soveværelset?

Det gjorde vi da vi boede på 54 m2 med vores datter til hun var 2 år. Hun havde det ene rum (+ vores tøjskab osv) og så var det andet rum soveværelse og stue.... og faktisk også der vi havde spisebord da der ikke var plads i køkkenet...

Men håber snart han sover bedre! det er bare rigtigt hårdt! Min datter sov først igennem da hun var 2½. Passede meget godt for lidt efter kom lillebror og ville være enormt træls at sku op om natten med dem begge.

Men vi gjorde ikke noget for at vores datter sov igennem. Ligepludselig gjorde hun det bare...

Håber det blir bedre snart for jer!! det er hårdt

Anmeld

14. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

linselouise skriver:

Jeg tror også mere og mere på at det er os selv der vækker ham om natten, hmm hvad søren gør man lige når man ikke har mulighed for at stille ham i et andet værelse og sove, øv!

Det med ørerne har jeg også tænkt på at det kunne være. Han har tidligere haft væske i ørerne som gik væk af sig selv efter en måneds tid, men har lidt på fornemmelsen at det kunne være kommet igen, han lægger hele tiden hovedet over til venstre side.. Kunne være jeg skulle ringe og få ham tjekket hos lægen.

Tak for dit svar, håber vores børn snart finder god ro om natten

det kan jo ikk skade at give et ring og få det tjekket.....

velbekom håber det gav nogle overvejelser..

tænkte på om du og din mand har prøvet at sove en enkelt nat i stuen og se om der kan  være uro der driller hans nattesøvn??? bare en tanke.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.